Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיה בוונטה למזגן דייהטסו yrv 2004


מעבר לפיתרון נפתר ע"י Camaro 92,

פוסטים מומלצים

  • פיתרון
פורסם
לפני 3 דקות, PASHUT כתב:

מה עשיתי? נדנדתי עם היד את מאורר מעבה המזגן בכיוון ההפוך! והוא התחיל לפעול! אבל הפסיק מיד.. חזרתי שוב על הפעולה והרגשתי כיצד המנוע החשמלי של המניפה מנסה ל''הילחם'' ולפעול בכיוון הנכון אך ללא הצלחה.

ככל הנראה מנוע המאוורר תקול/תפוס

  • אהבתי 1
  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תודה.

לגבי השגת החלק, הכי טוב מקורי מחו''ל? איך מזמינים?

האם אפשרי לשים אוניברסלי של ספאל (שדורש התאמות בקונקטור וכו') ואיך אדע כמה אמפר?

[מציין גם שניכר שמאוורר הרדיאטור פועל בעוצמה הכי גבוהה כדי לפצות על ''החוסר'']

משתדל לעזור

פורסם
בתאריך 22.1.2026 בשעה 15:10, Buki כתב:

כול לעלות תמונה?

בעמוד הקודם העליתי תמונה

האם לאור התיאור שלי שהמנוע החשמלי זז מעט עם 'עזרה' ידנית, זה אכן אינדיקציה שהמנוע תפוס? (כדעת המגיב הקודם)

האם לשים מנוע אוניברסלי?

משתדל לעזור

פורסם

אז בחסדי שמים לאחר חיפוש ממושך מצאתי את החלק באלי אקספרס, (מנוע מאוורר למעבה מזגן) שבועיים משלוח, האם מאובטח להזמין שם? יש עיכובים? מצרף קישור אשמח אם מישהו קנה מהמוכר הספציפי הזה ויידע להגיד לי. תודה גדולה.

https://he.aliexpress.com/item/33046962134.html

משתדל לעזור

פורסם

עריכה: כעת אני רואה שהשקע של החיבור יושב על המנוע עצמו בשונה מאצלי באוטו שיש צמת חוטים עד לראש המסגרת, האם אפשרי להאריך את החוטים אצלי כך שהשקע יגיע עד המנוע עצמו?

משתדל לעזור

פורסם
לפני 11 שעות, PASHUT כתב:

האם אפשרי להאריך את החוטים אצלי כך שהשקע יגיע עד המנוע עצמו?

בוודאי שאפשרי אם כי פחות מומלץ לעשות קומבינות והתאמות במערכת החשמל אבל אם אין ברירה אז עושים,בהצלחה

  • אהבתי 1
פורסם
בתאריך 10.2.2026 בשעה 14:11, IsraCar כתב:

הכי טוב לעשות מה שהמליץ לך המזגנאי מההודעה הראשונה שלך.

אתה בטוח? כי זה דורש חיבור שקע חדש ומאוורר עם מסגרת שאינה מקורית בקיצור 'חלטורה' בנוסף ראיתי באיזה אתר שצריך ליזהר לא לשים אמפר גבוה מידיי שלא ישרוף את הפיוזים, ולכן התפלאתי שהמוסך אמר ספאל 27A ולא 10-12A (אמפר)

משתדל לעזור

פורסם
בתאריך 25.1.2026 בשעה 10:10, Buki כתב:

במצב זה הטמפרטורה תהיה קרובה יותר לנקודת תחילת פתיחה של הטרמוסטט נגיד 85 מעלות, בשונה ממצב עם מזגן כבוי אז הטמפרטורה תהיה באיזור כניסת המאוורר לפעולה שזה נגיד 95 מעלות. 

שמתי לב לאחרונה שבירידות מירושלים חום מנוע יורד לרבע בערך

האם לחשוד בטרמוסטט פתוח

משתדל לעזור

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...