Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחפש המלצה לצמיגים חדשים לקיה פיקנטו


מעבר לפיתרון נפתר ע"י vladclar,
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1246 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

רציתי להתייעץ, אני כנראה לקראת החלפת צמיגים ברכב שלי שהוא בן 4 שנים והצמיגים הקדמיים כבר מראים סימני שחיקה.

מה שיש לי כרגע על הרכב זה הצמיגים שהגיע עם הרכב (זה היה רכב חדש) שהם מדגם continental ecocontact 5.

חשבתי להחליף לאותו צמיג או שלגרסא 6 שלו כי זה מותג טוב וגם לא ממש מבין בזה.. אז לפני זה רק רציתי לקבל דעה של אנשים שמבינים בזה קצת..

השאלה שלי היא האם יש משהו יותר טוב או עם יותר תמורה למחיר? הצמיגים האלה לפחות לפי האינטרנט מתחיל מ400 שקל לאחד..

במוסך היבואן (הרמאי) הציעו לי צמיגי iLink ואני דיי בטוח שזה מותג סיני שאני לא בטוח לגביי הטיב שלו.. אשמח לקבל גם לגביי זה דעה..

באופן כללי, הרכב נוסע בעיקר בעיר ופעם פעמיים בשבוע יוצא ממנה לכבישים מהירים.

 

תודה רבה.

  • פיתרון
פורסם (נערך)

שלום, אל תקנה צמיגים במוסך קיה ואל תקנה צמיגי סיניים.

אין צורך להוציא 400₪ לצמיג במידה שלך.

יש פאלקן, האנקוק,  קלבר, פירלי , קומו במחירים יותר נמוכים.

במיוחד כאשר חוות דעת על קונטיננטל אקו קונטקט 6 לא מחמיאות.

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני 8 דקות, vladclar כתב:

שלום, אל תקנה צמיגים במוסך קיה ואל תקנה צמיגי סיניים.

אין צורך להוציא 400₪ לצמיג במידה שלך.

יש פאלקן, האנקוק,  קלבר, פירלי , קומו במחירים יותר נמוכים.

במיוחד כאשר חוות דעת על קונטיננטל אקו קונטקט 6 לא מחמיאות.

תודה על התשובה המהירה.

תוכל להמליץ לי על דגמים ספציפיים? פאלקן והנקוק קלבר פירלי וקומו נחשבות למותגים טובים לעומת קונטיננטל ?

פורסם

תרשום בבקשה את מידות הצמיגים, כולל קוד עומס ומהירות.

ביקשת תמורה לכסף. יש דגמים יותר או פחות מוצלחים לכל היצרנים.

כל הרשימה היא של חברות ידועות.

קונטננטל נחשב יצרן מוביל, אבל המחירים של הצמיגים יקרים, הדגם ECo Contact6 פחות מוצלח אבל עדיין יקר. לכן תמורה לכסף פחות טובה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני 13 דקות, vladclar כתב:

תרשום בבקשה את מידות הצמיגים, כולל קוד עומס ומהירות.

ביקשת תמורה לכסף. יש דגמים יותר או פחות מוצלחים לכל היצרנים.

כל הרשימה היא של חברות ידועות.

קונטננטל נחשב יצרן מוביל, אבל המחירים של הצמיגים יקרים, הדגם ECo Contact6 פחות מוצלח אבל עדיין יקר. לכן תמורה לכסף פחות טובה.

המידות הם 185\55\R15 

מקדם העומס של הצמיג הנוכחי שלי הוא 86H

פורסם (נערך)

המידה הזאת לא זולה כמו שחשבתי, ואתה מוגבל במבחר בגלל קוד עומס 86.

https://tires4u.co.il/compare?diameter=5&aspectRatio=13&width=16

אתה יכול לקנות Falken ze310 ולחסוך כ 120₪ על כל צמיג ( יחסית לקונטיננטל).

אבל בגלל שהם עם קוד מהירות V, תרכיב אותם מאחורה, ואת הצמיגים עם קוד H תעביר קדימה.

 

https://tires4u.co.il/tire-service?tire=6294&cs=1&diameter=5&aspectRatio=13&width=16

הצמיגיה הכי זולה היא ברמת גן (" צמיגי שואף")  ומומלצת מניסיון אישי של שנים .

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

קשה למצוא צמיגים במידה הזו, לאחותי הייתה פיקנטו וגם היה קשה למצוא לה צמיגים נורמליים.

בסוף נרכשו קונטיננטל מדגם זהה או דגם חדש יותר של מה שהיה (כמו שיש אצלך).

האופציות שלך בתכלס זה או הפאלקן שולאד הציע או להשקיע בקונטיננטל, אם אתה רוצה משהו יותר איכותי מצמיג סיני.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
לפני 23 שעות, vladclar כתב:

המידה הזאת לא זולה כמו שחשבתי, ואתה מוגבל במבחר בגלל קוד עומס 86.

https://tires4u.co.il/compare?diameter=5&aspectRatio=13&width=16

אתה יכול לקנות Falken ze310 ולחסוך כ 120₪ על כל צמיג ( יחסית לקונטיננטל).

אבל בגלל שהם עם קוד מהירות V, תרכיב אותם מאחורה, ואת הצמיגים עם קוד H תעביר קדימה.

 

https://tires4u.co.il/tire-service?tire=6294&cs=1&diameter=5&aspectRatio=13&width=16

הצמיגיה הכי זולה היא ברמת גן (" צמיגי שואף")  ומומלצת מניסיון אישי של שנים .

רגע שאלה .. אם V זה יותר מ H אז מותר לי לשים צמיגים שהם עם V?

פורסם

כן, מותר אם הם על אותו הסרן.

אבל עדיף שיהיו מאחורה ( זאת גם ההנחיה של משרד התחבורה לצמיגיות,  שלא תמיד נצמדים אליה ).

 

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

×
×
  • תוכן חדש...