Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7263 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה דעתכם עליו?

http://www.sakaldutyfree.co.il/Index.asp?ArticleID=1538&CategoryID=159

http://zap.co.il/model.asp?model_id=244896

נתתי שני קישורים אחד לזאפ ואחד לדיוטי פרי, אני נוטה להעדיף את האתרים שבזאפ למרות מחיר יותר גבוהה בגלל התקנה חינם, באחד מהם יש אחריות ל4 שנים לעומת אחריות לא ידועה בדיוטי פרי, בשניהם אפשרות לשני תשלומים.

עוד מכשיר נחמד:

http://zap.co.il/model.asp?model_id=150459

בקיצור מחפש מכשיר מתוצרת מוכרת לא איזה זבל סיני, איכות טובה, עוצמה טובה, מעדיף בווליום גלגלת בתחנות רדיו לא חייב אבל גם יהיה נחמד, קורא אמ פי כמובן, לא חייב שלט, זמן טעינה של דיסק סביר, עיצוב צבעוני לא מחפש דולפינים או משהו מיוחד אבל לא דכאוני, בקיצור מכשיר שייתן את התמורה הכי טובה לעד 900 שקלים.

הונדה סויויק 2002 מבסוט עד הגג! כי התקנתי עליו גגון והוא מכועררר...:roll:

פורסם

ב 4029 יש יציאת RCA , ב 431 לא.

 

 

מכשיר מצויין ברמה אליו הוא מתייחס.

 

קליטת רדיו מעולה, סאונד מצויין, מומלץ.

 

יש להבין שזה לא מהמכשירים המקצועיים שבחבורה שעולים 2000שח ומעלה, למחיר שלו בכל אופן, הוא יותר ממומלץ.

 

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

אצלי מותקן ה 4029, המכשיר מצויין , נותן תמורה לכסף.. מגיע אם שלט ממש טוב, העברת שירים מהירה, כמו גם טעינת הדיסק, מכשיר יפה במיוחד בלילה יש לו תאורה מרשימה... אתה יכול לקנות אותו ב 900 ש"ח גם באוטו דיפו, בלי לקנות באינטרנט אם כל המשלוח..

×
×
  • תוכן חדש...