Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כניסה ספונטנית למרכז שירות מרכזי של היבואן - הפתעה....


orankohn
שימו לב! השרשור הזה בן 1718 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אתמול אני נוסע באיטלקיה הנדירה אך המעט חבוטה שלי - לנצ'יה איפסילון בת 8 (מנוע 1242 סמ"ק, גיר ידני עם 183,000 ק"מ) בעיר אם המושבות ולפתע נדלקת לי בפנל מנורה כתומה עם ציור של נורה ובצג מופיעה הודעה:"CHECK DAYTIME RUNNING LIGHTS".

הבנתי שכנראה נשרפה לי מנורה של תאורת אור יום.

אמרתי לעצמי - יש לי סט נורות רזרביות בבגאז' - נעצור וננסה לבדוק ולהחליף.

בדקתי, ואכן בצד אחד תאורת אור יום שדולקת תמיד לא עובדת. מכה קלה בכנף וגם בפנס לא סייעה. ליתר בטחון פתחתי מגירת כפפות ובדקתי בספר הנהג עב הכרס. בדקתי בפרק מפרט הנורות איזו נורה נדרשת . מדובר בנורה מעט נדירה - W21W - מנורה ללא בסיס עם מעטה זכוכית מלבני.

בדקתי בסט הנורות שאצלי. כמובן, אין לי מנורה די נדירה כזו. כדי להבין מה ידרש ממני בהמשך פתחתי מכסה מנוע לבדוק. כמובן , בעוד שבצד הנגדי לצד התקול יש גישה נוחה להפליא להחלפת הנורה הרי בצד בו כשלה הנורה ממוקם המצבר. ניסיתי להשחיל יד ומסתבר שנדרשת יד דקיקה של ילדון כדי להגיע או לחלופין לפרק מצבר.

אמרתי לעצמי, לא נורא, נחזור לבסיס האם בעיר הקודש ונתמודד אז עם העניין.

הייתה זו כבר השעה 16 ושמתי בוייז את היעד של הבית והתחלתי לנהוג.

פתאום, ממש מבלי להתכוון, אני עובר בפ"ת ברחוב שבו אני רואה מצוי מרכז שירות ארצי של סמל"ת עם לוגואים ענקיים של מותגי ג'יפ, אלפא, פיאט ואפילו לנצ'יה.

בהחלטה רגעית אני מחליט להיכנס שיסדרו לי את התקלה. כמה כבר יכול לעלות דבר כזה במוסך מרכזי של היבואן ?

בשער הכניסה ש.ג. קפדן אך אדיב לוקח פרטים, ממלא לי פתק מסודר ופותח לי את המחסום.

אני חונה בחניייה ביינות לרכבים איטלקיים שדי מביישים את אמצעי ההתניידות שלי (מזראטי ג'יבלי, אלפא סטלביו ומספר ג'ולייטות).

נכנס למשרד הקבלה המפואר. ניגשתי ליועץ השירות. הוא מייד מציע לי קפה משובח ממכונה איטלקית ומציע באדיבות סיוע.

הסברתי במה מדובר. הוא מייד מילא פרטים רבים וציין שהרכב יכנס לתיקון התקלה. הוא ביקש קוד ומפתח וניגש להכניס את הלנצ'יה לתיקון.

המתנתי בסבלנות בחדר המתנה מפואר המקושט בג'אנטים אימתניים מקוריים של פרארי. לא חלפו דקות רבות והיועץ ניגש ועידכן שביקש טיפול מהיר והוא מקווה שהעניין לא יארך יותר מדי.

ואכן, לאחר 15 דקות ניגש אלי היועץ ומסר שהרכב מוכן. הוא מסר לי את המפתח וציין שערכו גם לרכב בדיקת תאורות כללית והכל בסדר גמור.

שאלתי כמה יש לשלם. (כבר הייתי מוכן נפשית לסכום מעל שתי ספרות על התענוג...) היועץ אמר:"זה כשירות עבורך. אתה משוחרר."

באמת מפתיע. הודיתי לו והוא הוסיף: "אתה תמיד מוזמן לטפל אצלנו ונשמח לעזור בכל דבר".

שאלתי בהזדמנות על תקלה שיש ברכבי (שדווקא משמחת אותי במיוחד...) שבה מערכת ה START-STOP אינה פעילה והאם הם יודעים לטפל בה. היועץ הזמין אותי לשולחנו, ניהל שיחת חולין נעימה על המותג ועל המערכת הזו ברכבים וציין שבוודאי ישמחו לטפל בעניין. הוא אף מסר לי לידע כללי דף מידע בעברית ובו "40 סיבות בגללן מערכת כזו אינה מתפקדת".

הוא נפרד בחביבות.

למחרת - היום - קיבלתי מסרון מ"מנהל מרכז שירות ארצי למותגי פרימיום" המבקש לשמוע היזון חוזר איך היה השירות שקיבלתי. אכן חוויית שירות וביקור מפתיעה לטובה.

IMG_20170112_141814.jpg

 

IMG_20200224_215027.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

א. אין לי פיאט, אבל לו היה לי הייתי מטפל שם.

ב. אוטו חמוד יש לך.

יש לו חסרון אחד שהפריע לי. לפעמים אתה רוצה להרים חלון חשמלי, ובטעות פותח את הדלת.

הכפתורים שם מבלבלים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יצא לי כבר להיות במוסך שגם על הדרך פינקו בהחלפת נורת ברקס ללא עלות.

 

יש נותני שירות חכמים שיודעים שיחס טוב, וללכת לקראת הלקוח בדברים הקטנים האלה שווה בסופו של דבר לטווח הארוך.

 

חבל לצערנו שהרוב המוחלט הם לא כאלה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קרה גם אצלי, בכניסה ספונטנית למרכז שירות של מאיר, "חנן את שפיק" באור יהודה. וגם סביב נורת אור דרך שהשתחררה (שאלוהים יקח אותי, אי אפשר להחליף נורות ברכבים היום). קראו לאחד המכונאים שנאבק עם הנורה ויכל לה. שוחררתי בלי עלות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חונה בחניייה ביינות לרכבים איטלקיים שדי מביישים את אמצעי ההתניידות שלי (מזראטי ג'יבלי, אלפא סטלביו ומספר ג'ולייטות).

עזוב, אתה נכנסת למוסך בגלל מנורה, לך תדע מה הסיבה שהם שם...

אכן, תודעת שרות זה דבר חשוב, וחכם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יצא לי כבר להיות במוסך שגם על הדרך פינקו בהחלפת נורת ברקס ללא עלות.

 

יש נותני שירות חכמים שיודעים שיחס טוב, וללכת לקראת הלקוח בדברים הקטנים האלה שווה בסופו של דבר לטווח הארוך.

 

חבל לצערנו שהרוב המוחלט הם לא כאלה

בהחלט שווה, כדאי גם שיהיו להם קצת מכוניות ראויות באמצע ולא רק פיאט 500 ( טיפו לא נחשב, סתם אוטו ) בצד אחד ואלפות ומסארטי בצד השני ואז בכלל יהיה יופי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שבוע שעבר קיבלתי שירות דומה במוסך המרכזי של לובינסקי בירושלים.

נכנסתי עם אור אחורי שלא פעל בקקטוס בת ה-3.5 שלי. הבחור עבד עבד כ-15 דקות על החלפת הנורה ויצאתי ללא תשלום.

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1718 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...