Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים.

ברשותי טויוטה ספייס ורסו 2011 1.3

נדלקה לי נור. מנוע כתומה ולאחר בדיקה נמצא שהחיישן חמצן כנראה סתום.

משהו יכול לעזור לי במיקום החיישן ?

20241202_145112.jpg

כך נראה המנוע

17331447172028147718631177498108.jpg

סובארו אימפרזה 1999 1.6 אוטו' + קיה סול 2011 1.6. אוטו'. :wave:

פורסם
לפני 43 דקות, גילי29 כתב:

מנוע כתומה ולאחר בדיקה נמצא שהחיישן חמצן כנראה סתום

התקלה בתמונה לא מעידה על חיישן חמצן כי אם על חיישן MAF (ככתוב בעברית, מד כמות/זרימת אוויר).

נראה אגב שישנה עוד תקלה רשומה (סימון 1/2 בקורא). בשילוב עם התקלה שכן העלת תמונה שלה, יתכן ותוסיף לתהליך האיבחון של הבעיה בפועל.

פורסם
לפני 38 דקות, Noamgr כתב:

לפני שאתה מחליף משהו,תוודא שהבנד(חבק) על הצינור איפה שבוקי סימן,מהודק היטב.

החבק מהודק.

החשמלאי ניקה את החיישן עם ספריי מגעים ולא עזר וגם נורת ההחלקה דולקת.

עכשיו הרכב נכבה לי שאני נעצר בהילוך דרייב אין לי כוח.

תצילו אותי חברים.

 

סובארו אימפרזה 1999 1.6 אוטו' + קיה סול 2011 1.6. אוטו'. :wave:

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני שעה, גילי29 כתב:

החבק מהודק.

החשמלאי ניקה את החיישן עם ספריי מגעים ולא עזר וגם נורת ההחלקה דולקת.

עכשיו הרכב נכבה לי שאני נעצר בהילוך דרייב אין לי כוח.

תצילו אותי חברים.

 

מה ההודעה השניה בקורא?

אולי החיישן תקול ודורש החלפה. 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

 

זה דוגמא לכך שסורק שמדבר בעברית לא תמיד עוזר להבין מה התקלה. משהו הולך לאיבוד בתרגום 👴

טוב שיש כאן אנשים טובים שיודעים לתרגם/לתקן.

 

כנראה החשמלאי שלך מיצה את יכולותיו, (למרות שיש לו סורק דובר עברית) , גש למוסך מכונאות שמכיר את הדגם.

פורסם (נערך)

OK, תמונת המסך השניה שהעלת, מסכמת בערך את כל מה שיכול להשתבש.

גש עם המסקנות האלה למוסך שמבין מה צריך לעשות.

(כלומר: לא להחליף סתם חלקים בשיטת מצליח).

 

(*)  גילי29, אולי לא הבנתי נכון, וסורק התקלות הוא בעצם שלך ולא של החשמלאי רכב?

אשמח לדעת.

עריכה אחרונה על ידי IsraCar
פורסם
לפני 57 דקות, IsraCar כתב:

OK, תמונת המסך השניה שהעלת, מסכמת בערך את כל מה שיכול להשתבש.

גש עם המסקנות האלה למוסך שמבין מה צריך לעשות.

(כלומר: לא להחליף סתם חלקים בשיטת מצליח).

 

(*)  גילי29, אולי לא הבנתי נכון, וסורק התקלות הוא בעצם שלך ולא של החשמלאי רכב?

אשמח לדעת.

חשמלאי בדק אותו

סובארו אימפרזה 1999 1.6 אוטו' + קיה סול 2011 1.6. אוטו'. :wave:

פורסם
בתאריך 2.12.2024 בשעה 22:57, IsraCar כתב:

OK, תמונת המסך השניה שהעלת, מסכמת בערך את כל מה שיכול להשתבש.

גש עם המסקנות האלה למוסך שמבין מה צריך לעשות.

(כלומר: לא להחליף סתם חלקים בשיטת מצליח).

 

(*)  גילי29, אולי לא הבנתי נכון, וסורק התקלות הוא בעצם שלך ולא של החשמלאי רכב?

אשמח 

עדכון: הלך המנוע.

עכשיו הרכב עובר החלפת מנוע מפירוק.

 

  • לא הבנתי... 1
  • מבאס 1

סובארו אימפרזה 1999 1.6 אוטו' + קיה סול 2011 1.6. אוטו'. :wave:

פורסם
לפני 10 דקות, גילי29 כתב:

עדכון: הלך המנוע.

עכשיו הרכב עובר החלפת מנוע מפירוק.

 


גילי, איך מחיפוש בעיה ב חיישן MAF (כמות אוויר) עברתם להחלפת מנוע - איך הגעתם להחלטה..
 

 

אייל.

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם
בתאריך 4.12.2024 בשעה 05:58, ליין מן כתב:


גילי, איך מחיפוש בעיה ב חיישן MAF (כמות אוויר) עברתם להחלפת מנוע - איך הגעתם להחלטה..
 

 

אייל.

הממיר נסתם ובגלל זה נדלקה הנורה.

בירידות כאשר הרכב היה בבלימת מנוע היה יוצא עשן מה שאומר שהייתה יניקת שמן מהשסתומים.

וצריכת שמן של 100 cc לכל 100 ק"מ לערך.

סובארו אימפרזה 1999 1.6 אוטו' + קיה סול 2011 1.6. אוטו'. :wave:

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...