Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תקלת P0087 Hyundai i40 2012


diveman
הודעת שירות מאת ההנהלה,

מחקתי שתי הודעות, הייתה טעות בקוד תקלה אצל פותח השירושר ועקב כך ההודעות שנמחקו לא רלוונטיות.

שימו לב! השרשור הזה בן 1319 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים


שלום,
 
הרכב נכבה,ניסיתי להניע והוא מקרטע מאוד ונכבה. זה קורה ללא תקלות נוספות או חריגים נוספים. ( עשן מוגבר או ריח דלק ).
סורק פשוט נתן תקלה P0087,
המנוע הוא הזרקה ישירה.
ניסיתי לנתק צינורית כניסה למשאבת לחץ גבוה, ולנסות להניע - משאבת לחץ נמוך תקינה ( בקבוק מתמלא בדלק בקצב מאוד מהיר ).
אני שוקל להזמין משאבת לחץ גבוה, וחיישן לחץ ברמפה ולהחליף.
אבקש את עצה לבדיקה נוספת שניתן לעשות,  לא מאמין במורשה והמכונאי שלי בבידוד.
 
תודה לעוזרים!
 

Subaru Legacy 2006,1994cm^3,AWD,L.P.G Lovato

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החלפת משאבת דלק לחץ גבוהה לא עזרה.
יש סטרטר והרכב לא מניע.
כל הפיוזים והממסרים תקינים.
האם סביר שקודנית לא תקינה מנתקת את הפיקוד של משאבת דלק לחץ גבוה ( לפיקוד של הסולנואיד שיושב על המשאבה עצמה )?


Sent from my SM-N770F using Tapatalk

Subaru Legacy 2006,1994cm^3,AWD,L.P.G Lovato

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תקלה מהסוג הזה צריך להתחיל לבדוק קודם כל לחץ דלק של המשאבת דלק של הלחץ הנמוך, לא עם שיטות כמו שציינת "ממלא בקבוק בקצב מהיר" ושאר הסגנונות מסוג זה. לעיתים יש זרימה תקינה אך לחץ נמוך שאינך יכול לראות זאת ע"י מראית עין כפי שביצעת.

חבר שעון לחץ דלק ובדוק את לחץ הדלק. אם אין לחץ ראשוני תקני למשאבה בלחץ הגבוה יהיה לה קשה עד בילתי אפשרי לבנות לחץ גבוה תקין, בוודאי שלא בזמן התנעה שכאן משאבת הלחץ הגבוה בקושי מתפקדת.

אם הלחץ הנמוך תקין, תעבור לבדיקת מחשב על פרמטר לחץ דלק במסילה, בדוק את הלחץ בזמן ניסיון התנעה כיצד הלחץ נבנה ולכמה הוא מגיע.

קודנית בחיבור ע"י מתקין תקני, לא מנתקת את הסלונואיד של  המשאבה בלחץ גבוה.

 

אם הלחץ הנמוך תקין, והלחץ הגבוה לא תקין ואתה אומר שהחלפת כבר את המשאבה בלחץ גבוה וללא שינוי, בדוק את המזרקים יתכן ואחד מהם תפוס על מצב פתוח ופורק את כל הלחץ לצילינדר, וזה יסביר את הקירטועים שתיארת.

פרק את כל הפלאגים ותעלה צילום שלהם לפי סדר הבוכנות אולי נוכל לזהות באיזה צילינדר הבעיה.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן הבעייה הייתה באטם Oring קרוע המשאבת דלק לחץ נמוך.
על הדרך החלפתי גם המשאבה עצמה והרכב חזר לחיים.



Sent from my SM-N770F using Tapatalk

Subaru Legacy 2006,1994cm^3,AWD,L.P.G Lovato

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1319 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...