Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיטרואן ברלינגו 2012 לא סוחבת


רובי ס

פוסטים מומלצים

שלום לכולם.לאחר טיפול של החלפת שמן איכותי שאני קונה במשך שנים

עם תקן psa, והחלפת פילטר אויר .טיפולים שאני מבצע כבר עשר שנים

הרכב פתאום לא סוחב לי 

יכול להיות שפגעתי באיזה חיישן בהחלפת פילטר אויר? יש רעיונות?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

מתקשה להבין אין אי החלפת פילטר שמן יכולה להשפיע על סחיבה...

 

 

לעניין, כן יכול להיות  שנותק חיישן כלשהו בתיבת האוויר או במסלול היניקה שיוצא ממנה.

אתה מפרק את תיבת האוויר לגמרי החוצה בשביל להחליף פילטר? או רק פותח את המכסה שלה?

נתק מוחלט אמור להדליק נורת תקלה.

 

מה זה חוסר סחיבה? זה משהו מוחלט, הפך לעגלה לגמרי? או משהו קל שבקושי מורגש?

 

נסית לפרק את הפילטר שוב ולראות שאין חסימה של מסלול היניקה? 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה.פתחתי את המכסה העליון של הבית פילטר והכנסתי את הפילטר החדש.היום שוב פעם פירקתי.לא ראיתי חיישן בתוך הפילטר משהו שאני יכול לפגוע בו

הרכב לא סוחב .נדלקה נורת בדיקת מנוע.

מידי פעם באמצע הנסיעה הוא חוזר לעצמו ונוסע תקין ועדיין הנורת מנוע דולקת 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קרה לי בגמפי 2006 כמה פעמים. והסיבה היא חור או סדק בצינור ואקום ואז הטורבו שמופעל על ואקום לא ניכנס לפעולה-ויכול להיות שפתאום יש ואקום ואז כאילו חוזר לעצמו כי הטורבו עובד

 

לא יודע איזה מנוע יש לך אבל אני זורק כיוון

עריכה אחרונה על ידי דובצע
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 שעות, רובי ס כתב:

חיברתי סורק תקלות ,מופיע תקלה p3007 לפי מה שקראתי זאת תקלתegr' אפשר להסביר לי בבקשה מה הקשר בין נוזל מים נמוך במיכל עיבוי לegr?

 

מתי שמת לב שהנוזל מים נמוך במיכל? בגדול קשר ישיר אין.

לפי הקוד תקלה ומה שאתה מתאר, ה EGR שלךכנראה נתקע פתוח ומכניס גז פליטה למנוע קבוע.

כתוצאה יש בעיה של חוסר חמצן בעירה נמוכה וביצועים גרועים.

הרכב מצלצל?

במידה וכן תפרק את ה EGR ותנקה אותו עם חומר לניקוי תנורים (אני משתמש בסנט מוריץ).

תמלא איפה שהחורים, תשרה ל 30 דקות תקרצף עם מברשת שיניים ישנה ותשטוף במים חמים.

במידת הצורך תחזור פעם נוספת עד שהכל יבריק ותרכיב.

אחרי זה הוא יסע כמו טילינגו

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי נירו72
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...