Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיאט אטקה חדשה


1000 zohar
 שיתוף

פוסטים מומלצים

בתור אחד שנהג לא מעט זמן על ידני ועבר ל-DSG, יש הרבה מאוד במה שהוא אומר.

בתחילת נסיעה, החיווי של הרובוט "לשחרר קלאץ'" הוא על סמך הורדת הרגל שלך מדוושת הבלם.

כשאתה לוחץ מעט על הברקס בתחילת נסיעה או בפקק אפשר אכן להרגיש שהרכב נמצא במצב של חצי קלאץ'. אני משתדל מאוד להימנע מהמצבים האלו.

Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, Amired כתב:

 

בגיר הרטוב הטיפולים יקרים יותר לא?

לאורך שלוש שנים זה לא מתקזז עם עלות של החלפת מצמדים?

 

כן, הם יקרים יותר כיוון שיש להחליף שמן גיר כל 60k ק"מ ועלות לא זולה. עלות החלפת סט מצמדים זולה יותר משלוש החלפות שמן. 

לפני כשעה, FARM כתב:

במה שכתבת כאן, אין שום הגיון מבחינה מכנית

לא הבנת אותו, כוונתו לזחילה תוך כדי לחיצה עדינה על דוושת הבלם ללא גז. במצב זה, הרכב מתקדם על חצי קלאץ'. זחילה כזאת בצורה ממושכת, גורמת לחימום יתר של המצמד ושחיקתו המוקדמת. ברכב המצוייד בגיר רובוטי כפול מצמד, יש להתקדם ללא לחיצה על הבלם (למעט בזמן חנייה). 

  • אהבתי 1

Peugeot 208 GTi | Citroen C4 SX Automatic | Tony Kart Racer 401S 125cc

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מרבית נהגי ישראל "מכורים לבלימה" אם מתוך פחד ואם מסיבה אחרת. האצות קצרות ובלימה ארוכה על פני מאות מטרים הן תופעה שכיחה בכבישי ארצנו, ובאופן בולט מאד בכל ירידה אפילו המתונה ביתר. ההרגל המגונה הזה גורם במרבית כלי הרכב המצויידים בגירים פלנטרים ורציפים בעיקר שחיקה מוגברת של הבלמים, אבל ברכב המצוייד בגיר כפול מצמד (של כל היצרנים) זה הגורם הישיר לשחיקה של המצמדים. 

לפני 16 שעות, FARM כתב:

במה שכתבת כאן, אין שום הגיון מבחינה מכנית

אתה כנראה לא מכיר איך פועל מנגנון החלפת ההילוכים בגיר מצמד כפול. 

חפש לך בגוגל יש עשרות סירטוני הסבר.

 

למשל זה -

 

עריכה אחרונה על ידי zaf

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבת שלי קיבלה את האטקה החדשה לפני כשלושה חודשים. זה עוד מוקדם לתת חוות דעת על הרכב עצמו (למרות שהוא אחלה). 

לגבי הגיר, מניסיוני, לא חששתי להמליץ לה לרכוש רכב שמצוייד בגיר הזה. 

תמהיל הנסיעות שלה יכלול יותר בינעירוני מאשר הנסועה שלי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני נוהג באוקטביה דור 3 2020 1.5 ליטר (ליסינג מהעבודה), קיבלתי את הרכב במרץ 2020 והספקתי לנהוג בו כ-43K ק"מ ללא שום בעיות או תקלות.
אני מניח שמדובר במנוע ותיבת הילוכים זהים לאטקה.
תוואי הנסיעה שלי כולל בעיקר נסיעה מי-ם לת"א וחזרה כולל הפקקים בשתי ערים אלה (אם זה עוזר, לפני כן היתה לי אוקטביה 1.2 2017 שנסעתי בה 120K ק"מ, לקראת טיפול 75K ק"מ שמעתי רעשים מתכתיים בזמן העברות הילוכים והעניין סודר באמצעות עדכון תוכנה).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, zaf כתב:

אבל ברכב המצוייד בגיר כפול מצמד (של כל היצרנים) זה הגורם הישיר לשחיקה של המצמדים. 

אתה שוב טועה ומטעה. אתה מתבלל בין לחיצה ארוכה על הבלמים בהתקדמות בזחילה לבין לחיצה ארוכה על הבלמים בנסיעה מהירה במישור/ ירידה

עריכה אחרונה על ידי FARM
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא בטוח מה אתה מנסה לאמר כאן. שאין קשר בין צורת הנהיגה שלך/בלימה לשחיקה?

אם זו הטענה אז אתה טועה.

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...