Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7137 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קודם כל אהלן :)

חבר שלי נאור (שכחתי את הכינוי) יש מערכת SQ

קומפלט JL

בקיצר לעיקר

אשמח לקבל שם של אלבום\שירים\מוזיקת שבוחנות עד כמה שומעים נקי

תודה.

עדיף מאזדה 3 עם דלקן מאשר M3 בלי דלקן

פורסם

ONLY ONE:

 

מייקל ג'קסון thriller .

זה מה שקורה כשפול מקרטני מייקל ג'קסון(כשהיה שחור) והמלך קווינסי ג'ונס עושים אלבום וסאונד ביחד.

פורסם

בוריס, לא נראה לי שאתה עוזר לבחור :lol:

 

הוא לא שאל איך כותבים באנגלית איכות גבוה.

 

אני אוהב לשמוע DIRE STRAITS באמת תענוג...

Good guy goes to HEAVEN

Bad guy goes to PATTAYA :twisted:

.PATTAYA ADDICT / REBEL

פורסם
בוריס, לא נראה לי שאתה עוזר לבחור :lol:

 

הוא לא שאל איך כותבים באנגלית איכות גבוה.

 

אני אוהב לשמוע DIRE STRAITS באמת תענוג...

אין ספק שאתה מבין במוזיקה חבוב !

רמה גבוה!

פורסם

Eagles - Hotel California

אזהרה: שאר הרשימה חייבת כייוון רציני למערכת!

children of bodom - children of bodom

children of bodom - Downfall

children of bodom - Bed Of Razor

children of bodom - Needled 24/7

children of bodom - Angels Don't Kill

children of bodom - Are You Dead Yet

children of bodom - Punch Me I Bleed

ניתן לחזור למצב "רגיל" במערכת:

Iron Maiden - Afraid To Shoot Strangers

Iron Maiden - Fear Of The Dark

Metallica - The Unforgiven / The Unforgiven II

Metallica - One

Metallica - Nothing Else Matters

Metallica - Fade To Black

Sonata Arctica - Replica

Sonata Arctica - The End Of This Chapter (מומלץ בחום!!!)

Sonata Arctica - Sing In Silnce

Sonata Arctica - Tallulah

Sonata Arctica - Wolf & Raven

 

זאת הרשימת ה - SQ שלי מי שאוהב אני בכייף אשמה תגובות מי שלא לא חייב להגיב אני לא מכריח 8-)

צריך לכוון את המערכת עם המוזיקה שאתה אוהב לא? :wink:

 

מנואל.

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם
חחח DRAGSTER, מכל השירים של children of bodom לא כתבת לו את lake bodom?! לא אוהד אתה..! ;)
:grin: יש עוד אנשים ששומעים מוזיקה!! נעים להכיר ידידי

 

פשוט האלבום Follow The Reaper אצלי ללא שמות

לכן השיר הזה יצא מזכרוני :lol:

 

מנואל.

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7137 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...