Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7209 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה שטות גמורה.

אם תוריד את המיסים והם יהיו הגיוניים, אז יותר אנשים ישלמו אותם, וכך במצטבר תקבל סכום גבוה יותר.

זה רק נראה בעייתי, אבל זה ממש קל וממש ישים, ואגב לא חשבו על זה רק מהיום וזה הוכח כבר בעבר בכמה מדינות.

כלכלה פשוטה לא יותר.

 

 

ניר

under construction..

פורסם

וחצי מצבא שלנו מושקע ממשקיעים ותרומות מחו"ל ולא מכלכלת הארץ:idea:

עובדה שהורידו את מיסוי על אודיו ל30 אחוז בזמנו ותחום האודיו התחיל ליפרוח בארץ.. אני ראיתי את זה קורה ממש מול עיני(3 שנים בפורום).

פורסם
ברגע שלא יהיה בעיות בטחוניות ו80 אחוז מתקציב הממשלה לא ילך לבטחון אז יהיה יותר כסף לעשות את הרפורמות שאתם מדברים עליהם.

שטויות במיץ עגבניות!

תקציב המדינה ל-2006 (לפני עדכוני המלחמה) עמד על 234 מיליארד שקל כאשר מתוכו תקציב הביטחון הינו "רק" 46 מיליארד שקל. כלומר, כ-20%. ובכלל כ-11 מיליארד שקל מתקציב הביטחון מומנים ע"י הדוד סאם.

 

נגיד ויורידו את המס. מאיפה יהיה כסף לממשלה לממן את הצבא שלנו?

פיטורי עשרות אלפי "עובדי על המדינה" שנמצאים בתקנים שהומצאו תקופת המחשב.

יעול תקציבי ותוצרי שיצא לפועל אחרי שינויים מבניים נחוצים כמו פיטורי 50% מעובדי חברת החשמל וקיצוץ שכרם ב-33% כדי לקרב את החברה לאמות מידה מקובלות בעולם.

ענישה מרתיעה והחלטית נגד מעלימי הכנסות באופן שיקביל לצורת הטיפול של הIRS האמריקאי

ענישה והרתעה של עוד" וראוי חשבון מבצאים תכנוני מס אגרסיבים וחתימה נרחבת יותר על אמנות מס כדי לצמצם "פתרונות אוף-שור".

ועוד...

 

זה נחמד להגיד קודם יורידו את המס אחרי זה תשלמו.

זה נחמד מאוד! על "עקומת לאפר" שמעת?

http://en.wikipedia.org/wiki/Laffer_curve

http://www.investopedia.com/terms/l/laffercurve.asp

 

אתם צריכים להבין שכל הבעיות האלו נובעות מהמצב הבטחוני המחורבן וזה לא יכול להפסק עד שהמצב לא יפסק. והמצב לא יפסק לעולם בגלל המיקום הבעייתי שלנו.

דמגוגיה בגרוש של פוליטקאים חסרי מעוף וכישורים

ועכשיו לנושא המרכזי.

אין שום בעיה ביבוא אישי ויבוא אישי מארה"ב בפרט. כאשר אתם מייבאים מארה"ב אתם מנצלים יתרונות לגודל שקימים בשוק האמריקאי ולכן יכולים לרכוש מוצרים תוך ניצול מרווח סיטונאי ומרווח קמעונאי קטן יותר.

המיסוי בארץ לא צריך להיות הסיבה למחירים השערורתיים של מוצרי אודיו לרכב בארץ. יבואנים, משווקים ומתקינים פועלים תוך שימוש במרג'ינים גבוהים מאוד ולפי דעתי לא מוצדקים. ישנה סיבה לגיטמית למרווחים הגבוהים זאת עקב היותו של שוק האודיו לרכב בארץ מצומצם מאוד אך,לצערי, גם כתוצאה מניצול חוסר ידע, מודעות, איכפתיות וניסיון של הלקוחות שלהם.

 

כאשר ניופאן רצו למכור אלפי מגברי JBL הם יכלו למכור אותם ב~200 דולר עקב יתרונות לכמות. ב200$ כלול גם הרווח של סקאל וגם התמלוגים למדינה כתוצאה מתנאי המכרז להפעלת חנויות פטורות ממכס בנתב"ג. לכן, מחיר של 200$ לפני מיסים הינו מחיר המגלם רווח משמעותי לגורם המוכר ולכן זה לגיטימי לחלוטין שנוכל למצוא 75.4 במחיר 200$+מיסים (1,100-1,200) אולם נדירים, אם בכלל, המתקינים/החנויות שמוכרים את המגבר בטווח מחירים זה.

 

כמה מאות "משוגעים לדבר" שמייבאים רכיבי אודיו מחו"ל לא משפיעים על קופת המדינה אבל, המאות הללו יכלו לרנס כמה חניות מתמחות ובעזרת ניצול כלים לגיטימים של השוואת מחירים וניצול תחרות יכלו להביא למחירים אטרקטיביים יותר בארץ

 

אני מעולם לא נתקלתי בבעיות ביבוא אישי, ייבאתי דרייברים לרכב ולבית, רכיבי הגברה, שעונים, עטים, PDA, מצלמות ישנות ועוד. ברוב המכריע של המקרים המחיר לאחר מס כחוק היה זול יותר מכל אפשרות רכישה אחרת.

 

ייבוא אישי מגברים פשוטים, ורמקולים פשוטים בד"כ אינו כדאי. אולם, יבוא אישי של מוצרי "קצה" מגלם בתוכו חיסכון של עשרות אחוזים ושווה ברוב המקרים את היעדר האחריות על המוצר.

"המבקר צריך שיהיה כאבן משחזת: משחיז ואינו חותך" (ר' משה אבן עזרא)

"אם אתה משבח את מה שאינך מבין בו - זה מעשה רע. אם דיברת בגנותו - מעשה רע יותר" (ליאונרדו דה וינצ'י)

Never underestimate the power of human stupidity - Robert A. Heinlein

×
×
  • תוכן חדש...