Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7494 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוה...! אותך חיפשתי, RedR...

"איכות מצוינת"- מה זה אומר?

איך נראית תמונה מהמדפסת?

הגוונים אמיתיים? יש חדות התמונה? אין גרעיניות? תמונה חלקה?

הנתונים הטכנים של לייזר נחותים משל הזרקת דיו [600X600 מול 4800X2400], השאלה אם זה בא לידי ביטוי.

הייתה לך הזרקת דיו קודם?

כמה עלתה המדפסת שקנית?

dirty old man

need love too

פורסם

לדעתי אם אתה רוצה להדפיס תמונות איכותיוית עדיף לבחור דגמים טובים של

 

epson או canon הזרקת דיו , עם אפשרות לראשי דיו photo (יש גם ל-hp)

יש אפילו מדפסות עם 9 ראשי דיו , למרות ש-6 הם מעל ומעבר.

 

בנוסף מומלץ להדפיס על דפי פוטו (כ-2 ש"ח לדף) - האיכות יותר טובה מחנות צילום.

 

אני לא בעינינים כבר מספיק זמן , תנסה לקבל עוד מידע בפורום הנ"ל :

 

http://www.nifty-stuff.com/forum/

אנו הולכים בדרך, כדי להבין את הדרך שבה אנו הולכים.

פורסם
אוה...! אותך חיפשתי, RedR...

"איכות מצוינת"- מה זה אומר?

איך נראית תמונה מהמדפסת?

הגוונים אמיתיים? יש חדות התמונה? אין גרעיניות? תמונה חלקה?

הנתונים הטכנים של לייזר נחותים משל הזרקת דיו [600X600 מול 4800X2400], השאלה אם זה בא לידי ביטוי.

הייתה לך הזרקת דיו קודם?

כמה עלתה המדפסת שקנית?

יש לנו גם 2 מדפסות הזרקת דיו בבית ,

ה - 2600N מדפיסה צבע באיכות נמוכה ממדפסת הזרקת דיו , אנחנו בעיקר משתמשים בה בעיקר להדפסת חוברות וכו' - חוברות שיש בהם גם תמונות והרבה טקסט צבעוני אבל לא תמונות באיכות של PHOTO .

ה - 2600N לא מתאימה למישהו שרוצה איכות PHOTO , חד משמעי .

המהירות שלה מצויינת , מוציאה דף ראשון די מהר.

ממשק רשת פשוט מעולה - אתה יכול לדעת בדיוק כמה הדפיס כל ראש צבע וכמה דפים נשאר.

 

המחירים שלה נעים בין 2000-2600 , המחיר שלי לא רלוונטי כי אני מתעסק בתחום וקונה אותם בזול .

×
×
  • תוכן חדש...