Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2541 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם ותודה מראש על הכוונה.

עבר הרבה זמן מאז שהשקעתי במערכת לרכב, אשמח לחוות דעת והכוונה לשדרוג אפשרי או הכוונה לאן להגיע על מנת שיעשו אופטימיזציה למערכת הקיימת.

אז ככה, אם להתעלם מהמערכת עצמה שאני לא מעוניין לשדרג, ארצה להתמקד ברמקולים ומגברים.

לקומפוננט הקדמיים ואחוריים מחובר מגבר JBL got 75.4 ומגבר מונובלוק קיקר zx750.1.

סאב של קיקר Solobaric S12L7.

https://www.crutchfield.com/S-sDmVVuc6eMZ/p_206ZX7501/Kicker-ZX750-1.html

 

https://www.zap.co.il/compmodels.aspx?modelid=37788

הסאב עצמו מרעיד את כל האוטו ומפרק אותו ולא ממש מוציא צליל של באס יפה אלא מרעיד את האוטו...לא יודע אם המטרה של הסאב הזה לצליל באס עמוק או להרעיד את השכונה, בכל מקרה בגילי זה כבר לא השלב של רעש אלא מחפש איכות שמיעה.

מה כדאי לי לעשות?

למכור את הסאב ולחפש סאב מדוייק?

תןדה

פורסם

ה L7 הוא סאב שלא קשור לכלום

חפש סאב איכותי במקומו ,מעבר לכך יחידת הראש היא נושא מאוד חשוב

אם אתה תקוע עם מערכת מקורית או מערכת סינית ירודה ,שידרוג ליחידת ראש

איכותית יקפיץ אותך כמה רמות קדימה.

פורסם

L7??? אם אם תתקין את הדבר הזה בתא המנוע הוא עדיין יגיע באיחור כלפיי הסט הקידמי.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם (נערך)

תודה על התגובות.

יש לי HU של פיוניר DEH-80PRS :

https://www.pioneerisrael.co.il/index.php?dir=site&page=products_items&op=view&cs=187

 

רמקולים MB Quart 216PVI:

https://www.sonicelectronix.com/item_13942_MB-Quart-PVI-216.html

 

וזוג Polk DB6501:

https://www.sonicelectronix.com/item_9109_Polk-Audio-db6501.html

 

 

אגב, יש לי סט חדש של הסדרה הזו:

https://www.sonicelectronix.com/item_13945_MB-Quart-PVI-164-PVI164.html

 

זה מידבאס שרכשתי בטעות.

אז שלב ראשון להעיף את הסאב הזה.

מה עוד מומלץ? האם יתר הקומפוננטות סבירות ?

אולי עדיף לי פשוט להוציא את הסאב ולשים אותם כסט בדלתות האחוריות?

תודה.

עריכה אחרונה על ידי yanivbenedykt
פורסם

יחידת הראש מעולה ,וזה כבר סימן טוב לבאות.

שאר הציוד לא רע מדובר בקומפוננטים סדרות פתיחה

הייתי קודם כל מחליף את הסאב בסאב איכותי טוב ,מבצע כיוונים כמו שצריך

שזה חלק מאוד חשוב מהתוצאה הסופית ,אני מאמין שאפשר לשפר משמעותית את התוצאה

עם הציוד הקיים מלבד הסאב.

 

בנוגע לסאב.

הייתי ממליץ לך על הסאב הבא:

https://www.cheaper.co.il/product/%D7%A1%D7%90%D7%91-%D7%95%D7%95%D7%A4%D7%A8-10-%D7%90%D7%99%D7%A0%D7%A5-%D7%93%D7%92%D7%9D-idq10-d2-v4-%D7%AA%D7%95%D7%A6%D7%A8%D7%AA-image-dynamics-1

×
×
  • תוכן חדש...