Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חוקי בידוד לשבים מחול. הסתבכתי קצת, אשמח לעזרה.


raiden
שימו לב! השרשור הזה בן 954 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אישתי בחו"ל. אמורה לחזור לבידוד. שנינו אחרי חיסון שני, עוד לא עשינו את השלישי.

אני מן הסתם לא רוצה שהיא תחזור למלונית ואשמח שהיא תחזור הביתה. מה זה אומר לגבי? האם אני גם צריך להיות בבידוד מכיוון שאני גר איתה? האם אני צריך לדווח למישהו לגבי זה? האם אני יכול לעשות בדיקת קורונה יחד איתה ביום השביעי בשביל לצאת מבידוד ולא לשבת 14 יום?

לא מצליח למצוא את המידע הזה באינטרנט. אשמח אם מישהו יכוון אותי. תודה רבה וחג שמח!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם היא חוזרת ממדינה לא צהובה- מחוייבת בבידוד 7 ימים בהנחה והבדיקה שלילית.

 

אתה לא צריך להיות בבידוד איתה ע״פ חוק, אבל כול מקום עבודה והסידור שלו בעניין הזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן - היא כמובן תעשה בדיקה בנחיתה ועוד בדיקה ביום ה 7.

 

אבבבבבבבלללל - אני גר איתה. מה זה אומר לגבי? עבודה לא כזה מעניין, אני יכול לעבוד מהבית. מבחינת החוק, כאשר היא תחזור לדירה אלי, האם לי מותר לצאת מהבית? האם אני צריך להיות בבידוד?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אם היא חס וחלילה תיהיה חולה מאומתת אז אתה לא מחויב בבידוד.

מבחינת החוק כרגע כל מי שמחוסן בשתי מנות לא נדרש לבידוד גם לאחר מגע הדוק עם חולה מאומת, החל מה1.10 זה יהיה תקף למחוסני בוסטר ומחוסני מנה שנייה שעברו פחות מ6 חודשים מהחיסון (וגם מחלימים עם/בלי חיסון תלוי בזמן שעבר).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 19 שעות, raiden כתב:

אבבבבבבבלללל - אני גר איתה. מה זה אומר לגבי?

זה אומר שאתם צריכים להקפיד על בידוד בתוך הבית, היא צריכה להיות בחדר נפרד ולפעול לפי ההחיות הללו:
https://www.health.gov.il/Subjects/disease/corona/Documents/home-insulation.pdf

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

להרחיב את דברי @Be roo- אסור לאשתך לפגוש אף אחד, כולל אותך , לפני סיום הבידוד. חש כחלים לנסיעה מנתב"ג הביתה (חייבת להיות לבד ברכב פרטי, או לנסוע במונית ספיישל לפי כללי הקורונה), ומרגע שהיא בבית להיות לבד בחדר סגור. את האוכל והציוד צריך להביא לה ולהניח לפנינהדלת הסגורה, ולהתרחק לפני שהיא פותחת, ואם היא חייבת לצאת מהחדר עליע לעטות מסכה וכפפות אתה צריך להתרחק. הכל מפורט בקישור שהביאה be roo. 

 

גם היציאה לבדיקת הקורונה ביום השביעי צריכה להיות לבד ובנהיגה עצמית. שיםצלב לספירת הימים.

 

קרא את ההנחיות המעודכנות בקישור האמוא, אני עברתי עליהן לאחרונה לפנינמספר שבועות, אולי יש,שינוי כלשהו.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני בעד גם לשמור בפרופורציות, זאת אומרת, לחיות כמו בני אדם רק שהיא בבידוד. לא להתייחס אליה כאילו היא מצורעת ונגועה באבולה במקביל. 

