Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איך מרוקנים את הנוזל הקירור בגולף דור 2?


re_ilan
שימו לב! השרשור הזה בן 6475 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

חג שמח,

כדי לאתר סדק בצינור גומי נאלצתי להוסיף מים רבים למע' הקירור, שלפני כן היה בה נוזל כחול.

השאלות שלי הן:

קודם כל, כמה זה נורא והאם יש נזק משמעותי להמשיך ולנסוע ככה עוד זמן מה?

שנית, במידה והדבר שיש לעשות הוא לרוקן את כל התערובת של נוזל הקירור והמים ולמלא מחדש נוזל נקי, איך בדיוק אני עושה את זה?

תודה רבה לכל העונים

אם ראיתם וולוו 240 בפירוקיה אנא ספרו לי על כך

וגם אם ראיתם וולוו 700 או 900

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום רב,

 

הגולף הראשונה שלי ! רכב מדהים.

 

שאלתך לא ממש ברורה לי.

 

לשם החלפת נוזל הקירור:

 

1. פתח מכסה מיכל העיבוי.

2. העבר את בורר הטמפ' בתא הנוסעים למצב חום מכסימלי בכדי שהמים מהרדיאטור הפנימי התרוקנו.

3.פרק את הצינור התחתון של הרדיאטור שנמצא בצד ימין כאשר אתה עומד מול הרכב.

 

שים לב !!

ייתכן שתתקל בבעיה לפרק את הצינור התחתון במידה והוא לא הוחלף או פורק בשנים האחרונות.

תכין את עצמך להחלפת צינורבחדש וגם החלפת באנד.

 

לאחר הריקון מלא נוזל קירור מקורי G12 PLUS

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

2. העבר את בורר הטמפ' בתא הנוסעים למצב חום מכסימלי בכדי שהמים מהרדיאטור הפנימי התרוקנו.

 

מרק אתה בטוח שזה רלוונטי? ממה שאני זוכר כשפרקתי לגורמים את המטריצת קירור והדש אצלי ראיתי שהבורר בסה"כ מפעיל תריס שבורר בין אוויר חם לקר ואין ברז. בגולף יש ברז מים?

 

לגבי הריקון, אתה בטוח שבלי לפרק את התרמוסטט הוא יצליח לרוקן את כל המים?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי אביב,

 

1. כן חייבים להעביר את בורר החום לחום מכסימלי.

2. לא חייבים לפרק תרמוסטט.

 

בכול מקרה אני לא רוצה לסבך את התהליך לפותח האשכול.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום

אביב ,בגולף 2 יש ברז לכניסת המים החמים לרכב ,בגולף 3 ובפולו הפסיקו עם זה והמים זורמים קבוע אל יחידת החימום ,אכן אם רוצים לרוקן את המים עד הטיפה האחרונה כדאי לעשות את מה שהציע מרק.

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום

אתה צודק ...צריך להפוך את הרכב .

 

אם זה מנוע 1.6 אז אכן הטרמוסטת זו הנקודה הנמוכה ביותר ,במנוע 1.3 אתה לא תפרק משאבה ,אבל סתם לידע כללי זו הנקודה הנמוכה ,שם בדרך כלל תפתח צינור תחתון תפתח ברז חימום תרוקן באמת את רוב המים אבל הבלוק ישאר מלא.

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אביב,

 

כמו שכתבתי בהתחלה לא רציתי לסבך את הבחור לכן הצעתי תהליך פשוט יותר.

אני הייתי ממלא שוב פעם ק מים נקיים לאחר ריקון המערכת ומניע את הרכב למשך 15 דקות ומרוקן וממלא נוזל G12 PLUS.

ככה נוכל להיות בטוחים שלא נשארו שאריות נוזל יישן.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6475 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...