Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיג'ו 308, סליחה שהמלצתי (ספויילר: בסוף לא הלך מנוע, זה היה מיכל דלק תקול)


mcshmupi
שימו לב! השרשור הזה בן 337 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 1.5 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

מנועי טורבו בנזין שותים מצתים בקצב, מתפלא שהוא לא זייף כבר ב 30-40 אלף קמ.

להגיע ל 90 על אותם המצתים...תשמע, זה שיא.

 

יש לך הנחיות לטיפול מהיצרן מעודכנות לזמן האחרון ?

 

  • רעיון טוב! 1

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צודק! בדקתי שוב את ההסטוריה לאחר ההערה שלך. הוחלפו ב-60k כך שאלה החזיקו קצת פחות מ-30k

עריכה אחרונה על ידי Renaultrap
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 34 דקות, Renaultrap כתב:

צודק! בדקתי שוב את ההסטוריה לאחר ההערה שלך. הוחלפו ב-60k כך שאלה החזיקו קצת פחות מ-30k

אתה אמור להחליף כל 30 אלף בתיאוריה ועדיף לאירידיום. 

  • רעיון טוב! 1

האתר שלי: long.co.il

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, Renaultrap כתב:

צודק! בדקתי שוב את ההסטוריה לאחר ההערה שלך. הוחלפו ב-60k כך שאלה החזיקו קצת פחות מ-30k

אתה בטוח שאין החלפה קודם? לפעמים זה ע''ח יצרן ולא בטוח שתראה את זה בחשבונית. אולי רק בהיסטוריה. לפעמים נקרא מדגם.

ממה שאני מבין מחוכמת הפורום, התזמון של הניצוץ מאוד מאוד קשור לתיזמון של המנוע. בשביל לשמור על המנועים האלה עובדים ממש ממש מדוייק, צריך גם להחליף מצתים ובזמן. זה ובצירוף החלפות שמן תכופות אמור לעזור...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

3 מצתים עלו לי 300 שקל ביבואן.

זה אירדיום?

86422603_SmartSelect_20220427-082016_SamsungInternet.thumb.jpg.7a11d6f1b6628d161bf31b70ae70ccb3.jpg

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אצלי בDS - בספר רכב כתוב במפורש להחליף מצתים כל 40K ואם אני זוכר נכון גם כתוב מצתי אירידיום. 

 

אבל אנחנו ארץ בתנאי אקלים קשים ואני מאמץ (בייחוד לאחר ההיסטוריה שלי עם המצתים ברכב הזה) - את ההחלפה כל 30K בשתי ידיים. 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 דקות, lanosforce כתב:

אצלי בDS - בספר רכב כתוב במפורש להחליף מצתים כל 40K ואם אני זוכר נכון גם כתוב מצתי אירידיום. 

 

אבל אנחנו ארץ בתנאי אקלים קשים ואני מאמץ (בייחוד לאחר ההיסטוריה שלי עם המצתים ברכב הזה) - את ההחלפה כל 30K בשתי ידיים. 

 

אני החלפתי את המצתים ב 20K ולדעתי בכיף היו מחזיקים גם 30 ו 40 אלף - וזה עם רכב שנוסע חזק מידי פעם. אולי עניין הפיח ב THP156 שלך ילכלך אותם קצת מהר יותר, אבל אני לא יודע כמה משמעותי זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 28 דקות, yulianx כתב:

3 מצתים עלו לי 300 שקל ביבואן.

זה אירדיום?

86422603_SmartSelect_20220427-082016_SamsungInternet.thumb.jpg.7a11d6f1b6628d161bf31b70ae70ccb3.jpg

 

לפני 8 דקות, lanosforce כתב:

אצלי בDS - בספר רכב כתוב במפורש להחליף מצתים כל 40K ואם אני זוכר נכון גם כתוב מצתי אירידיום. 

 

אם אין טעות במק"ט באוטו של יוליאן, אז המצת זהה ל 1.6T וגם ל 1.2T

 

לא נתקלתי מאז 2007 במצת למנוע טורבו שהוא עם אלקטרודת פחם רגילה, הכל זה פלטינום או אירידיום.

 

במקרה הנ"ל מדובר במצת פלטינום (5960G4).

 

אדי, אלו התמונות של המצתים שהבאתי לך:

 

WhatsApp Image 2022-04-07 at 1.47.08 PM.jpeg

WhatsApp Image 2022-04-07 at 1.44.46 PM (1).jpeg

WhatsApp Image 2022-04-07 at 1.44.46 PM.jpeg

WhatsApp Image 2022-04-07 at 1.44.46 PM (3).jpeg

WhatsApp Image 2022-04-07 at 1.44.46 PM (2).jpeg

  • אהבתי 1

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן כן והרכב אפרופו עובד ח-ל-ק מאז עם צריכת שמן וצריכת דלק טובים! עברו מאז כמה שבועות ולא נדרשתי למלא טיפת שמן. 

 

אפרופו לצורך הדיון עברתי לשמן של מוביל1 בתקן SN PLUS - הוא יקר. אפשר גם קסטרול אדג' 5W30M דגש על הM!

  • אהבתי 1

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, איציק נ. כתב:

 

 

אם אין טעות במק"ט באוטו של יוליאן, אז המצת זהה ל 1.6T וגם ל 1.2T

 

לא נתקלתי מאז 2007 במצת למנוע טורבו שהוא עם אלקטרודת פחם רגילה, הכל זה פלטינום או אירידיום.

 

במקרה הנ"ל מדובר במצת פלטינום (5960G4).

 

אדי, אלו התמונות של המצתים שהבאתי לך:

 

WhatsApp Image 2022-04-07 at 1.47.08 PM.jpeg

WhatsApp Image 2022-04-07 at 1.44.46 PM (1).jpeg

WhatsApp Image 2022-04-07 at 1.44.46 PM.jpeg

WhatsApp Image 2022-04-07 at 1.44.46 PM (3).jpeg

WhatsApp Image 2022-04-07 at 1.44.46 PM (2).jpeg

כאלה הוחלפו לי. 100 ש"ח לאחד

בעניין אחר באותו עניין, לא מבין כלום בתקלה המקורית (שסתום VVT). הטיפול היה הצלבה של החיבורים. לפי היצרן, אם קוד התקלה לא חוזה הכל תקין. האם זה לגיטימי או שזו הארכת חיים מלאכותית שאמורה להיגמר אחרי תום האחריות?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שסתום הVVT אחראי ממה שאני יודע על שינוי זווית הקאמשפט בעד 25 מעלות לטובת שינוי תזמון ההצתה - זה סלונואיד עד כמה שאני יודע וחוץ ממנוע הTHP200 שבו יש אחד כזה על כל קאמשאפט (יש שניים) - בשאר המנועים יש אחד למיטב ידיעתי. 

 

אפרופו בחלק מהתקלות שהיו לי בתקופה האחרונה בDS תקלת תזמון שסתומים קפצה אבל לאחר איפוס לא חזרה והבעיות אצלי היו קשורות כולן לפיח ולבעיות הצתה שנבעו מניתוק של צינורית וואקום מהPCV... ולפני כן מחלקו העליון של יציאת האינטרקולר לכוון המצערת. 

 

אחרי החלפת מצתים, חיבור נכון של כל צינורות הוואקום - והחלפת שמן. 

 

לא רוצה לפתוח פה... הרכב נוסע נגיד את זה ככה.

 

 

 

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 337 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...