Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ריח של סטייק, צמיגים וקלאצ'


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7262 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 165
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

 

 

ולניב שבמקצה האחרון שלו פתאום דפק תוצאה של 51.13 (לא עשית עד אז תוצאות מעאפנות ? מאיפה זה בא פתאום בלי התראה ? :evil:), זה לא היה בתכנון שלי אז יצאתי למקצה נוסף כדי לרדת מ-51 אבל הדבר היחיד שירדתי זה לחול :???: (יותר נכון גילוח של המסלול דרך החול). לפחות זה נעשה בצורה יפה עם אפל-קונטרה-אפל (טוב, לי לפחות היה כיף :wink:) וחצי סיבוב של גרירה וריטוש של גופת קונוס שהצליח להתלבש לי יפה על הממיר.

 

היה ממש סבבה. בהתחלה דאגתי שזה סתם יהיה לי מבאס בגלל שהצמיגים שלי גמורים לגמרי (לגמרי זה אומר שהם הולכים לפח השבוע (או לניב ל-10 דקות של דריפטינג :twisted:))

 

לא נורא ניב, העיקר שבאירועים החשובים באמת אני לפנייך :twisted: (נו, וגם מדדו לך את זה עם פלאפון ואצלי הייתה נוסעת והייתי עסוק בפוזות למצלמה ולא נכנס לי ההילוך (באמת, תראה בוידאו 8-)) וכאבה לי הציפורן)

אבל באמת כל הכבוד על התוצאה :mm_yeah:

 

ניר

האמת היא שהמקצה הראשון שלי היה לא רע 52.29 . המקצה המהיר ביותר חוץ משל האיוו והאימפרזה. ואז ראיתי שיש הפרש של שניה בערך בייני ובין אחת האימפרזות והאיוו וחשבתי אולי ננתק את ההגה כוח לשיפור זמנים. התוצאה הישירה היא שני סיבובים שבהם רק התרגלתי להגה הקשה מאוד ...

 

אחר כך עשיתי את הזמן המשובח 51.13 ובעוד סיבוב עשיתי עם נוסע (עומר, שמבחינת משקל זה נוסעת ;-) ) זמן של 51.4 עדיין די טוב.

 

ואמרתי לך, אני מרדים אותכם לקראת העונה הבאה של ה MDC, בזאת כבר במילא אין לי סיכוי...

 

בקשר לצמיגים אני אשמח לקשקש איתם, ניפוח של 45 PSI יגרום לכל שהצמיג ישחק במרכז ולא בדפנות וככה ישאר לו עוד זמן חיים מסויים (15 דקות אפילו על משטח חלק יחסית...) אני אשמח לתת לך סיבוב על הצמיגים שלך לכשיגיע הזמן...

פורסם

ועוד....

 

נ.ב 1: שימו לב לניב איך שהוא מחזיק את הידית... (האם זאת סטייה...? )

נ.ב 2: שימו לב לכפכפי "כולם" המעפנים שזרוקות לו בצד הנוסע.

P1090676.JPG

22.JPG

P1090798.JPG

P1090787.JPG

P1090697.JPG

P1090702.JPG

Not the sound of silence -ABARTH

פורסם

היה ארוע מטורף ומלא אדרנלין :multi:

 

אני ממש נהנתי. הארוע המוטורי הוא הארוע הראשון שלי. יש לי את הרכב שבוע ואני נוסע עליו כמו עגלה

אבל אני מקווה להשתפר במשך הזמן ולעשות זמנים טובים יותר.

 

בארוע הזה סבתא שלי על סקטבורט היתה לוקחת אותי.

 

ניב אתה צודק שיש יותר מידי דיבורים לגבי שיפורים ופחות מידי דיבורים לגבי יכולת נהיגה.

 

זה כמו שיש 106 ראלי עם תוצאות של 53 ותוצאות של דקה פלוס...

נו...מה עם הפצצת אטום שהבטחת לכולם??? :vamp:

 

ההזמנה של הצמיגי סליקס שלך כבר הגיעה?

when you shoot shoot dont talk

פורסם

המזל הגדול של כולכם שהייתי חולה במצב די סופני באותו יום,אחרת הייתי עולה עם ה 144 הקשישה שלי,ומלמד אתכם לקח שלא במהרה ישכח!

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
נו...מה עם הפצצת אטום שהבטחת לכולם??? :vamp:

 

ההזמנה של הצמיגי סליקס שלך כבר הגיעה?

ניב, אתה צריך לדאוג לתאם גרסאות :wink:

 

אבל עכשיו באמת, תחשוב על זה שניה, אתה מגיע לאירוע הבא עם צמיגי 'סליקס', כביכול ניצחון מובטח בכיס ואז חוטף בראש ממישהו עם צמיגים גמורים :twisted:

תחשוב על גודל הפדיחה הפוטנציאלית...אני הייתי מפחד :smile:

 

ניר


×
×
  • תוכן חדש...