 

הפראנויה והסטרס הורג הרבה יותר מאשר הקורונה. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מתייחס להנחיות, וגם לדרך שבה נהגתי כאשר הייתי בבידוד. הסתגרתי בחדר, יצאתי רק לשירותים/מקלחת, ואת האוכל קיבלתי על מגש שהונח לפני הדלת. אז נכון שזה היה לפני היות החיסונים, אבל ההנחיות האלה לא השתנו. גם בני משפחה שבודדו לפני מספר שבועות אחרי ששבו מחו"ל נהגו כך, אם כי, כיוון ששבו יחד, לא היה צורך להפריד בין בני הזוג.

 

דרך אגב, פות"ש, עם ובלי קשר, ואם טרם עשית זאת - נצל את הזמן ולך לקבל את מנת החיסון השלישית (כמובן בתנאי שאתה זכאי ואין מניעה לכך).

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבידוד לשבים מחו"ל זו פיקציה שמטרתה להעניש את עמישראל על שהעז בחוצפתו הרבה "ליסוע לטייל בחוצלארץ בזמן שבישראל נאבקים במחלה קשה ונוראית שמתים ממנה כמו זבובים ברחובות".

 

אז לא, חברים. אין כאן שום נימוק בריאותי. אם נסעתם לחוצלארץ המדינה תשלול לכם את חופש התנועה. למה? ככה. עונש.

 

עובדה שפטרו מכך את אלו שרצו לקבל חיסון שלישי (ואני מחוסן שמשום מה הפיגו לו את תוקף החיסון, ואולי אקח את השלישי בקרוב, הביקורת שלי על הדרך).

 

אין שום קשר בין זה לבין הבידוד שהונהג לפני החיסונים, כשהסכנה הייתה ממשית.

 

מחוסן פעמיים אינו סכנה למי שמחוסן. גם אם חזר חולה/נשא (מה שלא סביר יותר ממי שחזר מאילת, וזה מידיעה).

 

לעניין, אין שום בעיה שתסע לאסוף את אשתך מהשדה. אין שום בעיה שתהיו ביחד באותו בית ותאכלו באותו שולחן. היא לא חולה וגם לא נשאית, וזה בסבירות גבוהה יותר מהרבה אחרים כי היא נבדקה לקורונה פעמיים לפני שנפגשה איתך, והם לא.

יש הרבה יותר סיכוי שאנשים אותם אתה פוגש בעבודה או בקניות חיוביים לקורונה (גם זה מידיעה וקרה לי אישית. וואלה, אף אחד לא ביקש ממני בידוד ולא מאף מחוסן אחר, למרות שהייתי ליד אידיוט חיובי, בלי שום מסיכות, ואני וכל שאר האנשים יצאו שלילי בכל הבדיקות שעשינו).

היא לא מחויבת בבידוד בשום מקום חוץ מבארץ. אל תתיחס אליה כמצורעת בגלל שככה כתוב.

קח בחשבון שבמהלך השבוע יכולים להגיע לביקורת, וזה הרבה כסף, אז כן לארגן חדר נפרד אם יבואו לבדוק.

 

אחרי 7 ימים, כלומר ביום השביעי כאשר סופרים את יום הנחיתה, היא צריכה לעשות בדיקה נוספת. אם התוצאה שלילית הבידוד אמור להתקצר אוטומטית. (מי שנחת בראשון יעשה בשבת).

 

כשאני נחתתי לפני כמה ימים השדה היה מלא באלפי אנשים שברור שלא מתכוונים לשמור שום בידוד כי הם באו לתפילות ראש השנה. אתה שומע אותם מדברים, אתה רואה איך מתנהלים, ופשוט שם ידיים על הראש ולא מתפלא יומיים אחר כך שבורחים פה מחבלים מהכלא. ככה זה כשאובד סדר העדיפויות. 

עריכה אחרונה על ידי פריג'י
  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואו. איזה תיאוריית קונספירציה.

 

הבידוד בישראל הוא מהקלים והקצרים שבעולם. הוא אינו פיקציה, כי אחד ממקומות ההדבקה הבעייתיים ביותר הוא המטוס בדרך הביתה, ומי שנדבק בו לא יזוהה בבדיקה שלאחר הנחיתה, כי היא מוקדמת מדי, הבדיקות הופכות חיוביות רק 4-5 ימים אחרי ההדבקה. זו הסיבה לדרישה לבדיקה שניה כעבור 6 ימים.

