Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דאסטר, XV או הצעות אחרות עד 75K?


orensun
 שיתוף
עוקבים 6

פוסטים מומלצים

אהלן! אחרי א מעט זמן שהייתי די נעול על הדאסטר, התחלתי להתלבט בינו לבין ה-XV - בגדול אני מכוון לדאסטר 2018, כנראה שדגם הפרסטיג' שאפשר למצוא גם בפחות מ-75K, וההעדפה שלי אליו היא בעיקר בגלל מנוע הדיזל וצריכת הדלק הנמוכה משמעותית, אבל -XV יש יתרון מבחינת אבזור לפי מה שהבנתי, אמנם אצטרך לרדת בשנתון ל-2017 במסגרת המחיר הזה, השאלה אם שווה את זה?

אציין שהרוב המוחלט של הנסיעות שלי הן על הכביש, עם ירידה מדי פעם לשטח, אבל לא כזה שממש דורש 4*4, רק מרווח גחון גבוה. חשוב לי שהרכב יהיה מרווח ונוח, בעיקר בהינתן זה שרוב הנסיעה תהיה בכביש

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הדאסטר נוח מאוד לנהיגה, מנוע 1500 המוכר k9k אמין, חסכוני וחזק בפער גדול מהxv עם מנוע 1600. 

לא מכיר את האמינות של שאר המכלולים בדאסטר אבל לא שמעתי על משהו חריג. 

בxv בשנתונים מסויימים הייתה בעיה של צריכת שמן, חוץ מזה הרכב צפוי להיות אמין. 

בעיקר בגלל צריכת הדלק הגבוהה בxv אני חושב שבאופן אישי הייתי בוחר בדאסטר.

  • רעיון טוב! 1

היום: מגאן אסטייט 17' (ליסינג)/ קיה פורטה 13'

הקודם: הונדה סיויק 13' קומפורט / יונדאי i35 סופרים, 15'

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שים לב הדאסטר האוטומטית לא 4X4, והסובארו כן, איכות הגימור והתחושה הפנימית והבטיחות אלו הסיבות להעדיף את הXV,

נוחות, צריכת דלק, סחיבה ומרווח פנים לדעתי דאסטר

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הדאסטר רכב מופלא ביחס למחיר שלו, חזק יותר בשטח בטח בגרסת הדיזל ונוח באופן מפתיע, יש לו חסרון גדול ברמת הבטיחות ביחס לסובארו.

יהיה לך יתרון גדול בצריכת דלק בין הדיזל לבין המנוע של הסובארו בעלת במנוע בנזין והגיר הרציף, אבל הדאסטר דיזל מגיע רק עם גיר ידני וזה דבר שצריך לקחת בחשבון.

אישית הייתי הולך על הדאסטר, הם גילו אמינות מצויינת במיוחד בגרסאות הדיזל+גיר ידני ועבירות מפתיעה בהתחשב בעובדה שאין להם הילוך כוח, הבגאז מספיק מרווח כדי לקחת משפחה לקמפינג שטח ויש בשוק גם ערכות שיפורים ושדרוגים שמעלים אותו בדרגה אחת או שתיים מבחינת היכולת שלו.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כן אני יודע שהדאסטר לא 4*4, הלוואי שהיתה גם אוטומטית :)  אבל נראה לי שאתם עוזרים לי להמשיך עם הבחירה הראשונה שהיא הדאסטר, למרות שאשמח לעוד דעות ואולי אפשרויות שלא שקלתי (קרוסאוברים גבוהים למשל).

אגב - יש למישהו פה תובנות לגבי רמת הגימור? אם שווה להשקיע עוד בגרסת הפרסטיג'?

עריכה אחרונה על ידי orensun
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שני הקרוסאוברים היחידים במחיר הזה שגם יורדים לשטח הם הדאסטר והvx, אתה אולי יכול לחפש גם סוזוקי ויטרה 4*4 ישנה יותר, הכול תלוי בשאלה איזה שטח באמת וכמה חשובה לך ההנעה הכפולה כיוון שאת שבילי קק״ל המהודקים ביער בן שמן אתה יכול לעשות גם עם קנו קאדג׳ור או קיה ספורטאז או כל ג׳יפון אחר אבל לא הייתי לוקח אותם מכניס אותם לשלולית...

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ועוד משהו - יש לי אפשרות ל-2018 עם 100000 ק"מ ב-63 אש"ח בערך, ואותה השנה עם 66000 ב-73 אש"ח - עד כמה ההפרש בקילמוטרז' מצדיק הבדל מחיר שכזה? או במילים אחרות, הייתם הולכים על רכב בן שנתיים שעשה 100 אלף ק"מ?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

50k בשנה זה המון !

תלוי מאוד במצב הרכב אבל תאכלס בטוח שיש כלים רעננים יותר מאשר כלי שעשה כלכך הרבה.

עצה קטנה לגבי ההסתכלות על השנתון- תתחשב בתאריך העליה על הכביש, יש הבדל בין רכב של ינואר 2018 לבין רכב של דצמבר 2018, אלו 11 חודשים ארוכים של קילומטראז שהצטבר...

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים לגמרי לגבי ה-50K ולכן הטלתי בספק, אבל מסתכל גם על הסך הכל ביחס לרכב - כלומר דאסטר שהגיע ל100000 - כמה זה נורא?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כשהייתי נוסע לעבודה ברכב, הייתי באזור ה-17-19, מאמין שעכשיו הרבה פחות... בוא נאמר שאזור ה-13 אם לא פחות

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא מכיר את הדאסטר, אבל לxv יש בגאז' יחסית קטן, אם אתה צריך להעמיס שם ציוד קמפינג למשפחה שלמה יש מצב שזה יהיה גבולי. שווה לשים לב לזה אם תחליט ללכת עליו.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

רנו קליאו מוגבהת, יש דגם 900 סמק 3 צילינדרים ודגם 1200 שמחובר לגיר רובוטי חד מצמדי, יש טענות פה ושם לבעיות אמינות לגיר הרובוטי של הקליאו. אם הנסיעה שלך בעיקר עירונית רצוי להמנע מגיר רובוטי בגלל בלאי מוגבר של המצמד (מצמד אחד במקרה הזה), קח בחשבון שהוא פחות נעים מהדו מצמדיים של הגרמניות ואפילו הקוריאניות.

אם אתה מחפש יכולת שטח מסויימת מעבר לשבילי קק״ל סופר מהודקים זה לא הרכב בשבילך, אם אתה מחפש סופר מיני מוגבהת כצו האופנה אז רשימת האופציות שלך מתארכת.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לפחות ב 1200 הגיר דו מצמדי
מרגיש ומתנהג בהתאם.
התלונות הם על מחשבי גיר ששובקים עקב התחממות בגלל תכנון התקנה לקוי.
בכל מקרה זה לא רכב שהייתי יורד איתו מהכביש


Sent from my iPhone using Tapatalk

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • Create New...