Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1430 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רק שהן לא ממש תלויות כמעט בילעדית במערב כמונו.
רוצים תזכורת? יורד גשם בחברה אמריקאית שיש לה שלוחה מקומית , אז סוגרים את המקומית.

 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם (נערך)

רוסיה משתפת פעולה בצורה כזו או אחרת עם סבא’’א.

קוריאה הצפונית משלמת על אי שיתוף הפעולה.

אנחנו לא משתפים ולא משלמים..

כי אין לנו...

עריכה אחרונה על ידי - XM -
  • מעניין 1

מי שחי לפי הספר - סופו שימות מטעות דפוס (ר' משה שפירא)

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

ואולי באמת הכל חירטוטים ואין לנו נשק גרעיני. 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)
בתאריך 23.7.2022 בשעה 11:03, דניאל1983 כתב:

מה שאני לא מבין, למה רק אנחנו מסתירים את היכולות הגרעיניות שלנו, למרות שהן קיימות.

 

אין לנו שום דבר להרוויח מפיזור העמימות. כלום.

מי שצריך לדעת - גם היום יודע מה היכולות הגרעיניות של ישראל.

 

בתאריך 23.7.2022 בשעה 11:03, דניאל1983 כתב:

ולמה מדינות שכנות שיודעות על היכולות שלנו עדיין מאימות אלינו, ולפעמים גם תוקפות?

 

מתי פעם אחרונה מדינה שכנה תקפה אותנו? עברו כמעט 50 שנה מאז.

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

שבירת העמימות לא משרתת אף אחד חוץ מהסקרנים והרכלנים. 

יש נושא שלם בעולם המודיעיני הקרוי - מודיעין ממקורות גלויים ואין שום צורך לתרום ולהקל על איסוף המידע הזה. להיפך רצוי מאוד לתת לחורשי רעה להניח הנחות ולגשש מאשר לאשרר מידע.

לצערנו מקורות נשרפו כתוצאה מחוסר עמימות והנזק שנגרם הוריד לטמיון שנים של עבודה.

 

עמימות זה טוב.

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
לפני 8 שעות, m3x7r3m3 כתב:

 

אין לנו שום דבר להרוויח מפיזור העמימות. כלום.

מי שצריך לדעת - גם היום יודע מה היכולות הגרעיניות של ישראל.

 

 

מתי פעם אחרונה מדינה שכנה תקפה אותנו? עברו כמעט 50 שנה מאז.

זוכר את אדון סדאם חוסין?

פורסם

עיראק היא לא מדינה שכנה, וזו גם לא פתיחה במלחמה.

  • מצחיק 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
בתאריך 24.7.2022 בשעה 19:57, SlowRide כתב:

ואולי באמת הכל חירטוטים ואין לנו נשק גרעיני. 

בטח שיש.

לא ראית g i joe השני ? יש שם נציגות ישראלית שבאו עם מזוודת גרעין כשרה למהדרין.

  • מצחיק 1

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
בתאריך 25.7.2022 בשעה 14:09, m3x7r3m3 כתב:

מתי פעם אחרונה מדינה שכנה תקפה אותנו? עברו כמעט 50 שנה מאז.

המדינות השכנות למדו את הפטנט.

אם הן תתקופנה, ישראל תתקוף בחזרה.

 

אבל אם ארגון טרור סורר שלא מקשיב לאבו המקומי יורה זנבות של טילים בגלל ברקים וקצת דוקר ומתפוצץ ברחובות, זה לא נחשב.

קצת רעש קצת יריות קצת בלבולי מוח בטמבלוויזיה וזהו.

 

פורסם
לפני 11 שעות, ceyal כתב:

המדינות השכנות למדו את הפטנט.

אם הן תתקופנה, ישראל תתקוף בחזרה.

 

איווה

 

לפני 11 שעות, ceyal כתב:

אבל אם ארגון טרור סורר שלא מקשיב לאבו המקומי יורה זנבות של טילים בגלל ברקים וקצת דוקר ומתפוצץ ברחובות, זה לא נחשב.

קצת רעש קצת יריות קצת בלבולי מוח בטמבלוויזיה וזהו.

 

אכן, מלחמת פרוקסי, מה גם שלא רוצים להשתמש בחימוש כבד מול ארגוני טרור שמסתתרים בתוך אוכלוסיה (אני מדבר על חימוש קונבנציונלי לחלוטין)

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

×
×
  • תוכן חדש...