 

ולעניין איסוף בת הזוג מהשדה - אין בעיה. רק שאם יעצרו אותך לביקורת זה יעלה בדו"ח על הפרת בידוד בסך 5000 ש"ח. רוצה להמר? אחרי הסיפור שהיה כאן רק לפני שבוע, על אותו זוג מבוגר שעצר בת"א בדרך לבידוד בים המלח, לא הייתי מהמר.

 

ועניין אחרון הוא המתפללים. אתה לא צריך לקבל את התנהלותם. כולנו נשלם על כך בהתפקצות של המגיפה.

 

@פריג'ילאור הניסיון עליך להביא בחשבון שהחיסון שקיבלת לפני חצי שנה איבד חלק מיעילותו וזו הסיבה לכך שהדרכון הירוק שלך יפקע בעוד 3 שבועות. אם אין סיבה לא לעשות זאת, גש לקבל מנת חיסון שלישית, כדי להגן על עצמך ועל סביבתך. ואם בעוד חצי שנה או שנה יתברר שיש שילוב של דעיכת חיסון עם זנים המתפשטים במהירות, לא תהיה ברירה אלא ללכת לסיבוב רביעי. המחלה הזו גורמת יותר מדי סיבוכים מכדי לקחת סיכונים, כולל אצל אנשים צעירים ובריאים לכאטרה.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 דקות, sperial כתב:

ולעניין איסוף בת הזוג מהשדה - אין בעיה. רק שאם יעצרו אותך לביקורת זה יעלה בדו"ח על הפרת בידוד בסך 5000 ש"ח. רוצה להמר?

 

מי יעצור אותך לביקורת? 

אתה יוצא מהנמל תעופה, ואף אחד לא רואה ולא אכפת לו בכלל מה אתה עושה. מנסיון שלפני שבוע. 

אז דווקא בשעה-שעתיים האלה שלוקח להגיע לבית יתקשר אלייך שוטר וישאל איפה אתה ויבקש לעצור ויבוא לבדוק אותך? הם בקושי עושים טובה ומתקשרים אלייך פעם בשבוע לראות איפה אתה, וגם זה אולי ל-1 מ-10 חוזרים מחו"ל.  

 

תהיה אמיתי. 

עריכה אחרונה על ידי davemustaine87
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 20 דקות, sperial כתב:

ולעניין איסוף בת הזוג מהשדה - אין בעיה. רק שאם יעצרו אותך לביקורת זה יעלה בדו"ח על הפרת בידוד בסך 5000 ש"ח. רוצה להמר? אחרי הסיפור שהיה כאן רק לפני שבוע, על אותו זוג מבוגר שעצר בת"א בדרך לבידוד בים המלח, לא הייתי מהמר.


באוטו אף אחד לא יעצור אותך. אף אחד.

ואין כוח בעולם שיכריח מישהו לשלם על מונית ספיישל (כי הנהג הוא בעצמו לא יכול להידבק, נכון?) או על עושק החנייה בשדה.

הרוב נוסעים בתח"צ או שבאים לאסוף אותם. כך היה, כך ימשיך להיות.

 

לגבי הזוג המבוגר - אני עכשיו מפרפר כדי לשנות את מקום הבידוד. הייתי חצי שבוע בבית של מכרים, נדרש ממני להצהיר שאני לא אוכל לסיים כאן את הבידוד.

אם אצהיר זו תהיה הצהרה שקרית, אבל לדבר עם מישהו? אי אפשר. אין לי את הנייד של גרוטו.

"מלא את הטופס ובעוד 3 ימים (הבידוד יסתיים עד אז) תקבל תשובה".

על מה ולמה נמנע ממני להגיע לכתובת המגורים שלי שרשומה בתעודת הזהות ששם הבית ריק לחלוטין?

