Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 4 שעות, גולדן191 כתב:

נכון ולכן בתכל'ס אתה יכול לחסוך את הטיפול של פילטרים והחלפת שמן (אני אומר בזהירות כי לא החלפתי עדיין שמן, אבל אמור להיות פשוט, החלפתי דברים יותר מסובכים כמו רצועת אלטרנטור ונוזל קירור ופלאגים) 

רק תקנה בוקים, 2, לא פחות, ואם אתה מרים אותם מעל המינימום תזכור להשתמש בפין בטחון. תנער את הרכב לראות שלא זז.

 

בטיחות מעל הכל, לעולם לא בוק 1.

 

גם יש פה המלצה מצוינת לקנות ג'ק שתומך בבוקסה 17 מ"מ ולהרים את הרכב עם מקדחה-מברגה אלחוטית על מצב קדיחה במהירות 1 ולא מהירות 2, וזה מרים את הרכב ממש מהר ובלי בעיה. עשיתי את זה 10 פעמים כבר. פשוט גאוני. 

 

טרמוסטט לא הייתי מתעסק במקומך אני חושב.

יש לך המלצה לסט כלים לרכב בעבורי?

יש לי ידע מכני יחסית חקור לא מעט שנים. 

מבחינת ניסיון - אין. התנסות עם החלפת שמן גיר יש. 

אני מגלה שיש חלק בתוכי

שרוצה להצליח לעשות את הדברים בעצמו. 

גם בשביל ללמוד וגם בשביל לחסוך כסף.

תשתף אותי😊

פורסם (נערך)
לפני 24 דקות, Pecan כתב:

יש לך המלצה לסט כלים לרכב בעבורי?

יש לי ידע מכני יחסית חקור לא מעט שנים. 

מבחינת ניסיון - אין. התנסות עם החלפת שמן גיר יש. 

אני מגלה שיש חלק בתוכי

שרוצה להצליח לעשות את הדברים בעצמו. 

גם בשביל ללמוד וגם בשביל לחסוך כסף.

תשתף אותי😊

המפתח מבחינתך הוא לחפש ביוטיוב לפי:

Peugeot 206 oil change

Peugeot 206 air filter replace

Peugeot 206 oil filter replace

וכן הלאה

אתה לא בהכרח חייב לקנות סטים.

לדעת להתאים סרטון גם לסוג המנוע. בתחילת הדרך בטעות ראיתי סרטונים של מנוע 1.2 במקום 1.6 אצלי ומהר הבנתי שזה לא זה.

 

כל הכלים שלי מעליאקספרס, סינון לפי ביקורות תמונות ובמקרים מסוימים האם המוכר ותיק או חדש.

 

אין לי סטים, יש לי בדיוק מה שהייתי צריך להחלפת פילטר אוויר - מברג T20, מברג בוקסה 10 מ"מ , מזגן (רק מברג שטוח בתכלס), פילטר שמן (מפתח ראצ'ט חצי אינץ' עם בוקסה 27 מ"מ אני חושב) 

אלן 8 מ"מ לבורג שמן, מפתח משאבות, כל מיני מפתחות פתוח/סגור, ועוד.

 

יש לי גם מוט מומנט חצי ו3/8.

 

בתחילת הדרך לא ידעתי שאחליף את כל מה שהחלפתי אז לא קניתי שום סט, למעט סט של בוקסות 3/8 למפתח ראצ'ט.

 

יש לי גם בוקסה מיוחדת שקניתי לפלאגים 14mm, מעליאקספרס, ומאריכים לחצי ול 3/8.

 

לא חושב שיש לך צורך במפתח ראצ'ט 1/4.

עריכה אחרונה על ידי גולדן191
פורסם
לפני 11 שעות, Pecan כתב:

מה יש לדעת להתעסק? 

הרכב עצמו מאוד פשוט..

מסכים איתך זה בדיוק מה שאני אומר,

הוא פשוט כבר לא רוצה להכניס אליו את הישנות לדעתי חבל...

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...