Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7778 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מעוניין לקנות רמקולים ומגבר לאוטו.

על איזה רמקולים אתם ממליצים לי 6x9 או קומפוננט ושל איזו חברה?

ואיזה מגבר ינצל אותם כמו שצריך?

התקציב עד 1200 שקל למגבר והרמקולים ביחד.

הרמקולים יהיו על המגש האחורי ולא בדלתות (אני לא הולך להתעסק עם פירוק ושינוי הגודל).

באוטו יהיו רק הרמקולים בלי סאב

לכן רצוי שיהיו לא רק איכותיים אלא גם חזקים מאוד עם מיד באס חזק.

והאם הרמקולים המקוריים של האוטו (יש לי 4 בדלתות) לא יהרסו את האיכות? (כמובן שהם לא יחוברו למגבר, הם מחוברים לרדיו דיסק)

חשבתי על מורל פולס 6x9 ומגבר לנזר 600w. מה אתם אומרים?

כל אחד והסעיF שלו...

פורסם

תשמע 1200 שח זה תקציב קצת נמוך במידה והוא גם כולל התקנה של הרכיבים.

לגבי הרכיבים עצמם..לא קשה למצוא מגבר 2 ערוצים נחמד בסביבות ה600-800 שח.

עכשיו במידה ויש לך הכנות לרמקול 5.25" או 6.5" בדלתות הקדמיות אז הייתי הולך על קומפוננט קדימה..עדיף בהרבה מרמקולים במגש שעוד צריך לחתוך להם חורים. יש קומפוננטים ב400 שח שיעשו את העבודה לא רע..יש אחד של מאגנט אם אני לא טועה...תריץ חיפוש.

גולף...כי לא כל אחד יכול להרשות לעצמו אחת כזאת :wink:

פורסם

אתה גם יכול לקנות מגבר יד שניה...

יש בלוח למכירה אחלה מגברים...אולי בתקציב כזה בכלל תשיג 4 ערוצים..

 

ואם יש לך גישה לדיוטי אז בכלל יצא לך מצויין תוכל לקנות שם JBL ב200$ או PLX44 ב99$

Audi S5 4.2 V8 FSI Quattro

×
×
  • תוכן חדש...