Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צריך (עריכה: צריך = מבקש) חוות דעת על האמר H3 חדש


אוריפ
שימו לב! השרשור הזה בן 6562 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

במחיר דומה לנדרובר דיסקאברי הרבה יותר מרשים אותי מכל הבחינות ואפילו טוארג משופע בהרבה יותר טכנולוגיה (ובטח עדיף מבחינת מנוע). בשטח יש סיכוי שלהאמר תהיה עדיפות מסוימת, אבל רוב הזמן, על הכביש, שניהם יהיו עדיפים משמעותית.

 

רוני

לגבי הלנדרובר, אני מסכים עם רוני, הטוב שבכל העולמות בכביש ובשטח.

הטווארג, לטעמי, הוא לא ממש רכב שטח, על אף שלל בקרותיו והאלקטרוניקה המתוחכמת שבו.

שלחת פקס למשרד ממשלתי ואתה רוצה שיענו לך? אתה עולה חדש? אתה לא מכיר איך דברים עובדים פה?
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

2. ברור לי שזה פחות, רק אמרתי שאלו נתוני היצרן.

3. לאבא שלי יש המון ניסיון, הוא לא צריך קורס שטח. מקסימום קורס הכרות בשטח עם הרכב וזה ניתן במילא בחינם במסגרת הרכישה.

4. הוא שמע מאנשים שיש להם דיסקברי...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי הלנדרובר, אני מסכים עם רוני, הטוב שבכל העולמות בכביש ובשטח.

הטווארג, לטעמי, הוא לא ממש רכב שטח, על אף שלל בקרותיו והאלקטרוניקה המתוחכמת שבו.

 

אתה צודק בנוגע לטוארג, והוא בפירוש מוכוון הכביש מבין שלושתם. השאלה היא על איזה שטח מדובר, שכן הוא בעל יכולת טובה יחסית לכבישטח מסוגו, אבל צריך להכיר במגבלותיו בסופו של דבר...

ועדיין הוא שווה בדיקה, ולו בגלל איכות הפנים שלו ומערכת ההנעה המצוינת. ואם כבר אז - יש גם בבנזין וגם בדיזל (שהוא לא קוטל קנים כלל, להפך).

 

אבל הדיסקאברי הכי הרשים אותי (גילוי נאות: לא נהגתי על ההאמר). הוא נפלא בכביש ומדהים בשטח. העיצוב מיוחד ומאוד לטעמי, איכות הנסיעה מצוינת, האיבזור מעולה בגרסה המפוארת יותר (בה גם יש מגוון צ'ופרים כמו מערכת הטריין ריספונס המצוינת). וחשוב לציין - הדיסקאברי החדש הוא לא הדיסקאברי הקודם. כנראה גם לא מבחינת אמינות.

 

שווה לבדוק את שניהם לפני שמחליטים.

 

מנוע V5 להאמר H3? רק לי זה נראה מוזר?

 

כן. האמת שזה לא מנוע מרשים במיוחד, למרות נפחו המגודל ההספק והמומנט ממש לא גבוהים ביחס לקטגוריה. לטוארג דיזל יש יותר הספק אפילו... (מפחות נפח). האמת שזה הדבר היחיד בו הדיסקאברי מאכזב ביחס לשניהם. הוא פשוט חלש יותר.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הוא עושה הרבה טיולים בעבירות בינונית וקשה אז צריך רכב שגם מיועד לרדת לשטח.

אבא שלי לא קונה גרמני כך שטוראג לא בא בחשבון...

לגבי הדיסקברי, לא יודע, אולי הוא יתעניין אבל נראה לי שלא כי הוא לא שמע על זה דברים טובים (מכאלה שיש ברשותם כזה, לא יודע אם הדגם החדש או לא). בנוסף הדיסקברי חלש ויקר יותר...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אבא שלך עושה טיולי שטח רציניים, לא חבל לשבור רכב של חצי מיליון בשביל זה?

אולי עדיף לו לקנות איזה טויוטה (ברח לי השם, V6 מאמצע שנות התשעים... שכחתי) או משהו בסגנון, רק בשביל טיולים.

אני מאמין שמכה הכי קטנה בפלסטיקה של הרכב הזה, תעשה לאבא שלך חור של 5 ספרות בכיס.

לקנות BMW3 וג'יפ, או אפילו את ה-H3 וג'יפ.

נראה לי פשוט חבל לשבור לו את הצורה בשטח, בסכום הזה.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רפסודה שמסוגלת להוביל 2 נוסעים בלחץ ותחסל את יושביה בכל התהפכות זה רכב מאוד סוציאלי...:|

 

רכב לא סטנדרטי הינו רכב לא הגיוני ולא מוצדק , הוא בא רק בשביל לספק את רצונותיו של הבעלים, וטוב שכך. לחפש הגיון ברכבים הללו זה להחטיא את המטרה.

