Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3029 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
נאמרו כבר הרבה דברים נכונים.

אני חושב שאתה צריך להבין במה אתה טוב, מה הכישורים והיכולות שלך ובמקביל מה תחומי העניין שלך ולפי זה לרכוש מקצוע ולהתפתח בו.

לא מאמין בגישה של "הייטק או אבטלה", אם יש תחום בתעשייה הזאת שמעניין אותך (לא רק בגלל שכר) אז לך על זה, אבל לטעון שבלתי אפשרי להתפרנס מכל דבר אחר זה שטות.

אם אתה הולך לכיוון שיש לך זיקה טבעית אליו, יהיה לך הרבה יותר קל להתפתח ולהצליח גם בלימודים וגם בעבודה. (וזה לא קשור רק למקצועות אקדמיים, זה תופס לכל דבר). החכמה היא לדעת באמת מה אתה רוצה לעשות ואז לעשות את זה, ולא לעשות דברים כי שמעת ממישהו ולא חשבת על ה יותר מדי.

בנוגע לטיול, אם ממש בא לך לטייל, תחסוך כסף וצא לטיול. אבל אל תעשה את זה כי כולם עושים.

אם לימודים אקדמאיים הם אופציה מבחינתך, לדעתי קודם כל סיים עם הפסיכומטרי ואחרי זה תטייל בראש שקט וכשתחזור כל האופציות כבר יהיו פתוחות בפניך.

 

אני מסכים, זה כ״כ חשוב לקום בבוקר ולעשות משהו שאתה אוהב, העבודה היא חלק מרכזי בחיים שלנו(אין מה לעשות - לפחות 8-9 שעות מהיממה אנחנו מבלים בה) ואם אתה קם בבוקר לעשות משהו שאתה שונא זה נורא, לעבוד בהייטק שאתה שונא את העבודה שלך זה פשוט כלוב של זהב(עבודה שדורשת ממך המון זמן ותשומת לב בשביל לעשות משהו שאתה שונא לעשות) - לצערי הרב יש הרבה כאלה בארץ.

 

אני לא מזמן ראיתי את אחת הסדרות של קארין גורן(אם אני לא טועה), היא סיפרה שמה שהיא עבדה כמתכנתת בעברה ולא סבלה את העבודה - היא נהנתה יותר בלאפות עוגות למחלקה שלה מאשר העבודה, יום אחד היא קמה ועזבה - וסך הכל יצא לה מזה קריירה לא רעה.

עריכה אחרונה על ידי noknok

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

  • תגובות 82
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

נו... לפי הראיון הזה:

https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000304448

נשמע שהיא חילטרה חצי משרה אחרי קורס ואחרי שברור היה לה שהיא לא רוצה לעסוק בזה.

״מתכנתת״

 

That said לא הייתי ממליץ לפנות לפיתוח או אפילו קיו איי אם לא אוהבים את זה ורק מחפשים כסף.

צריכה להיות זיקה כלשהיא כדי לא להתחרפן וחייבים להישאר תמיד עם אצבע על הדופק בהתפתחויות.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

אז היי טק זה רק לשבת מול מחשב 25 שעות ביום ולכתוב קוד בזמן שהבוס עומד לך על הראש, ומשחרר לשירותים עם סטופר?

 

נשמע דיכאון באמת. לפחות לפי חלק מהאנשים פה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

אגדות אורבניות. די כבר.

מה שכן, וזה נכון לכל מקצוע, no pain no gain.

אין דבר כזה עבודה מעניינת עם שכר טוב בלי מאמץ.

אחדד - עבודה מתגמלת מחייבת מאמץ, פיזי ושכלי גם יחד.

 

חוץ מאגדות או עבריינים, ההגעה לשכר גבוה היא מכפיל של עבודה קשה ביכולות השכליות המולדות. יכולות שכליות זה לא רק הנדסה, זה יכול להיות גם כישרון בעסקים או בתחום אחר.

בסטיונרים בעלי מרצדס לא מגיעים לאן שהגיעו בלי עבודה מהבוקר עד הליל בשילוב של כישרון עסקי מולד ומתפתח.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
אז היי טק זה רק לשבת מול מחשב 25 שעות ביום ולכתוב קוד בזמן שהבוס עומד לך על הראש, ומשחרר לשירותים עם סטופר?

 

נשמע דיכאון באמת. לפחות לפי חלק מהאנשים פה.

דווקא המנהלים בהייטק הרבה פעמים לא יושבים אף פעם עם סטופר כמעט, הרבה פעמים אפילו לא מסתכלים כמה שעות עבדת ביום.

 

אומרים לך יש לך אחריות לדאוג לא ב ג בתאריך x.

 

מתי תעשה את זה ואיך זה עניין שלך, אם זה בבית קפה על הטיילת,במשרד או ב2 בלילה בבית.

 

אבל למרות החופש הזה(שוב, בחלק מהמקומות) יוצא שאתה עובד הרבה שעות יחסית כדי להשיג את היעד, כמו שכתבו זה דורש הרבה מאמץ והשקעה הרבה פעמים, אבל להשקיע הרבה שעות במשהו שאתה לא אוהב לעשות זה לא כיוון נכון לחיים.

 

Sent from my VTR-L29 using Tapatalk

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אין דבר כזה עבודה מעניינת עם שכר טוב בלי מאמץ.

נכון מאד.

מעבר לזה, הרבה יותר קל לתת מאמץ ולהשקיע כשיש לך עניין אמיתי במה שאתה עושה מאשר לבוא ולדפוק שעון רק בשביל התלוש ולהרגיש תמידית בעבודה כאילו קיבלת עונש.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

רק רציתי להעיר שלמרות הרבה דברים חכמים ושטויות שנכתבו פה, פות״ש לא הגיב או הוסיף פרטים.

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם

פות"ש, תספר לנו בבקשה מה עשית בצבא, מה התחביבים שלך, מה מושך אותך אפילו קצת?

ברגעי השביזות בצבא, כשחלמת להשתחרר, מה רצית לעשות שהצבא הגביל אותך בו?

אם תספר על עצמך יותר נדע להכווין אותך יותר.


×
×
  • תוכן חדש...