Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאמר: החתמה בעולם הרכב - האם התופעה המוכרת מבעלי חיים מתרחשת גם ביחס בני בני אדם למכוניות?


discoTD5
שימו לב! השרשור הזה בן 1165 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אתה שוכח שאנחנו מדברים על אנשים שיכולים להבדיל בין מכוניות לפי הצורה של מראת הצד שלהן. אבל מישהו נתן לי רעיון בפרטי ואותו אולי נצליח ליישם.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 104
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפני 11 דקות, banji man כתב:

זה באמת יכול להיות מבחן מעניין.  היישום לא אמור להיות מסובך מדי.

מובילים את הנהג אל תוך הרכב כאשר העיניים שלו מכוסות.   את כל סביבת הנהג אפשר לכסות בסדין או משהו דומה.  

סמלים או כיתובים אחרים על ההגה וידית ההילוכים ניתן לכסות בסרט הדבקה. 

במקום לוח שעונים אפשר להתקין על החלון מסך דיגטלי קטן שמחובר ל OBD.
אם הרכב ממש ישן ואין OBD אפשר להסתפק במד מהירות מבוסס GPS.  

עשיתי את זה בדיוק עם mg zs בנזין. 

כיסיתי את כל הסמלים, ונתתי לאחיות של אישתי, ולחלק מהבעלים לנהוג, ולספר על התחושה. 

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הם חשבו שזה ג׳יפון עם ישיבה גבוהה.

 

לא כולם יודעים להבדיל לפי תחושה בין אוטו אירופאי ויפני (במבחן עיוור גם אתה לא תדע רוב הסיכויים, אם יתנו לך מצד אחד לקסוס, ומצד שני דאצ׳יה).

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל זו ההתייחסות של הישראלי הממוצע. יפני/קוריאני/סיני/אירופאי. לכן שאלתי ככה.
אני אישית ודאי שאבדיל בין לקסוס לדאצ'יה. או בין רכב פרימיום ממוצע לבין רכב עממי זול ממוצע.

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 32 דקות, אליה כתב:

אני אישית ודאי שאבדיל בין לקסוס לדאצ'יה. או בין רכב פרימיום ממוצע לבין רכב עממי זול ממוצע.

 

ברור שאתה תבדיל בין לקסוס לדאצ'יה.

 

השאלה אם תדע מה מהם אירופאי ומה יפני.

ישימו אותך בלקסוס, אתה תגיד - איבזור עשיר, נוח, שקט, התנהגות כביש מצויינת - בטח אירופאי.

ישימו אותך בדאצ'יה, אתה תגיד - פלסטיקה זולה, רועש, לא מאובזר, עושה טובה שנוסע - בטח יפני.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, vadim6385 כתב:

 

307 גם הרגישה הרבה יותר נוחה ואיכותית (עזוב שהיא לא באמת איכותית יותר) מכל משפחתית יפנית whatsoever, ובטח הרגישה כמו שיפור עצום לעומת 306 שהרגישה כמו רכב משנות ה80

 

 

אני באמת לא יודע באיזה יקום מקביל אתה היית, אבל אני לקחתי את ה-307XSI לנסיעת מבחן כשהיא יצאה (2002), כשהיתה לי 306XSI בחנייה, מודל 96' (אם אני זוכר נכון). כבר מנסיעה קצרה היה ברור, היא היתה משמעותית פחות נוחה. המושבים היו פחות נוחים והמתלים היו פחות מוצלחים. היא לא היתה "שיפור עצום" היא היתה צעד אחורה. היא כן היתה מרווחת יותר, ואולי הפלסטיקה היתה יותר מוצלחת, אבל זו לא היתה נקודת תורפה של ה-306. דרך אגב, הפלסטיקה של ה-306 היתה טיפוסית לשנותה-90', ולא דומה בכלום לשנות ה-80'.

 

ה-307 היתה כל כך לא מוצלחת, כשגם שהציעו לי אותה כמתנה, אמרתי "לא תודה", אני נשאר עם ה-306...

זה בעיקר כי באמת לא היה לי צורך, אבל גם בגלל שמדובר היה בשנמוך.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 2

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

לא כל אחד יודע להשוות בצורה אובייקטיבית וכשנותנים לו להשוות בין דגם ישן לחדש הוא יגיד שהחדש יותר טוב, כי הוא לא כזה מרגיש בדקויות וזה מה שההיגיון אומר לו - חדש זה שדרוג מהישן. אז המושבים טיפה פחות נוחים, אבל הרכב הרבה יותר שקט. העיצוב משדר חדשנות לעומת הישן, יש יותר מקום לרגליים מאחורה והאווירה הכללית יותר נעימה אז החדש יותר טוב. והנה, הרכבים האלה נמכרו בכמויות.

 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא חי בעולם של דימויים והתרשמויות שבנויות על מה אומרים לי שהוא חדש או ישן. בסופו של דבר זה פורום רכב, והוא מעניין למי שרכב הוא תחביב עבורו או נהיגה היא תחביב עבורו, וגם עבור מי שרכב זה מוצר צריכה בשבילו. זה בסדר וזה מקובל, ואפילו טוב. אבל יש דבר כזה שנקרא "אמת" ועובדות קיימות, בלי קשר למה כתוב בברושור.

 

בזמנו גם כתבתי שלאון 2012 עם מנוע 1.8T היא אולי לא עם גימור יפה כמו A3 2.0, אבל פער הביצועים לא משמעותי, היא נוחה יותר, מרווחת יותר, הארגונומיה שלה עדיפה, והמזגן עדיף (בפער גדול), ובסה"כ... מכונית עדיפה בכל פרמטר מעשי, שעולה חצי.

