Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מד גובה שמן מראה חוסר שמן, למרות שהמפלס תקין [רנו קנגו]


Buki
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6824 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

ערב מצויין לכולם,

היום הופיעה אצלי תקלה חדשה - מד גובה שמן, שמוצג על לוח שעונים בשניות הראשונות לאחר פתיחת הסוויץ' , מראה "אין שמן",

כלומר לא מפלס נמוך (ריבוע אחד או שניים) אלא מצב של חוסר שמן במנוע OIL( + קו מהבהב )

מיותר לציין, שמפלס השמן תקין, בקו העליון במדיד.

אשמח גם לקבל הסבר על עקרון הפעולה של מד גובה שמן מסוג זה.

תודה.

הרכב - רנו קנגו מודל 2000, דיזל ידני 1900 סמ"ק , עברה 194 אלף ק"מ.

 

מבקש בכל לשון של בקשה להמנע מתשובות מסוג "פנה למוסך מורשה הקרוב למקום מגוריך", "בדוק שלא חסר לך שמן במנוע", "נסיעה ללא שמן גורמת להרס מנוע תוך שניות","בדוק פיוזים" ודברים דומים.

תודה שוב .

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יכול להיות שיש לך נתק באחד החוטים הומבילים ליוניט שמודד את גובה השמן.

 

אני אתאר לך את המערכת בפז'ו - נראה לי שברנו זה זהה.

 

בבלוק, מעל הקרטר , ישנו טבלן , שבתוכו יש מעין מצוף , אשר נמצא בקרטר ומשנה את התנגדותו של נגד משתנה (בנוי בצורת סליל - עיקרון הפעולה דומה מאוד למצוף דלק) בהתאם לגובה השמן.

 

ממנו יוצאים שני חוטים לשעון שבלוח המחוונים. ע"י מתן התנגדות שונה - יש חיווי שונה בשעון.

 

נתק את אחד החוטים, וקיבלת אפס חיווי -כלומר "חוסר שמן".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי זה החיויי המיוחד שמראה שהמדיד לא תקין.

בסיטרואן ופיז'ו=הציור של הפח שמן (אין לי תיאור אחר לתאר אותו) מהבהב יחד עם הסמל מהצד השני והתצוגה מראה על אין שמן.

 

בדוק את זה בספר רכב שלך

אצלי לפחות בספר כתוב שכזה קורה-יש תקלה במדיד ויש לגשת לשחיטה אצל היבואן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא, זה לא חיווי של תקלה (לפי מיטב ידיעתי אין חיווי כזה בקנגו), זה פשוט חיווי מפלס שמן מתחת למינימום. ראיתי את החיווי הזה כבר הרבה פעמים בעבר, כשהרכב חנה בשיפוע חזק, והתקבלה קריאת גובה שמן לא נכונה.

 

בקנגו גובה שמן מוצג בצורת ריבועים בצג שעון זמן/קילומטרז' במשך 30 שניות לאחר פתיחת הסוויץ'. אין נוריות נוספות, חוץ מנורית לחץ שמן, כמובן.

 

מה ששמר אמר, נראה בהחלט הגיוני ויבדק מחר.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...