Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פילטר סולר/ניסאן קשקאי - כל כמה ק"מ מחליפים?


mp81
שימו לב! השרשור הזה בן 1365 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני מחליף כל טיפול שני (סיטרואן) . זה פריט זול (₪80 מקורי אצל הפולני) ואני לא זוכר איפה תדלקתי. כנ"ל פילטר מזגן. בלי קשר להוראות יצרן.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברנו קאדג'ר עם מנוע K9K 1.5 הפילטר המקורי עולה כ-500 ש"ח בחנויות החלפים ומרווח ההחלפה הוא כל 60K ק"מ.

הפילטר של רנו הוא למעשה של ניסאן, תוצרת יפן. לא יודע את זהות יצרן ה-OEM שלו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 15 שעות, save כתב:

למה זה כל כך יקר ? זה לא רק גליל נייר ?

שילוב של מיסוי חזירי של מדינת ישראל (48% מס קניה על חלפי רכב + 17% מע"מ על הכל) ותאוות בצע של כל הגורמים בשרשרת האספקה.

חיפוש מהיר בגוגל העלה את המסנן המקורי בעלות 38.90 ליש"ט שהם כ-170 ש"ח. 

במחירון החלפים של קרסו החלק מתומחר ב-531 ש"ח

renault diesel filter carasso.png

164006184R.png

Screenshot_2020-06-11_11-34-46.png

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לך למעלה בהודעה מס' 6 את המייל של הפולני. שלח לו פרטי רכב, דגם, שנה, מנוע ורצוי גם מספר שלדה והוא ישלח לך הצעת מחיר. אין לו אתר אלא חנות וירטואלית בפלטפורמת מסחר אלקטרוני סטייל איביי בפולנית. אז אם אתה שולט בפולנית או בשפות סלאביות אחרות, תפאדל...

יש הרבה חנויות אינטרנטיות בתחום הרכב שמוכרות סחורה מצויינת, הבעיה שהשילוח מאירופה ובמיוחד ממערבה בד"כ יקר, מה שמצמצם את הכדאיות למוצרים שפערי המחירים שלהם ביחס לארץ גדולים. שניים מהחביבים עליי: spareto.com ו-cars245.com.
 

+++++

לגופו של עניין, נראה שיש אצל קרסו מגמה לתמחר גבוה חלקי חילוף של דגמים חדשים בשנים הראשונות להופעתם, ולאחר מספר שנים להפחית את המחיר משמעותית. על פניו נראה די ברור למה הם עושים את זה, ואני משער שהם גם לא היחידים. פילטר סולר מקורי של פלואנס/מגאן 3 עלה לפני כמה שנים כ-600 ש"ח, לאחר מספר שנים הוזל לכמעט חצי ועכשיו מחירו במחירון המעודכן 325 ש"ח "בלבד".




 

חזיר דיזל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודשיים מאוחר יותר...
שימו לב! השרשור הזה בן 1365 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...