Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אובר אול במנוע טויוטה קורולה 98


The rebel
מעבר לפיתרון נפתר ע"י shellcase,
שימו לב! השרשור הזה בן 1216 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בזמנים שאין הרבה מה לעשות בחוץ , השגתי מנוע זהה לזה של הטויוטה שלי משנת ייצור 1998..

מחיפושים ברשת קשה לי למצוא אחפה כתוב מהי מידת הכוח בניוטון מטר לסגירת ברגים במיסבים 

של הארכובה , התלתלים , וראש מנוע...

המנו פורק לגורמים, וכל יחידה במנוע עברה ניקייון יסודי , (משאבת שמן, בית מחזיר השמן בבסיס ממיר מומנט , בוכנות ועוד..) בטבילה במסיר פחם

הוחלפו מיסבי החלקה (בשינגים) ראשיים , ושל התלתלים, הוחלפוו רינגים בסט מלא מתוצרת sm הגרמנית (אחרי האונינג)

20201116_231901.jpg

20201116_234118.jpg

20201120_003827.jpg

20201120_005505.jpg

20201121_172757.jpg

20201121_202204.jpg

20201121_215050.jpg

20201120_010016.jpg

20201120_003200.jpg

20201123_020417.jpg

  • אהבתי 5
  • מעניין 2
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • פיתרון

מצרף לך פלט אוטודאטה עם מומנטי סגירה לקורולה 98 1.6 110כ"ס.

tc98.pdf

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 24.11.2020 בשעה 01:37, shellcase כתב:

מצרף לך פלט אוטודאטה עם מומנטי סגירה לקורולה 98 1.6 110כ"ס.

tc98.pdf 63.12 kB · 1 download

 

20201123_225658.jpg

20201122_224301.jpg

20201123_234007.jpg

20201122_190353.jpg

חיזקתי ראשיים 90 , ולא הרגשתי שקרעתי משהו

מצד שני , זה קצת מפליא אותי עוצמת הסגירה של ראש מנוע רק 29 ניוטון , ופעמיים 90 מעלות...לא מובן...אולי יהיה צריך לחזק אחרי הרצה או תקופה מסוימת??

עד כמה שידוע לי. סגרתי ראשי מנועים בעוצמה של עד 90 ניוטון בשלושה שלבים , 30. 60 , המתנה חצי שעה ואז סופי...90

איך לא צפוייה פריצה באטם זה אני לא מבין , מה הם רוצים שאני אשים שרלק??? 

נראה לי לא ברור... לא נתקלת במספרים כאלה אף פעם..

בינתיים אני אקבל את הראש משופץ ומכוון רק בצהריים של היום....ויש עוד חצי יום...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמע, ממליץ מאד שתוודא, אני בטוח שאפשר להשיג ספרות מקצועית לרכב הזה. אולי יש מדריך היינס?

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

משאבת מים שני חצאים חדשים לחלוטין תוצרת ספרד, ראש מנוע שלא עבר סרפסינג משופץ לחלוטין, גומיות שסתומים , דסקייות לכיוון שסתומים, כל פורט נבדק בוואקום והתוצאה היא של 110 ....

IMG-20201125-WA0009.jpeg

20201124_201202.jpg

  • אהבתי 3
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, Igalz כתב:

מדוע בחרת שלא לעשות שטח לראש מנוע?

לפי השטח עבר רק ניקוי הכוונה שיש לו עוד גובה , פרקו ממנוע בשביל למקור היה במצב נקי וכמו חדש

מתקרב לסוף 

20201126_134333.jpg

20201126_141317.jpg

20201126_141330.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל הכבוד (מאחד שביצע גם כמה פעמים אוברול לבד, 1 מתועד היתר לא 😀) אבל מכשיר ההונינג הזה הוא קטסטרופה.

חבל שלא השתמשת ב flex hone, מהתמונה נראה שיצא לך הונינג מאוד אגרסיבי

וזו באמת הבעיה של המכשיר הזה, מקווה שיילך לך טוב.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 42 דקות, teyal כתב:

כל הכבוד (מאחד שביצע גם כמה פעמים אוברול לבד, 1 מתועד היתר לא 😀) אבל מכשיר ההונינג הזה הוא קטסטרופה.

חבל שלא השתמשת ב flex hone, מהתמונה נראה שיצא לך הונינג מאוד אגרסיבי

וזו באמת הבעיה של המכשיר הזה, מקווה שיילך לך טוב.

נכון, אתה בטוח מתכוון למכשיר שנראה כמו אשכול כדורים, קשה למצוא, מה שיקרה, זה שההרצה?בהתחלה תצטרך להיות עדינה יותר, ושימוש בשמן צמיג יותר, וזה ייתפוס את הצורה וההתאמה לאט יותר, האונינג נועד לעזור לשימון להתפס בדפנות הצילינדר, עשיתי ממש מעט עם wd40 , אני לא חושב שיהיו בעיות למרות שזה עלול להיות מסוכן, אולי בהנעה ראשונה יהיה צריך לתת לו לעבוד בסרק קצת יותר...בתמונה השתמשתי גם בפלאש של המצלמה , אז זה כנראה החזיר אור יותר מהצפוי

כי לא הייתי אלים עם המכשיר...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 כמה אתה מוכן לשלם על מנוע

של קורולה שנת 2000 עם 180 אלף קמ?

מנוע מעולה.

לא יודע מה המחירים!

לא מתעסק עם זה,לחבר שלי יש קורולה שירדה מהכביש בעקבות תאונה,בחלק האחורי,ויש גם גיר מצויין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, עמית100 כתב:

 כמה אתה מוכן לשלם על מנוע

של קורולה שנת 2000 עם 180 אלף קמ?

מנוע מעולה.

לא יודע מה המחירים!

לא מתעסק עם זה,לחבר שלי יש קורולה שירדה מהכביש בעקבות תאונה,בחלק האחורי,ויש גם גיר מצויין.

כמה?? לא יודע , ראיתי כאלה עם 120.000 עם טון של רפש מתחת למכסה השסתומים, אני הולך לשפץ את הצנוע שאוציא מהרכב שלי שעדיין נוסע 

בהנחה שהמצב סביר , בסביבות 1500 , מחיר של גיר מפרוק זה בערך 1200, למה ירד מהכביש???

מסקרן אותי לדעת..

מוכן , כיסוי ראש בצביעה , וכנראה שבוע הבא התקנה..

20201126_222409.jpg

20201126_222354.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1216 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...