Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חוויית שירות "דלק מוטורס" ניר צבי


Max.M
שימו לב! השרשור הזה בן 2694 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אהלן לכולם,

סיפור קצת ארוך על צוות שירות מיוחד ב "דלק מוטורס" .

 

מכר שלי בעל פורד אקספלורר שקנה מליסינג, ללא היסטוריית טיפולים מסודרת לחלוטין, עם טיפולים גם מחוץ לרשת המוסכים של היבואן, ועם 135 אלף ק"מ .

נתגלתה בעיה בתיבת העברה ,ביקש ממני לפנות ל "דלק מוטורס" ולראות באם יש מקום להנחה קטנה ... הוא ציפה למשהו בסדר גודל של 10 אחוזים .

גילוי נאות- אני לקוח "קצה" של דלק .

פניתי לנורית פרץ המקסימה, ולליאור ברנד מנהל השירות וביקשתי לראות האם ניתן להמתיק את הגלולה המרה למכר שלי על ידי איזו הנחה סמלית על החלק/ עבודה .

 

היום חזר אליי אותו מכר וסיפר שקיבל 50 אחוז הנחה!! ויבדקו מה עוד ניתן לעשות... :oops: .

והכל הכל? ברוח צנועה, קלילה ...

למרבה ההפתעה אותו מכר החליט להמשיך ולטפל שם - והיה המום מכמה מהר התהליך לקח וכמה אדיבים היו לרכב בן 5!

 

עבורי זו לא הפתעה- הצוות בהנהגתו של ליאור טיפל בזמנו בכל הפוקוסים בצי שלי - במהירות הבזק, בחצר הלקוח!

 

גם לקוחות שלי שקנו פוקוסים לאחר תקופת הליסינג שלהם תמיד קיבלו אוזן קשבת מהיבואן ולא ממי שנקנה הרכב.

 

מדובר בעשרות פוקוסים, שהצוות של ליאור טיפל בהם גם לאחר תום האחריות - בליווי מקצועי, צמוד, אדיב ...

ואני דווקא ציפיתי מיבואן שמוכר הרבה לליסינג דווקא שלא יתן גב ללקוחות לאחר שסיימו ליסינג- מסתבר שטעיתי .

 

אז תודה לדלק מוטורס על שהעמידו אותי על טעותי, תודה מיוחדת לליאור ברנד על היותו אנושי, מקצועי, ונותן שירות מהמדרגה הראשונה .

תודה לנורית פרץ- על היחס החם והאדיב, על השירותיות,וכמובן התמיכה בלקוחות שקנו מהליסינג, קיבלו יחס מחורבן והיבואן נתן להם גב .

 

כבוד לעבוד מולכם,כבוד לעבוד אתכם - והצבתם רף חדש לעמוד בו.

 

תודה תודה תודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החבר׳ה שעובדים בניר צבי באמת מאוד נחמדים.

 

הבעיה היא ברוח המפקד שמלכתחילה מתמחר את מחירי החלפים והעבודה, כך שגם אחרי 50% הנחה יש רווח נאה ועדיין יכול לשפר..

 

תחשוב על כל אלה שלא קיבלו 50% הנחה על תקלה זהה..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רשמתי גילוי נאות, זה מכר... לא חבר ילדות, ולא בן משפחה .

 

אגב, גם ללקוחות שקנו רכבים מהליסינג הם עזרו .

 

מה בזכותי? אני לא השתתפתי בהנחה. אני רק ביקשתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...