Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב משפחתי בתקציב נמוך: בנזין, היברידי או חשמלי?


אריאל 111

פוסטים מומלצים

פרטים יבשים: נוסעים כ-22,000 קמ בשנה. 95% בבין עירוני ללא פקקים, כולל עליות וירידות (ירושלים - ים המלח). מחפש משפחתית שתיתן לי כמה שיותר שקט ותשאיר לי כמה שיותר כסף בכיס ל-4 שנים הקרובות. נוחות, חווית נהיגה ועיצוב לא מעניינים בכלל. התקציב הנוכחי הוא 40-50 אלף ₪.

פתוחות בפניי כמה אפשרויות, ואשמח לשמוע את דעתכם:

 

1. לקנות בתקציב הזה רכב בנזין אמין משנתון 2015+- (טויוטה, יונדאי, קיה) שיאכל הרבה דלק.

2. לקנות בתקציב הזה רכב בנזין פחות אמין משנתון מתקדם יותר ולקוות שלא יעשה בעיות.

3. לקחת הלוואה שתגדיל את התקציב ל-90 אלף, לקנות רכב חשמלי משנתון 2020+- ולהחזיר את ההלוואה במקום דלק.

4. לקחת הלוואה קטנה יותר, להגדיל את התקציב לאזור 60 אלף, לקנות רכב היברידי ולהתקזז כנ״ל.

 

(לגבי דיזל - לא ממש מצאתי אופציות ביד 2 שנכנסות בתקציב ואני לא ממש מבין את ההשלכות)

 

בעיני כרגע הכיוונים האלה שקולים מבחינת התוצאה הסופית (חסכון כספי + שקט). אני צודק? מדבר שטויות? שיקולים שלא חשבתי עליהם?

אשמח לשמוע את דעתכם - מכיוונים כלליים ועד דגמים ספציפיים.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי קונה טויוטה אוריס היברידית עם קילומטראז' לא בשמיים ואחריות על סוללה בתוקף.

לדוגמה:
https://www.yad2.co.il/s/c/xgglkxn6

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 שעות, vladclar כתב:

הייתי קונה טויוטה אוריס היברידית עם קילומטראז' לא בשמיים ואחריות על סוללה בתוקף.

לדוגמה:
https://www.yad2.co.il/s/c/xgglkxn6

תודה. מעבר לדגם הספציפי, זו המלצה כללית לבחירה באופציה הרביעית? אני רואה גם הרבה פריוס, איוניק וסונטה בשנתונים וקילומטראז׳ דומים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש כמה אופציות לדעתי:

רנו גרנד קופה/פלואנס דיזל

3008 דיזל עם מנוע 1.6 ברמת אבזור אקטיב(תצטרך מתיחה קטנה לדעתי לאיזור ה65 אלף)

ניסאן קשקאי/אקס טרייל עם מנוע דיזל 1.5-1.6(גם תצטרך למתוח קצת את התקציב)

עריכה אחרונה על ידי Jeka88

Peugeot 5008 1.6T Active 2020

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 דקות, Jeka88 כתב:

יש כמה אופציות לדעתי:

רנו גרנד קופה/פלואנס דיזל

3008 דיזל עם מנוע 1.6 ברמת אבזור אקטיב(תצטרך מתיחה קטנה לדעתי לאיזור ה65 אלף)

ניסאן קשקאי/אקס טרייל עם מנוע דיזל 1.5-1.6(גם תצטרך למתוח קצת את התקציב)

תודה. האם האופציות האלה יהיו שקולות כלכלית - בשקלול החסכון של הדיזל לעומת מחיר הרכב?
האם הרנו וה3008 יהיו מספיק אמינות כדי שלא אבלה כל חודשיים במוסך?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 שעות, אריאל 111 כתב:

פרטים יבשים: נוסעים כ-22,000 קמ בשנה. 95% בבין עירוני ללא פקקים, כולל עליות וירידות (ירושלים - ים המלח). מחפש משפחתית שתיתן לי כמה שיותר שקט ותשאיר לי כמה שיותר כסף בכיס ל-4 שנים הקרובות. נוחות, חווית נהיגה ועיצוב לא מעניינים בכלל. התקציב הנוכחי הוא 40-50 אלף ₪.

פתוחות בפניי כמה אפשרויות, ואשמח לשמוע את דעתכם:

 

1. לקנות בתקציב הזה רכב בנזין אמין משנתון 2015+- (טויוטה, יונדאי, קיה) שיאכל הרבה דלק.

2. לקנות בתקציב הזה רכב בנזין פחות אמין משנתון מתקדם יותר ולקוות שלא יעשה בעיות.

3. לקחת הלוואה שתגדיל את התקציב ל-90 אלף, לקנות רכב חשמלי משנתון 2020+- ולהחזיר את ההלוואה במקום דלק.

4. לקחת הלוואה קטנה יותר, להגדיל את התקציב לאזור 60 אלף, לקנות רכב היברידי ולהתקזז כנ״ל.

 

(לגבי דיזל - לא ממש מצאתי אופציות ביד 2 שנכנסות בתקציב ואני לא ממש מבין את ההשלכות)

 

בעיני כרגע הכיוונים האלה שקולים מבחינת התוצאה הסופית (חסכון כספי + שקט). אני צודק? מדבר שטויות? שיקולים שלא חשבתי עליהם?

