Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לשימוש משפחתי - למה לא מסחרית?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2360 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מה שלא השתנה לאורך השנים אלו המתלים שמיועדים לשאת משקלים כבדים מרכב פרטי סטנדרטי ולכן מרסנים פחות טוב כשהרכב לא עמוס במשקל.

 

 

Sent from my Motorola Dynatac 8000x using Tapatalk

אני בכלל לא בטוח בזה, היה לי דובלו אירנה הרכב משפחתי ושם באמת יש סרן עם עלים מאחור - לא נוח, אבל ביצועים, חסכון בדלק ומרווח בלי תחרות. היה לי גם ברלינגו 1.9 אטמוספרי ישן והוא דווקא ממש נוח.

 

Sent from my Pixel 3 XL using Tapatalk

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אופל קומבו היא תאומה זהה לסיטרואן ברלינגו שמגיע עם אותו אבזור בדיוק במחיר זהה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

ואצל אותו יבואן

 

Sent from my Motorola Dynatac 8000x using Tapatalk

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם
אופל קומבו היא תאומה זהה לסיטרואן ברלינגו שמגיע עם אותו אבזור בדיוק במחיר זהה.

 

לפני חודשיים בערך עשיתי סקירה מטעם הפורום לברלינגו הכי מאובזרת. לא היה בה Keyless, לא הייתה מצלמה וחיישני חניה, היו 2 חלונות חשמל ולא 4, לא היו מראות עם קיפול חשמלי, לא היו משענות יד.

 

באופל קומבו יש את כל זה לפי המפרט.

 

 

פורסם (נערך)
אופל קומבו היא תאומה זהה לסיטרואן ברלינגו שמגיע עם אותו אבזור בדיוק במחיר זהה.

 

 

בהשוואת מפרטים, הן לא בדיוק באבזור זהה

 

האופל זולה יותר ב4K

מגיעה עם מנוע בנזין 1.2 טורבו בנזין וכמובן גיר אוטומט 8 הילוכים. - בגרסת הכניסה

 

אלא אם כן יש עדכון בגרסאות ברלינגו, באתר שלהם לא מופיע משהו שונה חוץ מדיזל 1.5/75 כ"ס

עריכה אחרונה על ידי עידן ו

Confidence In Motion

פורסם
בהשוואת מפרטים, הן לא בדיוק באבזור זהה

 

האופל זולה יותר ב4K

מגיעה עם מנוע בנזין 1.2 טורבו בנזין וכמובן גיר אוטומט 8 הילוכים. - בגרסת הכניסה

 

אלא אם כן יש עדכון בגרסאות ברלינגו, באתר שלהם לא מופיע משהו שונה חוץ מדיזל 1.5/75 כ"ס

 

האופל זולה יותר ב-10K מהגירסה האוטומטית הבסיסית של הברלינגו. גירסת הדיזל של האופל יקרה יותר ב-7K/10K מהברלינגו תלוי באיזה גירסה.

 

לברלינגו אין גירסת בנזין כלל (בארץ)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
זוכר את ההסבה שלהם ל 505 סטיישן. הייתי מת לשים יד על אחת כזו.
פורסמה אחת כזו לא מזמן באחת הקבוצות בפייסבוק, כמובן שלא בארץ99a6fb4eb57967766aaf122f29a15c8b.jpg
פורסם

היו בארץ הרבה טנדרים פיז'ו 505 עם מערכת 4 על 4 של Dangel בשימוש חברת החשמל, כמה מהם עדיין נוסעים אצל אספנים.

 

 


×
×
  • תוכן חדש...