Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיג'ו 308, סליחה שהמלצתי (ספויילר: בסוף לא הלך מנוע, זה היה מיכל דלק תקול)


mcshmupi
שימו לב! השרשור הזה בן 327 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

למיטב ידיעתי ב1.2 יש שתי שסטומי VVT.
אחד לקאמשפט של היניקה ואחד לקאמשפט של הפליטה.

נ.ב, המצתים אצלי עברו עבר את ה40K, למישהו יש מק"ט או קישור לרכישת מצתים? לא בא לי לקנות מהיבואן ב100 שקל לפלאג אחד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 1.5 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני 26 דקות, Gavrik כתב:

למיטב ידיעתי ב1.2 יש שתי שסטומי VVT.
אחד לקאמשפט של היניקה ואחד לקאמשפט של הפליטה.

נ.ב, המצתים אצלי עברו עבר את ה40K, למישהו יש מק"ט או קישור לרכישת מצתים? לא בא לי לקנות מהיבואן ב100 שקל לפלאג אחד.

כן, איש השרות הזכיר הצלבה בין היניקה לפליטה שאחריה נורת התקלה לא נדלקה מחדש. אין לי מושג:

א. למה נדלקה מלכתחילה והאם הצלבה כזו אינה רק דחייה של הקץ (שסתומ/ים תקולים?)

ב. האם יכול להיות קשר להופעת קוד התקלה השני (תקלת הצתה) בנסיעת המבחן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, TZR84 כתב:

@Gavrik5960G4

בטוח שה ל1.2? לפי מה שהבנתי אלו פלאגים ל1.6
 

לפני 57 דקות, Renaultrap כתב:

כן, איש השרות הזכיר הצלבה בין היניקה לפליטה שאחריה נורת התקלה לא נדלקה מחדש. אין לי מושג:

א. למה נדלקה מלכתחילה והאם הצלבה כזו אינה רק דחייה של הקץ (שסתומ/ים תקולים?)

ב. האם יכול להיות קשר להופעת קוד התקלה השני (תקלת הצתה) בנסיעת המבחן


השסטומי VVT זה חלק שנוטה להתבלות גם ב1.6 יש את אותם שסטומי VVT ולפעמים הם עושים בעיות.
מקסימום אם יחזור תחליף שסטום זה עולה גרושים אם להזמין באינטרנט.
לא יודע אם יש קשר לפלאגים אבל השסתום משנה את תזמון השסתומים אם הוא השתנה בגלל החלפת שסתום VVT והפלאגין היו במצב לא כ"כ יכול להיות שזה גרם לזיוף.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, Gavrik כתב:


נ.ב, המצתים אצלי עברו עבר את ה40K, למישהו יש מק"ט או קישור לרכישת מצתים? לא בא לי לקנות מהיבואן ב100 שקל לפלאג אחד.

https://www.ebay.com/itm/372954403091?mkcid=16&mkevt=1&mkrid=711-127632-2357-0&ssspo=hHEMIER6QIa&sssrc=2349624&ssuid=DbeefDtSQNe&var=&widget_ver=artemis&media=WHATS_APP

 

130 שקל לרביעיה של בוש. יש כאלה בדיוק אצלי ברכב.

עריכה אחרונה על ידי edward
  • אהבתי 1

האתר שלי: long.co.il

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, Gavrik כתב:

בטוח שה ל1.2? לפי מה שהבנתי אלו פלאגים ל1.6

 

למען העתיד - 5960L5 מתאים ל-1.2

תבדוק שאילו שבקישור מתאימים.

עריכה אחרונה על ידי מלטבשי
  • אהבתי 1

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 20 דקות, מלטבשי כתב:

 

למען העתיד - 5960L5 מתאים ל-1.2

תבדוק שאילו שבקישור מתאימים.

זה למה אמרתי - אם לא טעו בחשבונית של יוליאן.
אולי המחיר שלהם דומה\זהה וחייבו בטעות G4 ולא L5.

 

המחיר של ה 5960G4 כבר טיפס לאיזור ה 120 שח כולל מעמ - ובזמן שאנחנו מדברים, אולי אפילו יותר (הם כל הזמן מעלים מחירים בצורה גורפת ולא בכמה אגורות כל פעם).

 

 

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, galbh כתב:

גם לי מוסך יבואן הצליב בין שסתומי VVT כשהתפוררה הרצועה (הם לא הסכימו לבדוק את מצב הרצועה)

היה קוד תקלה P0014.00 Exhaust camshaft dephaser 

אין אצלי מה לבדוק ברצועה. הוחלפה לפני חודש. וכמה זמן/ק״מ עד שהתקלה חזרה?