 

דחילק, זו הענשה ולא שום דבר אחר. עובדה שלא נדבקנו בדרך הלוך. עובדה שצוותי אוויר טסים הלוך ושוב 24-7 ולא מתים כמו זבובים מהמחלה. המטוס היה ריק יחסית (שליש), כל מי שעלה עליו נבדק, כמעט כל הטיסה מסיכות, בלי צרחות של "תמכור לה שוקולד" מלוות ברסיסי רוק - ולכן זה אומר שאין לו עומס נגיפי שיכול להדביק אותי ובוודאי שלא לסכן אותי בתור מחוסן צעיר.

 

למען האמת, ההפקרות בישראל מתודלקת על ידי ממסד שעובד עקום. אין שום קונספירציה, אני לא מאמין בשום קונספירציה, לא 5G ולא נעליים.

משרד בריאות שחי מההיסטריה וההפחדה, ראינו שבזמן שכל העולם התחיל לחשוב על הקורונה הם היו עסוקים בלסמן עבורי במדבקות אדומות איזה אוכל יהיה יותר טעים.

פשוט התנהלות ישראלית חאפרית עד שקוראת קטסטרופה, ואז תגובה לא מידתית (כוווולם בידוד! מעכשיו! אוי ויי הפריץ בדרך רחמנא ליצלן).

 

רק שתבין, בגרמניה ממנה חזרתי הכל מתנהל רגוע. כל מי שפגשתי מחוסן מנה 2, נכנסים לחנות שמים מסיכה, יוצאים ממנה מורידים. בכל מקום סגור באים ומקדישים זמן לבדוק את התו הירוק, רושמים... בארץ עושים פאנג'ויה בכל מקום, כל מי שאני מכיר אישית וחזר מאילת בחודשיים האחרונים (ואני לא צוחק, כל מי, ויש כמה) חזרו חיוביים!!! אבל אם אני נוסע לגרמניה, ונבדק שוב ושוב ושוב, זורקים אותי למעצר בית ואפילו לא מאפשרים לי בדיקה סרולוגית על חשבוני להוכיח שאני עדיין מחוסן.

 

המתפללים שנכנסו לארץ - עשו זאת כדין.

יש מספיק מודיעין וידועה הכוונה שלהם. מהם לא אצפה לשום דבר אף פעם. אני מתפלא על ההפקרות השלטונית של העצמת העין.

טירוף, טיפשות, ואובדן עשתונות.

 

נ.ב. אני מעדיף היום לקבל את המחלה, מה שמן הסתם יקרה, באופן קל או א-סימפטומטי כמו שקרה לכל מי שאני מכיר מאז החיסונים ולא לרוץ ולהתחסן במנה שאף אחד לא חקר מה הגודל האופטימלי של הבוסטר ואם לא נכון יותר לשלב פייזר ומודרנה, אלא ללכת כמו כלב שצריך חידוש רישיון כי אחרת לבעלים שלו יעלה יותר כסף. נמאס לי, ואם משהו גורם להיווצרות הקונספירציות האלו זה בדיוק ההתנהלות המופקרת הזו. אם משהו מייצר מתנגדי חיסונים, זה התנהלות כזו.

זה כבר לא לחיות עם המחלה אלא להשתעבד לה.

 

שנה טובה!

  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מקןוה מאד שאתה לא רציני בפסקה האחרונה שלך. במחקר בריטי גדול שפורסם אך לפני שבוע ב"לנצט" הושוו מספר קבוצות של מחוסנים ולא מחוסנים שנדבקו בקורונה. מבין הלא מחוסנים היו תסמינים ממושכים (מעל 28 יום) בכ-10%, במחוסנים "רק" ב-5%. אם נביא בחשבון את דינמיקת מבצע החיסןנים השונה בין אנגליה לישראל, יש מקום לחשוש שכאן המספרים יהיו יותר גדולים.

  • משעמם 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

אוי, אני בבידוד חו"ל, מה עושים עם האוטו? מחכים עוד שבוע בשביל ליסוע איתו כדי שהמצבר לא ילך?...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...