Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Citroen DS4 2013 תקלה במנוע


sonego78

פוסטים מומלצים

שלום לכולם 

שוב אני עם ה DS4 2013 

לאחר נסיעה של חצי שעה מאיזור ביתי לאיזור התעשיה באיזור מגורי 

החנתי את הרכב 

כשחזרתי 

נסיתי להניע הרכב סירב 

לאחר מספר נסיונות הרכב נדלק ומיד גימגם והתכבה 

שוב לאחר מספר נסיונות הרכב

נדלק טסתי איתו לכיוון המוסך 5 דקות נסיעה 

הרכב רצה להתכבות שוב 

אבל לחצתי גז כדי שלא .רק להגיע למוסך 

בדיוק כשעגעתי לפתח המוסך 

יצא עשן לבן עם ריח של שמן שרוף מכיוון מכסה השסתומים . (לא היה חסר שמן בבוקר )

מעדכן כשקבלתי את הרכב לראשונה

שמתי לב שמתי לב על הזעת שמן 

בדיוק איפה המחזירי שמן( התכווננתי לסדר)

בקיצור גם סליל הצתה אחד יצא ממקומו 

אני יודע שדרך האתר אי אפשר לתקן אבל אשמח לחוות דעת 💞

מפחיד אותי ליפול חלילה במנוע !

הרכב כרגע במוסך מחר ידברו איתי 

זאת הנורה נדלקה רצוף 

 

 

IMG_20240625_173049.jpg

עריכה אחרונה על ידי sonego78
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם יצא לך סליל הצתה, כנראה שזאת הייתה הבעיה

המנוע לא יעבוד סדיר ויגמגם

 

מתי הובחן שיצא הסליל הצתה ? 
אחרי שהגעת למוסך או לפני?

ולגבי הנורה שנדלקה של תקלת מנוע צריך להתחבר עם סורק לראות איזה קוד נרשם במערכת

יכול להיות שזה יבא כיוון לאבחון הבעיה

עריכה אחרונה על ידי Alberrto
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 1 דקה, Alberrto כתב:

אם יצא לך סליל הצתה, כנראה שזאת הייתה הבעיה

המנוע לא יעבוד סדיר ויגמגם

 

מתי הובחן שיצא הסליל הצתה ? האם זה סליל לכל צלינדר ?
אחרי שהגעת למוסך או לפני?

הסליל בבוקר היה בפנים רק כשעגתי למוסך פתחתי מכסה מנוע וראיתי כמובן שהחזרתי 

וכן זה 4 סלילים 

תודה !

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם לא נסעת הרבה, לא מאמין שנגרם נזק

אבל אם הסליל לא היה במקומו, יכול להיות לחלוטין שאחד הצלינדרים לא עבד, מה שגרם לרכב לעבוד על 3 בוכנות

וזה כנראה הסיבה שהמנוע גימגם 

 

תחזיר את הסליל למקום, ותבדוק אם הרכב מניע רגיל

וכדאי לחבר מכשיר ולבדוק איזה תקלה נרשמה במערכת

 

אם הנורה דלוקה לא מחייב שיש עדיין תקלה, אולי אחרי שתחזיר את הסליל ותסע רגיל כמה דק היא תכבה

לפעמים היא גם דולקת כדי להראות על תקלות שנרשמו בעבר

אין מה לחשוש

 

 

תוכל לפרט על עניין העשן ? 

עריכה אחרונה על ידי Alberrto
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 דקות, Alberrto כתב:

תוכל לפרט על עניין העשן ? 

העשן התחיל בדיוק כשהגעתי למוסך .נסיעה של 3 דקות , הרמתי מכסה מנוע ויצא הרבה עשן עם ריח של שמן שרוף מאיזור מכסה השסתומים

מתאר לעצמי שהסליל החליק בעקבות נזילה

ממחזירי השמן  . וכמובן הגיע גם לפלאגים 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יכול לתאר לעמצי איך הסליל היה יכול להחליק הוא יושב מלמעלה עם כל המשקל שלו ועוד הוא נכנס די הדוק,

כדאי לבדוק מאיפה הנזילה והאם רצינית, ועל הדרך אולי כדאי לבדוק את הPCV
יכול להיות שיש נזילה רצינית וטפטף שמן על משהו חם מה שגרם לעשן 

 

תנסה באיזה עת לפתוח את הפקק של מילוי השמן שהרכב עובד, תראה אם יש עשן שיוצא מהפתח מילוי השמן

עריכה אחרונה על ידי Alberrto
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

*עדכון* 

חזרתי כרגע מהמוסך 

מסתבר שהצינור הזה היה ישן והשתחרר 

ובגגל זה לא היה נוזל קירור כמובן שהחלפנו 

המכונאי אומר שהמנוע התחמם בגלל זה יצא עשן של שמן שרוף (הרכב התחמם בדיוק דקה זה קרה בכניסה של המוסך 

איפסנו את התקלה 

 

הוא שם מים .הדלקנו את הרכב למעקב לראות שהוונטה נכנסת לפעולה והכל בסדר 

שמתי לב לקצת עשן כשהרכב התחיל לפעול .

וזה הפסיק אחרי כמה דקות 

פתחתי גם מכסה מילוי שמן יצא משם ממש עשן . שאלתי אותו אם תקין הוא אמר שזה שאריות 

מצרף סרטון , 

 

כרגע הרכב במעקב במשך השבוע נקווה שיהיה טוב !

