Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קיה נירו EV הגיע לישראל


ShayOr
שימו לב! השרשור הזה בן 984 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בגרסה החזקה עם סוללה של 64 קוט״ש המקנה טווח נסיעה מוערך של 455 ק"מ - המחיר? 180 אלף שקלים 🤔

 

spacer.png

 

מפרט

עריכה אחרונה על ידי ShayOr
  • מבאס 1
  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחיר מונפץ לחלוטין אשר כל כולו מכוון לשוק הליסינג בחישוב פשוט:

2.48% = 4488 ש"ח

הנחת 1000 ש"ח לרכב חשמלי

 

3488 ש"ח למשתמש הליסינג בדומה לגראנד קופה \ קורולה \ איוניק.....

המחיר הנכון היה צריך להיות 160- 165 K , מניח שזה יהיה המחיר במסלולי יד 2 0ק"מ.

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבחן ראשון בישראל:

 

https://www.icar.co.il/מבחני_רכב/קיה_נירו_חשמלי_–_מבחן_רכב/

 

שמעו הרכב הזה אמנם כבר וותיק, אבל עדיין נראה כרכב מצויין.

 

הוא מעין ג'יפון,  חסכוני יותר מהאיוניק 5 והטווח שלו בפועל כנראה יותר גדול, מרווח מאד, תא מטען די גדול עם דלת חמישית, מאובזר, ביצועים טובים והמימדים החיצוניים שלו די קטנים לעומת ממדים גדולים יותר של האיוניק 5 או של המודל 3 שלא כולם רוצים.

 

הוא צריך בכל זאת היה להיות זול יותר כדי לשמור על פער גדול יותר מהאיוניק 5 או המודל 3, כי אנשים יעדיפו למתוח את התקציב עוד קצת ולרכוש את אחד הרכבים הללו, למרות שהם לא בהכרח מתאימים להם יותר.

 

הבעיה היא שחלק גדול ממחיר רכבים חשמליים הוא הסוללה והסוללה כאן די גדולה כך שאין כנראה הרבה גמישות ליבואן במחיר.

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי evc
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בגדול חישוה מחיר נטו לשווי מס,

הרכב ישווק ראלית לציי רכב לפי שווי קניה של פחות מ160K (לדעתי), אבל המדינה תהנה כמובן מעושק של שווי מס לפי עלות של 180K,

בדיוק מה שקורה עם הנירו פלאג אין, משווק באותו מחיר (בליסינג) להיברדית אבל לשווי מס היא מחושבת לפי עלות של 156K ש"ח...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחיר שמכוון לציי רכב שחווים דרישה לרכבים חשמלים. זה נוהג ידוע, מעלים את מחיר המחירון הרשמי כדי שניתן יהיה לתת הנחות לחברות הליסינג (וללקוחות שיודעים להתמקח, או שנמצאים במועדוני לקוחות כמו חבר). 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכל הכתבות באתרי הרכב והתחבורה השונים שפורסמו בישראל
תצלום פנים הרכב המופיע בתצלום בכתבות (לפני מתיחת הפנים),

אינו תואם לפנים הרכב העדכני הנמכר בפועל בישראל.
פנים הרכב של קיה נירו EV בפועל תואם לפנים הרכב העדכני.

ראו תצלומים של מבחן דרך שבוצע במשותף ע"י 
רן סגל - ידיעות אחרונות ואודי סגל אתר iCar.

 https://www.icar.co.il/מבחני_רכב/קיה_נירו_חשמלי_–_מבחן_רכב/

 
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם כבר, אז הבן דוד של הנירו הרבה יותר משתלם (איוניק חשמלי דור קודם ב160 אש"ח).

 

עם הנירו אתה מוסיף עוד קצת וקונה מודל 3 או איוניק5, לא ברור מה הם חשבו לעצמם עם המחיר הזה.

כאילו עולה כמעט כמו איוניק5, אבל נחות ממנה בכל פרמטר.

 

גם בליסינג לא בטוח שזה ישתלם - נראה שיותר זול קורולה או נירו היברידי/PHEV, כולל דלק.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, eyalkar כתב:



ראו תצלומים של מבחן דרך שבוצע במשותף ע"י 
רן סגל - ידיעות אחרונות ואודי סגל אתר iCar.

 

 

 

תיקון שגיאה בכתיבת שם עורכי מבחן הרכב  -
מאת: רן סגל ואודי עציון, ידיעות אחרונות
צילום: רן סגל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 3.8.2021 בשעה 12:07, CX25GTI כתב:

מחיר מונפץ לחלוטין אשר כל כולו מכוון לשוק הליסינג בחישוב פשוט:

2.48% = 4488 ש"ח

הנחת 1000 ש"ח לרכב חשמלי

 

3488 ש"ח למשתמש הליסינג בדומה לגראנד קופה \ קורולה \ איוניק.....

המחיר הנכון היה צריך להיות 160- 165 K , מניח שזה יהיה המחיר במסלולי יד 2 0ק"מ.

למה שממתמש הליסינג יבחר ברכב חשמלי עם מגבלות טעינה וטווח כשבאותו שווי שימוש הוא יכול לקחת רכב בנזין או היברידי עם דלקן עם תדלוק טווח של 600-700 ש"ח בכמה דקות וללא חרדת טווח?

עריכה אחרונה על ידי mottis
תיקון
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כי החברה שלו החליטה שהיא רוצה להיות ירוקה ודוחפת רכבים חשמליים.

 

לפני שעתיים, vadim6385 כתב:

גם בליסינג לא בטוח שזה ישתלם - נראה שיותר זול קורולה או נירו היברידי/PHEV, כולל דלק.

המחיר מחירון הוא מנופח ופיקטיבי לחלוטין. חברות הליסינג מקבלות בפועל עשרות אלפי שקלים הנחה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 984 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...