אז אפשר להתווכח על מה שכתבתי, אבל זה שה-A3 אמורה להיות "פרימיום" ולכן נותנת את הרושם להדיוט שהיא טובה יותר, זה לא טיעון עובדתי או מהותי לגבי מה שכתבתי.

 

עכשיו יכולים לבוא ולשאול אותי אם כל מי שקנה A3 הוא אידיוט. אז לא, הוא לא אידיוט, הוא אחד שיותר חשוב לו הרושם ו/או הגימור מאיך שהרכב נוסע או שהוא בכלל לא בדק אלטרנטיבות זולות יותר. כל זה לא משנה את העובדה, שהאחות הזולה לבית סיאט היתה חבילה שימושית ומוצלחת יותר (בטח אם מכניסים את המחיר לעניין, אבל גם אם לא).

 

אז אין לי בעיה להבין למה קנו את ה-307. מספיק זה שהיא היתה גדולה יותר, וקיבלת יותר פח לשקל, כדי להסביר זאת. אבל הביצועים ירדו, וגם הנוחות, וכבר אז אמרתי לאנשים: כבר עדיף לכם לקנות יפני ולקבל אוטו אמין, כי פיז'ו איבדה את כל היתרונות שהיו לה.

 

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

לפני 33 דקות, SlowRide כתב:

לא כל אחד יודע להשוות בצורה אובייקטיבית וכשנותנים לו להשוות בין דגם ישן לחדש הוא יגיד שהחדש יותר טוב,

 

 

אני החלפתי ברלינגו ישנה (מתלים של 306) עם 350 אלף ק"מ בברלינגו חדשה לגמרי (מתלים של 307). זה היה באותו יום, יצאתי מהישנה ועליתי על חדשה. 

 

ההבדל בנוחות לטובת הישנה מבחינת שיכוך מתלים משמעותי ביותר, גדול מאוד, אי אפשר לפספס. בחודשים הראשונים הנסיעה בחדשה הייתה מאוד מבאסת עד שהתרגלתי. 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי וידוי.

קוראים לי עפר ואני מעניין לי תתחת (או יותר נכון לא מעניין לי תתחת) כמה מכונית נוחה. אני העברתי את רב הקילומטרים שלי על הכביש על רכבים ספורטיביים לא נוחים בעליל, ואני מעדיף לקפצץ מבאמפ לבאמפ בהוט האצ' קטנה מלנהוג במכונית סאלון, כל יום כל היום.

 

אני מסתדר לא רע עם המכוניות הלא מי-יודע-כמה נוחות שמוכרים היום, אבל האמת היא עדיין האמת. המכוניות המודרניות לא מטפלות בשיבושים טוב כמו הטובות במכוניות של דורות קודמים. מהבחינה הזו, ממש אין התקדמות. להפך.

אני עובר מלאון 2012 לגולף MK7... ת'כלס...מאוד דומה בנוחות ובהתנהגות. שום התקדמות.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

מה שקובע בסוף זה החוויה הכללית. אני חושב שאם החדש מרגיש בכלליות יותר טוב מהישן והבן אדם רוצה להתחדש, הוא יחליף גם אם הנוחות/ הניהוג/ המשהו לא באותה רמה כמו שהיה בישן. בשבילך זה דילברייקר כי זה מה שאתה מחפש, אבל גם יש אנשים שהיתה להם zx ולא ברור להם על מה כל הבלאגן.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 44 דקות, falou כתב:

אני לא חי בעולם של דימויים והתרשמויות שבנויות על מה אומרים לי שהוא חדש או ישן. בסופו של דבר זה פורום רכב, והוא מעניין למי שרכב הוא תחביב עבורו או נהיגה היא תחביב עבורו, וגם עבור מי שרכב זה מוצר צריכה בשבילו. זה בסדר וזה מקובל, ואפילו טוב. אבל יש דבר כזה שנקרא "אמת" ועובדות קיימות, בלי קשר למה כתוב בברושור.

 

אבל אתה מבין שהרכב פרטי קונים ב99% מהמקרים עם רגש, נכון?

 

אז המטרה של היצרן זה לייצר את הwow הראשוני הזה שיסתיים בחתימה על עסקת מימון תמורת מפתח.

 

אז גם אם ה307 היא רגרסיה לעומת הדגם הקודם, היא עדיין הצליחה לייצר את האפקט הזה, ונמכרה כמו קולה קרה ביום חם.

עריכה אחרונה על ידי vadim6385

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, falou כתב:

אני באמת לא יודע באיזה יקום מקביל אתה היית, אבל אני לקחתי את ה-307XSI לנסיעת מבחן כשהיא יצאה (2002), כשהיתה לי 306XSI בחנייה, מודל 96' (אם אני זוכר נכון). כבר מנסיעה קצרה היה ברור, היא היתה משמעותית פחות נוחה. המושבים היו פחות נוחים והמתלים היו פחות מוצלחים. היא לא היתה "שיפור עצום" היא היתה צעד אחורה. היא כן היתה מרווחת יותר, ואולי הפלסטיקה היתה יותר מוצלחת, אבל זו לא היתה נקודת תורפה של ה-306.

מבחינה מסחרית ה 307 הייתה הצלחה אדירה שסנוורה את ראשי פיג'ו וגרמה כמעט לפשיטת רגל עם ה308 דור ראשון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1165 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...