 

IMG-20240626-WA0011.jpeg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 14 דקות, sonego78 כתב:

פתחתי גם מכסה מילוי שמן יצא משם ממש עשן . שאלתי אותו אם תקין הוא אמר שזה שאריות 

אם יש עשן מתוך פתח מילוי השמן, יש בעיה.

אני לא מבין למה הכוונה שיש "שאריות" ( יש נוזל קירור בשמן ? איזה צבע השמן ? האם השמן מריח שרוף ? )

 

אז בגדול בוא נסכם, נסעת ברכב כשסליל אחד ברך ממקומו(בוודאות ?,מה ברך, הקונקטור או שהסליל עצמו לא ישב על הפלאג ?) , המוסכניק בכלל מצא צינור ישן ש"השתחרר" והייתה נזילה של נוזל קירור ?

על סמך מה הוא חיפש ציונר ? היה חסר נוזל ברדיאטור ?
אז מה יוצא בפועל, שנסעת ברכב כאשר לא היה נוזל קירור והרכב התחמם ?

איך הרכב עובד עכשיו ?
 

אם היה חסר נוזל קירור, יכול להיות כי הרכב התחמם בנסיעה יתר על המידה ונגרם נזק, בגלל זה יש עשן שיוצא ממכסה מיולי השמן
זה לפחות הגיוני וקשור אחד לשני, אבל איך הסליל שיצא ממקומו מתקשר לכל הסיופר אני לא מצליח להבין קשר בין הדברים

אולי באמת יש פה צירוף מיקרים של שני דברים יחד, קשה לי להאמין

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, Alberrto כתב:

אם יש עשן מתוך פתח מילוי השמן, יש בעיה.

אני לא מבין למה הכוונה שיש "שאריות" ( יש נוזל קירור בשמן ? איזה צבע השמן ? האם השמן מריח שרוף ? )

 

אז בגדול בוא נסכם, נסעת ברכב כשסליל אחד ברך ממקומו(בוודאות ?,מה ברך, הקונקטור או שהסליל עצמו לא ישב על הפלאג ?) , המוסכניק בכלל מצא צינור ישן ש"השתחרר" והייתה נזילה של נוזל קירור ?

על סמך מה הוא חיפש ציונר ? היה חסר נוזל ברדיאטור ?
אז מה יוצא בפועל, שנסעת ברכב כאשר לא היה נוזל קירור והרכב התחמם ?

איך הרכב עובד עכשיו ?
 

אם היה חסר נוזל קירור, יכול להיות כי הרכב התחמם בנסיעה יתר על המידה ונגרם נזק, בגלל זה יש עשן שיוצא ממכסה מיולי השמן
זה לפחות הגיוני וקשור אחד לשני, אבל איך הסליל שיצא ממקומו מתקשר לכל הסיופר אני לא מצליח להבין קשר בין הדברים

אולי באמת יש פה צירוף מיקרים של שני דברים יחד, קשה לי להאמין

השמן בצבע אפור . לא שמתי לב לריח 

הרכב כרגע עובד מעולה וגם לא חסר מים 

לפחות אחרי נסיעה של 20 דקות 

בקשר לסליל הקונקטור יצא

בקשר לנזילה היא ממש הייתה ברורה 

כששמנו מים במיכל עיבוי ממש כל המים יצאו בשניות מאותו צינור ויצר שלולית מתחת לרכב

עוד דבר לאחר כמה שעות עליתי לרכב לעשות איזה סיבוב .על הדרך אמרתי נבדוק שהמים נשארו והם כן 

עוד דבר שאולי יצחיק קצת , פתחתי שוב את פקק מילוי השמן כשהרכב דלוק ויצא ממנו אדים ממש הרבה עם ממש ריח של דלק . הגיוני ?

עריכה אחרונה על ידי sonego78
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, sonego78 כתב:

השמן בצבע אפור . לא שמתי לב לריח 

הרכב כרגע עובד מעולה וגם לא חסר מים 

לפחות אחרי נסיעה של 20 דקות 

בקשר לסליל הקונקטור יצא

בקשר לנזילה היא ממש הייתה ברורה 

כששמנו מים במיכל עיבוי ממש כל המים יצאו בשניות מאותו צינור ויצר שלולית מתחת לרכב

עוד דבר לאחר כמה שעות עליתי לרכב לעשות איזה סיבוב .על הדרך אמרתי נבדוק שהמים נשארו והם כן 

עוד דבר שאולי יצחיק קצת , פתחתי שוב את פקק מילוי השמן כשהרכב דלוק ויצא ממנו אדים ממש הרבה עם ממש ריח של דלק . הגיוני ?

 

עושה רושם שנסעת ללא נוזל קירור, זה יכול לגרום לנזק

ממליץ בחום לפתח הרגל חדש ולפתוח את מכסה המנוע לפחות אחת לחודש לבדוק שמן מים לפני נסיעה בבוקר

בגדול עשן מפתח מילוי השמן יכול להעיד על עוד בעיות ברכב, קצת אדים זה בסדר

 

אני לא רוצה לקפוץ למסקנות, אבל לדעתי יש נזק למנוע

תעקוב אחרי מפלס הנוזל קירור בבוקר לכמה ימים, במיוחד שמילאו מחדש אולי היה צורך להוסיף אחרי כמה נסיעות 

ותעקוב אחרי הטמפ' בנסיעות 
תוכל לעלות כמה תמונות של השמן ?

שמן בצבע אפור זה לא טוב

עריכה אחרונה על ידי Alberrto
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...