Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7410 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם,

לפני כחודש קניתי רמקלים 6.9 למגש האחרי של הרכב (מגש פח) ומהפעם הראשונה ששמתי אותם, לא הברגתי אותם לשום מקום (רק הנחתי אותם בחורים שגזרתי) ושמתי את השטיחון שכיסה את הרמקולים האחוריים היישנים.

 

עכשיו יש לי שתי שאלות:

- האם נגרם נזק לרמקול כשהוא לא מחובר כלל עם ברגים? (הוא יושב על הפח ואין שום חומר מבודד ביניהם)

- השטיחון ששמתי על הרמקולים נוגע בטוויטרים(של הרמקולים), שהם קצת יותר גבוהים מן הרמקול עצמו, האם נגרם בכך נזק לרמקול?

 

* הרמקולים הם JBL 70 RMS.

 

אשמח אם תענו על שאלות אלו,

בתודה, תמיר.:smile:

פורסם

ברמת העיקרון, אם החיבורים של הרמקול( + -) אינם נוגעים בגוף הרכב אז לא אמורה להיות בעיה.

לגבי הטוויטרים, תסיר את השטיחון ותבדוק אם נוצרה מעיכה בממברנה של הטוויטר:

במידה ולא אז אין בעיה, אם כן יש מס אופציות :

1. להרכיב את הרמקול מלמטה,כלומר מתחת למגש(תא מתען).

2. להוסיף לרמקול את הרשת ולכסות בלבד(כמו במצב הקיים).

4. בכל מקרה מומלץ לחבר את הרמקול עם ברגים כדי לקבע אותו ולאתום את הרווחים בכדי ליצור אקוסטיקה ולמנוע תזוזות.

אריק

×
×
  • תוכן חדש...