עריכה אחרונה על ידי Renaultrap
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 27 דקות, Renaultrap כתב:

אין אצלי מה לבדוק ברצועה. הוחלפה לפני חודש. וכמה זמן/ק״מ עד שהתקלה חזרה?

לא חזרה... נסעתי משם ישר למוסך גבע לבדוק ולהחליף את הרצועה. למנוע נגרם נזק ארוך טווח מההתפוררות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

5960L5 שהוא 97968 בngk

Zr5spp3320 של בוש(הגיע אצלי עם המנוע החדש שהיבואן החליף אצלי).

אלו מצתים שמיועדים למנועי 1.6 גם בבמוו ומיני ולמנועי פיורטק.

ע"פ הנחיות יצרני המצתים הם טובים ל100,000 ק"מ. 

מחירם בחו"ל זול בהרבה. 

יש המון מקטים לאותם מצתים בדיוק, יתכן עניין של ספקים שונים. 

 

 

Screenshot_2022-04-27-19-35-34-167_com.android.chrome.jpg

עריכה אחרונה על ידי ניצן א
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

משהו קצת חיובי לשם שינוי.

 

לפני חודש בערך החליפו לי רצועת טיימינג אחרי שנדלקה נורה, וניקו אגן שמן. מאז הכול בסדר ולא היו בעיות עם הרכב. 

באותו זמן בערך התחלתי לתדלק בתחנת דלק אחרת.

עד לאותו זמן מיכל מלא היה מספיק לי ל 5 ימים כאשר ביום חמישי אחרי העבודה הייתה נדלקת נורה .

מאז זה כבר לא קורה. אני תמיד מגיע ליום חמישי, ונשארת כמות סבירה של דלק במיכל. זה גם תואם לתדלוק שאני רואה שאני מתדלק סביב ה 5 ליטר פחות ממה שהייתי מתדלק. זה משהו שחוזר על עצמו כבר 4-5 תדלוקים של מיכל מלא. ככה שזה לא משהוחד פעמי.

 

צריכת הדלק  ממוצעת (לא רגעית) ע״פ המחשב הרכב במסלול שכולל נסיעה ללא פקקים בהלוך אבל המון פקקים ורמזורים בחזור היא 1 ל 20 שזה נתון פשוט פנטסטי וטוב יותר מה 1 ל 17 שהיה לפני.

 

מה אתם חושבים שהגורם לזה? תחנת דלק החדשה או שגם החלפת הטיימינג תרמה לעניין?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה לי כי האירופאים לא מבינים במכוניות. 😜

מנתוני המכירות של הרבעון הראשון עולה כי המכונית הנמכרת ביותר
היא פיג'ו 208 - ממנה נמכרו 52,031 יחידות - ירידה של 14.9% ביחס לאשתקד.

במקום השני נמצאת הסנדרו של דאצ'יה עם 51,496 יחידות - עלייה של 16.4%
ביחס לרבעון הראשון של 2021.

במקום השלישי נמצאת פולקסווגן גולף עם 46,578 יחידות, ירידה של 19.6%.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 חודשים מאוחר יותר...

היי חברים, 

 

סליחה על ההקפצה הגעתי לכאן בעקבות ד"ר גוגל. 

 

נוהג בפיג'ו 208 מנוע 1.2 ליטר שנת 2017. לפני שנה בערך החלפתי רצועת טיימינג הרכב היה עם 95,000 ק"מ על השעון. 

 

לפני חצי שנה עשיתי טיפול יזום לפני טסט הרכב היה עם 100,000 ק"מ. 

 

עכשיו אני על 108,000 ק"מ. היום בהתנעה נדלקה נורה Service. החלטתי לבדוק שמן והמדד היה על מינימום. נסעתי לאוטו דיפו וקניתי שמן 5W-30 שזה מה שגבע שמו בטיפול האחרון. 

 

נאלצתי להוסיף כמעט ליטר כדי להחזיר את מפלס השמן ל-MAX.

 

אני מניח שזה אומר שאני באופן רשמי מצטרף למועדון הקורבנות של PureTech.   

 

מה עושים עכשיו? החלפת רכב זה לא על הפרק. אין לי בעיה מבחינה כלכלית אני פשוט לא רוצה להוציא כסף על מכונית חדשה. 

 

תיאורטית כל עוד אני שופך מספיק שמן אין בעיה להמשיך לנסוע, נכון?  

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 327 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...