אשמח לשמוע את דעתכם - מכיוונים כלליים ועד דגמים ספציפיים.

 

 

ל 22,000 ק"מ בשנה לא הייתי עושה את המאמץ וההשקעה לרכב היברידי.

נניח בנזין רגיל ייתן לך 1:13 (בינעורוני עם עליות. אני משער אבל נראה לי סביר) והיברידי ייתן לך 1:21.

 

אתה מדבר על פער של 350-400 ש"ח בחודש. זה לא זניח אבל תחסוך ברכישה או שתקנה רכב חדש יותר.

 

ההיברידי מבוקשים ואת ההשקעה שווה לתת בעיקר עם הנסועה גבוה.

 

בחשמלי הפער יכול להגיע ל 800 ש"ח. נכון שנדרשת הלוואה אבל יש לחשמלי יתרונות אחרים (תחזוקה ואגרה) ואתה גם מדבר על שנתון חדש יותר שייתן לך אופק שימוש ארוך יותר.

 

בקיצור אניע מייעץ או בנזין או לדלג לחשמלי. לך ההיברידי לדעתי לא ייתן מספיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, אריאל 111 כתב:

תודה. מעבר לדגם הספציפי, זו המלצה כללית לבחירה באופציה הרביעית? אני רואה גם הרבה פריוס, איוניק וסונטה בשנתונים וקילומטראז׳ דומים.

סונטה היברידית - אל תיגע.

פריוס יכולה להיות גם אופציה טובה, אותה מערכת כמו באוריס. 

גם איוניק אפשרות ראויה.

 

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, אריאל 111 כתב:

תודה. האם האופציות האלה יהיו שקולות כלכלית - בשקלול החסכון של הדיזל לעומת מחיר הרכב?
האם הרנו וה3008 יהיו מספיק אמינות כדי שלא אבלה כל חודשיים במוסך?

הי
אני מחזיק כזו רנו כבר שנתיים וחצי,
חסכונית היא תהיה מאוד, סה"כ מגלה אמינות טובה אבל שים לב שיש נקודות שצריכות צומת לב (או שכבר הבעלים הקודם החליף):

גיר - קלאצ'ים (בערך 4K ש"ח) או מוח גיר.

משולשים קדמיים - בערך 2K ש"ח.

צינור טורבו - 1.5K ש"ח (כולל עבודה).

 

תבדוק החלפת טיימינג ופילטר סולר (ובכלל החלפת שמנים לא כל 30K ק"מ כמו שהיצרן ממליץ אלא כל 15K ק"מ), 

סה"כ הרכב נוח מאוד ומרווח מזגן מצויין.

הגיר פחות אוהב פקקים רציניים (-:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, אריאל 111 כתב:

תודה. האם האופציות האלה יהיו שקולות כלכלית - בשקלול החסכון של הדיזל לעומת מחיר הרכב?
האם הרנו וה3008 יהיו מספיק אמינות כדי שלא אבלה כל חודשיים במוסך?

 

רגע רגע.... אתה לא אוהב להיות במוסך?

((((-;

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, razi_pazi כתב:

 

זה נכון לכל השנתונים של המודל הזה?

 

מנועי 2.0 של יונדאי  סונטה היברידית  / קיה אופטימה עם אותה מערכת הנעה

2015-2017.

https://thecar.co.il/בעקבותהתביעה-הייצוגית-יונדאי-קראה-לת/

 

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לכם על התובנות. 

בגזרת הבנזין, אני רואה הרבה סוזוקי קרוסאובר משנים 2015-2016 וקילומטראז׳ נמוך יחסית שנכנסים בתקציב. ראיתי שהוא חסכוני יחסית ולא מצאתי ברשת בעיות משמעותיות. האם מומלץ?

ובהשוואה להונדה סיוויק שנתון וקילומטראז׳ דומה - מה עדיף?

בגזרת הדיזל מצאתי קשקאי 2017 (גיר רציף) עם קילומטראז׳ נמוך בתקציב קצת יותר גבוה - נשמע לי שעדיף, לא?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התחזוקה של רנו/ניסאן דיזל לא זולה בכלל, לדעתי בנסועה של 22,000 קמ בשנה, התחזוקה תעלה יותר מהדלק שתחסוך. 

כמו שהמליצו לך טויוטה אוריס תהיה אופציה טובה עבורך, חפש אחת שהסוללה שלה מבוטחת. 

יונדאי איוניק, לאחרונה אני שומע על הרבה תקלות ולא זולות בכלל, באופן אישי לא הייתי קונה.

היום: יונדאי טוסון 22' פרימיום 2.0 ליסינג/ טויוטה קורולה F/L GLI '16

הקודם: אאוטלנדר פרימיום 20' (ליסינג זמני) / הונדה סיוויק האצ'בק 16'

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאלה, נניח הוא קונה טויוטה היברידית כלשהי. 

 

האם בעליה הארוכה והתלולה מים המלח לירושליים, הסוללה לא מתרוקנת לגמרי אחרי כמה קילומררים של עליה ונשארים עם רכב בנזין רגיל חלש ולא חסכוני?

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...