Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2089 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

כפי שניתן לראות בתמונה, הגומי מסביב לחלון הקדמי הקטן בחלקו העליון מתחיל להיות דביק ולהנמס מהשמש והחום.

האם יש אפשרות החליף את הגומי הנ״ל?

והאם יש משהו שאפשר לעשות (חות מלהחנות בצל, אבל לצערי אין לי את האפשרות במהלך היום)?

תודה. 

29586812-8B71-4882-9003-8A8130A03538.jpeg

  • מעניין 1

Current: Cupra Formentor 2022 1.5T (150HP) DSG7

Previous: VW Polo V 2012 1.4L (85HP) Manual Gear ---> VW Golf VII 2013 1.4T (122HP) DSG7 ---> VW Golf VII 2015 1.4T (150HP) DSG7 ---> Seat Ateca 2019 1.4T (150HP) DSG7

פורסם

גם אצלי (פולו 2010) נמסו הגומיות, לדעתי אלו גומיות שתוכננו לעמוד במזג האוויר האירופי, בארץ הן מקבלות מרקם של פלסטלינה, לדעתי הפתרון הוא החלפה של הגומיות.


Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

מפתיע שזה קורה ברכב 2015. רכב בגיל 20 שנה אצלי לא נראה ככה.

עצוב שקבוצת פולקסווגן לא לוקחת בחשבון שהרכבים שלהם נמכרים מחוץ לאירופה. 

 

מה שאפשר לעשות להבא, זה למרוח חומרי חידוש/הגנה לפלסטיקים כל כמה חודשים - זה אמור למנוע מעט את התופעה

אך לא למנוע אותה לחלוטין, שבקרת איכות לא חושבת על הרכב הפלסטיק שהיה יותר עמיד בחום. (כמו מותגים אחרים) 

 

עכשיו שזה כבר נמס, תכשירי חידוש רק יכולים לטשטש את האזור. אגב, שראיתי פעם תמונה של מישהו שציפה את כל האזור הדלתות בניקלים.

פורסם (נערך)
לפני 3 שעות, jt8d כתב:

גם אצלי (פולו 2010) נמסו הגומיות, לדעתי אלו גומיות שתוכננו לעמוד במזג האוויר האירופי, בארץ הן מקבלות מרקם של פלסטלינה, לדעתי הפתרון הוא החלפה של הגומיות.


Sent from my iPhone using Tapatalk

 

האם עקב זאת קרה שנכנסו לך מים לפנים הרכב?

עריכה אחרונה על ידי makinen456

Current: Cupra Formentor 2022 1.5T (150HP) DSG7

Previous: VW Polo V 2012 1.4L (85HP) Manual Gear ---> VW Golf VII 2013 1.4T (122HP) DSG7 ---> VW Golf VII 2015 1.4T (150HP) DSG7 ---> Seat Ateca 2019 1.4T (150HP) DSG7

פורסם

וואגיות מפנקות אבל ידוע שהם לא עומדות במזג האוויר הישראלי לאורך זמן.

יש חומרים של מגווירס לגומיות.

אבל לדעתי ההחלפה תיהיה האופציה הטובה ביותר.

 

peugeot 307 2002-> hyundai veloster 2012

פורסם
לפני 6 שעות, orik14 כתב:

וואגיות מפנקות אבל ידוע שהם לא עומדות במזג האוויר הישראלי לאורך זמן.

יש חומרים של מגווירס לגומיות.

אבל לדעתי ההחלפה תיהיה האופציה הטובה ביותר.

 

וזה מוזר, אצלי יש וואגית בת למעלה מעשרים, חנתה וחונה כל הזמן בשמש והגומיות נראות במצב טוב בהחלט. יש סיכוי לירידה באיכות החומרים עם השנים אצל היצרן, אבל קצת מוזר לראות דברים כאלו במכוניות צעירות יחסית. לי נראה שמגע עם חומר חיצוני כלשהוא הוא הגורם לבלאי המאוד מהיר הזה, או שאולי מדובר בתיקון לא מספיק מקצועי שנעשה בחלונות הרכב.

פורסם

 

שום חומר חיצוני לא גרם לזה, מה גם שזה בשני הצדדים ואם היה חומר שנמרח איפשהו, הוא היה נמרח בעוד מקומות לאורך החלונות ועובדה שבשאר הגומיות זה לא קורה.
וגם לא נעשה שום תיקון לחלונות, כל הרכב מקורי, הוא בבעלותי מיומו הראשון.

Current: Cupra Formentor 2022 1.5T (150HP) DSG7

Previous: VW Polo V 2012 1.4L (85HP) Manual Gear ---> VW Golf VII 2013 1.4T (122HP) DSG7 ---> VW Golf VII 2015 1.4T (150HP) DSG7 ---> Seat Ateca 2019 1.4T (150HP) DSG7

×
×
  • תוכן חדש...