 

Politicly correct my ass...

עפ"י הרשות הפדראלית בארה"ב NHTSA הסיכוי להתהפכות של מיאטה הוא 7%. (מקום ראשון - הסיכוי הנמוך ביותר!). הסיכוי להתהפכות של הג'מוס הנ"ל הוא 24%. אז מי לחוץ עכשיו?

BMW Car Club Israel

Official BMW Club

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי עדיף לו לקנות איזה טויוטה (ברח לי השם, V6 מאמצע שנות התשעים... שכחתי) או משהו בסגנון,

4RUNNER.

מחיר הקניה שלו הוא בערך מחיר ביטוח השנתי להאמר.

 

 

רז, זה כמו להגיד על 205GTI- כלי רכב תדמיתי, המסמל חוליגניות...
מישהו יחזיר את התיק ויילך הביתה.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עפ"י הרשות הפדראלית בארה"ב הסיכוי להתהפכות של מיאטה הוא 7%. (מקום ראשון - הסיכוי הנמוך ביותר!). הסיכוי להתהפכות של הג'מוס הנ"ל הוא למעלה מ- 30%. אז מי לחוץ עכשיו?
מצד שני תודה שאתה לחוץ שהוא יתהפך עלייך. במיוחד כשכל מה שמפריד בינך לבינו הוא מקסימום חתיכת בד.

 

אגב, סובארו החלה לשווק את ה-B9? אולי שווה לבדוק את זה כאופציה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך אפשר בכלל להתלבט בין הדבר המגוחך הזה לדיסקברי?

 

הדברים שאבא שלך שמע כנראה מתייחסים לדיסקברי הקודם. הדיסקברי הנוכחי שונה לחלוטין, וגורף ביקורות מעולות בעקביות מרשימה.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצד שני תודה שאתה לחוץ שהוא יתהפך עלייך. במיוחד כשכל מה שמפריד בינך לבינו הוא מקסימום חתיכת בד.

 

אגב, סובארו החלה לשווק את ה-B9? אולי שווה לבדוק את זה כאופציה.

מאד לחוץ. לכן צריך להוריד מהכביש את כל הג'מוסים הללו. הלחץ הציבורי בארה"ב כבר עובד. יש כבר דיבורים על מיסוי מפלה, דרישה לרשיונות נהיגה יחודיים, דרישה לקורסים בשליטה ועוד. גם באירופה היו הפגנות נגד התופעה. פורסם לאחרונה שבפאריז יש חבורת אנטי ג'מוסים שמפנצ'רת אותם בלילות. הלחץ הציבורי יגיע גם ארצה, כמו כל דבר.

BMW Car Club Israel

Official BMW Club

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הלחץ הציבורי, מיד אחר כך, יופנה לבעלי STI. בדיוק כפי שלאף אחד אין זכות להגיד לי כמה חשמל לצרוך, כך גם אני לא רואה סיבה לומר לבעלי רכבים מה מותר להם ומה אסור להם לקנות.

 

היום זה הם, מחר זה איוו וSTI, אחר כך גם המיאטה שלך, מכונית עם תדמית אנטי-סוציאלית ובטיחות מינימלית.

איוו לא צורכת פחות דלק מפראדו, ובטח לא בטוחה יותר לאף אחד (מעצם ההתנהגות שהיא מעודדת).

 

(מסתבר שגם בקרבנו יש מובלעות של חשכה, לא רק בציבור ואצל הרשויות)

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאד לחוץ. לכן צריך להוריד מהכביש את כל הג'מוסים הללו. הלחץ הציבורי בארה"ב כבר עובד. יש כבר דיבורים על מיסוי מפלה, דרישה לרשיונות נהיגה יחודיים, דרישה לקורסים בשליטה ועוד. גם באירופה היו הפגנות נגד התופעה. פורסם לאחרונה שבפאריז יש חבורת אנטי ג'מוסים שמפנצ'רת אותם בלילות. הלחץ הציבורי יגיע גם ארצה, כמו כל דבר.
בהמשך לתגובה שמעלי,אני רק רוצה להוסיף שהבן אדם צריך אוטו שיהיה בעל יכולות שטח.

הוא לא קונה את אותו "ג'מוס" כדי לנסוע לבתי קפה.

אני לא רואה שום סיבה לצאת נגד ג'יפים גם אם הם גדולים.

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6562 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...