Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ניידת משטרה אימפרזה טורבו ?!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7570 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לא התפרעתי בכלל סתם הוא ביקש ממני לעצור.

הוא בדק בקשר מס' רישוי ונתן לי ללכת.

לא טענתי שהתפרעת, התכוונתי שיש להם סמכויות גם לפעול בתחבורה עצמה במקרים כאלה.

במקרה שלך יכול להיות שהם סתם עשו ביקורת, או קיבלו התראה על רכב גנוב שדומה בתיאור לרכב שלך וכו'...

פורסם

אבל איך ניתן לדעת לעצור בצד או לא, כאשר אומרים לך בקריזה לעצור..?

 

 

את התעודה אפשר לראות רק כשהאדם קרוב אליך, ואז כבר מאוחר מדי..

 

 

 

 

 

-לאון חבקין-

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:

פורסם

אם מי שכורז לעצור אינו מזוהה כשוטר, טענה זו תהיה לצידך ביום פקודה. לא לשכוח שלא תמיד אפשר להבחין במדים דרך הראי ושתי שמשות...

dirty old man

need love too

פורסם

שימו לב, תעשו ככה, לפחות ככה אני אעשה.

 

שאומרים לכם לעצור, אל תעצרו מיד, תאטו את הרכב, תנו "למשטרה" לעקוף אתכם מעט,

שתוכלו לראות בזוית האם זה נראה כמו שוטר אמיתי או לא..

נראה כמו שוטר אמיתי (כאן כבר הכל תלוי בדעתכם) אל תצאו מיד מהרכב, תנו לו לגשת אליכם, שימו לב לדיבור וכד'..

 

אם יש לו מבטא ערבי, פשוט עופו משם/ או לחלופין הוא נראה כמו ערבי ופשוט אין מצב שהוא שוטר..

אני נותן גז ואף משם, ומסתכן בדו"ח אולי גם נק', אבל אוכל להגיד שקרה לי פשוט מקרה שזה לא היה שוטר אמיתי, ולא רציתי ליסתכן שוב..

 

אם הכל נראה כרגיל, אז אחלה.

פורסם

לפני כחודשיים,יצאנו כל החברה לטייל בשישי בערב.

 

לאף אחד מאיתנו לא היה רכב באותו רגע וקבענו להפגש במקום מסויים.

אז החלטנו להגיע למקום בטרמפים,בעודנו עוצרים טרמפים אני שומע רעש של אגזוז..אבל מזה רעש.. חבל"ז..

פתאום אני רואה הונדה סיוויק לבנה משופרת עם צקלקה עליה...יצאו 2 ערבים מכפר קאסם ודיברנו איתם וזה על האוטו ביקצור לא יודע מה ולמה רשמו את הפרטים שלנו יענו עשו בדיקת ת.ז.

אבל היה להם אוטו פצצצצצצצה ..ליגה!

פורסם

אם יש לו מבטא ערבי, פשוט עופו משם/ או לחלופין הוא נראה כמו ערבי ופשוט אין מצב שהוא שוטר..

 

בפורום הזה ממש אין מקום לגזענות,אני בטוח שיש המון שוטרים מעולים דוברי ערבית.

למכירה : סט מזרקים דנסו בהספק 230CC במחיר שפויי , ניתן לפנות בה"פ.

פורסם
ואז עוצרת אותך משטרה ומאשימה אותך בבריחה משוטר, תקיפת שוטר (לא הסכמת לעצור, התפרעת וכו'), והפרעה לשוטר.

 

 

:roll:

אנחנו מכירים את המקרה שלך עם המדור ,

לדעתי יכולת להעלות אותם על טיל באותו מקרה - אם לא הזדהו בפניך.

 

שלא יהיו לך ספקות - שוטר שלא הזדהה ,דינו כאזרח.

אתה צריך להיות מספיק חכם כדי לא לתת לו את ההזדמנות להציג את עצמו בפניך.

היה והזדהה , חובה עליך לציית להוראותיו.

 

את השיקולים שלך תעשה לפי המקרה.

פורסם
בפורום הזה ממש אין מקום לגזענות,אני בטוח שיש המון שוטרים מעולים דוברי ערבית.

לא גזען, יצא לי לראות כמה ערבים נחמדים מאוד,

אבל-מה, מה לעשות, קשה לבטוח בבנאדם, במיוחד והיותו ערבי.

פורסם

אתה כן גזען, "כי קשה לבטוח בערבי" . הוא לא מהשטחים, ויש בינהם הרבה יותר טובים ממך!

 

ואלה הם אלה שיצבעו לך את הבית, יטפלו לך באוטו, יהיו הרופאים שלך וגם הם מחלקים לך ת העיתון בבוקר!

 

באמת מפחיד... :evil:

התמונות של הסובארו שלי

http://yonatans-subaru.pic.co.il

 

פורסם

ומה עם המוכשרים שמצלמים מכוניות תמימות במצלמת פלאש באמצע החיים?

 

 

לא הבנתי מה זה תורם להם?

שיש להם צ'קלקה? פלאש?

אז טוב , יש לך דוד ( בן דוד אם כבר :roll: ) שעובד בחנות חשמל! אחלה גבר! :?

שחר.

פורסם

שוטר על מדי משטרה (קרי חולצת מדים עם סמל של משטרת ישראל/משמר הגבול בצד שמאל),

לא מחוייב להציג לך תעודת שוטר, אלא אם תבקש ממנו ואז הוא חייב להציג אותה בפניך.

 

שוטר על אזרחי מחוייב להציג לך תעודת שוטר בכל מצב. אין תעודת שוטר - הבן-אדם מבחינתך אזרח.

יש לשים לב שהשוטר באמת מציג תעודת שוטר, שהיא מעין כרטיס מגנטי אפור עם פס כחול למעלה ותמונה,

ולא את התג מברזל שחלק מהשוטרים נוהגים להציג, שכן אותו כל אחד יכול לייצר לעצמו...

No worries 8)

פורסם
אתה כן גזען, "כי קשה לבטוח בערבי" . הוא לא מהשטחים, ויש בינהם הרבה יותר טובים ממך!

 

ואלה הם אלה שיצבעו לך את הבית, יטפלו לך באוטו, יהיו הרופאים שלך וגם הם מחלקים לך ת העיתון בבוקר!

 

באמת מפחיד... :evil:

מה שתגיד, בכל מקרה אני לא רוצה לצאת פה גזען, ממש לא..

בשני המקרים של חברי הפורום באשכול זה, צויין שאלה היו ערבים...

בסדר יש ערבים טובים מצויינים ובאמת מוכשרים...

מה הבעיה שקשה לבטוח בבנאדם.. מיילא אם יהיה בלבוש שוטר.. אבל אני רוצה לראות שערבי (בוא נגיד אחד עם מבטא ערבי) בלי מדי שוטר

אומר לך להביא לו רישיון...או במקביל לצאת מהרכב,

אז בחייך, תיהיה מציאותי. בלי משחקים של גזען או לא גזען.

כי אני לא, אלה אם כן יש סיבות מצדיקות.

פורסם

:shock:

ואם זה רוסי קירח, מגודל ושרירי? עם מבטא אפגאני כבד?

 

חביבי, משהו לא בסדר איתך, לך תסתכל במראה...

 

*(אומנם אני לא מגודל, ובטוח לא שרירי, והמבטא שלי עוד לא התפתח. אך זו הייתה דוגמא כדי שלא יתנפלו עליי, כי גם אני כזה [רוסי יעני]).

משכנתא זה קל


×
×
  • תוכן חדש...