Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיכום שבועיים וחצי עם פיג'ו 301 חדשה - שרשור מתגלגל.


חן פרחי
שימו לב! השרשור הזה בן 2318 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

סיכום יפה :mm_yeah:

לטעמי האישי, ביחס לאטראז' (לא חוכמה) ויתר המתחרות בקטגוריה, אני חושב שהדגם הזה נראה הכי קרוב ל"אוטו" שאפשר להיות; גם בפרופורציות החיצוניות, גם בעיצוב החיצוני (שלטעמי לא רע בכלל, ונראה מעולה ביחס למתחרות [למרות שה-I25 בסופו של יום גם דיי בסדר לדעתי]) ולפי מה שאתה כותב, גם בשידוך התיבה למנוע - שהוא בסופו של יום, בסדר.

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש!

 

העיצוב נאה דווקא.

כל הקונסולה המרכזית עם שילוב הרדיו דיסק הזה שנראה כמו רדיו קסטות משנות ה80 פשוט מכוער לטעמי, אישית לא אהבתי את תנוחת הישביה ב301, יש הרגשה כאילו שההגה תמיד גבוה מידי.

לדעתי היונדאי עדיפה מבחינת ביצועים ועיצוב פנים והיא מרגישה הרבה יותר ”רכב“.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני ביליתי יומיים עם ה301 (1.6 אוטומט), מסכים עם חן לגבי נוחות הנסיעה והמרווח אבל ה1.6 שתיינית דלק כבידה ביותר, הרכב (החליפי שלי) הרעיש ובסה"כ לאחר יומיים הוחזר לאלדן תמורת רומסטאר חליפית אחרת.

תהנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לולמיט, אחיזה בהשוואה למה?

 

חן, נכון הייתי על ה-1.6. הוא מהיר יותר מה-1.2 ועדיין הרכב הזה עגלתי גם בעיר. זה אפילו לא ה0 ל-100 אלא היכולת של המנוע הזה להגיב למשהו. רוצה להאיץ מ-40 ל-60 ו...כלום, נאדה. כנראה ענייני כיול מצערת?

לא יודע איך סבלת את ה-1.2 על ה-301 עם ה-16/17 שניות שלו מ-0 ל-100. כאמור, אני מניח שזה נובע מהבדלים בסגנון נהיגה. למשל, אני משייט הרבה, אז אני צריך רכב שלא מתפוצץ ב-120 קמ"ש, או רכב שיכול להגיע לשם לפני שאני עובר את ה-40 ק"מ בכביש החוף עד בית.

בפן הדינמי: אחיזה ממוצעת ותו לא, אין שם שום דבר התנהגותי, "משדר" או מהנה ברכב הזה.

 

יתרונות: אני כאמור מסכים וזוכר את הנוחות המפתיעה לטובה והמרווח ביחס לקטגוריית ה"משפחתיות קטנות". זה רכב מאוד פרקטי למשפחה צעירה [עד 2 ילדים]. זו רק שורה אחת אבל זה יתרון גדול מאוד.

 

אם הייתי צריך לסכם, אז הרכבים הללו נכנסו אצלי לקטגוריה מאוד ספציפית: תביא אותי מA ל-B ב-X, וזהו.

ברכבי מיני מסוימים X=חסכון/אמינות. בצרפתיות שלעיל זה בנוחות. לגמרי בנוחות וכזו שלא תבייש משפחתית מודרנית.

הערונת לענין ההבדלים בין 1.6 ו 1.2 במכוניות הללו של פז'ו. במנוע 1.2 דנן, שאני מכיר מה 208, נתוני המומנט מצוינים והגיר הרובוטי סביר בתגובותיו. בהשוואה הקומבינציה של 1.6 עם AL4 ( גם מה 208 ) מרגישה כבדה, איטית ומסורבלת ואולי משם הבדלי ההתרשמות בינך לבין הפותח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאוד סביר שזה ענייני גיר, ולא רק הבדלים בציפיות.

כי ל-1.6 יש 4 קג"מ יותר - 15 לעומת 11 - שמגיעים סה"כ 1000 סל"ד אחרי [4000 לעומת 3000].

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

IMG-20160213-WA0000.jpg

שב לעדכן.

ראשית, נוספה מדבקת הפורום, שאין חשוב ממנה, ותודה לרועי עוזרי על תרומתו האדיבה.

לאחר 1,500 ק"מ, ובדיקה מדוקדקת של צריכת הדלק והתאמתה מול מחשב הרכב, כרגע הצריכה עומדת על 15.8 ק"מ לליטר, בנסיעה מעורבת.

בנסיעה בין עירונית רגועה הגעתי ל 19.4 ק"מ לליטר, ואילו בנסיעה עירונית בלבד ל 12.8 ק"מ לליטר.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צריכה יפה מאוד לכזה רכב,מעניין אם כך צריכה של דיזל כזאת.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התמונה שצורפה היתה בנסיעה עירונית בלבד.

המדידה האחרונה כללה נסיעה עירונית ובין עירונית במרחקים שווים, ולכן מהווה ממוצע מדוייק.

אין סיבה שהיא לא תהייה חסכונית - משקל עצמי 1050 ק"ג, תיבה ידנית ומנוע יעיל עם STOP & START.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודשיים מאוחר יותר...

כמעט חצי שנה חלפה , ומד המרחק עומד על 6,000 ק"מ.

התקלה היחידה, אם אפשר לקרוא לה תקלה, היתה הדלקות נורית לחץ האוויר בצמיגים.

למרות שמילאתי לחץ שווה בצמיגים ולחצתי על מתג האתחול, הנורית לא כבתה.

ניגשתי בערב חג שני למוסך מורשה פיג'ו, אולי יוכלו לסייע לי.

ברגע שראו שהמכונית אינה בבעלות פרטית, נשלחתי אחר כבוד חזרה לביתי, או שאשלם להם עבור האיפוס (!).

לבסוף, רוקנתי את האוויר מכל צמיג בנפרד, ומילאתי מחדש, לחיצה על המאפס והנורית כבתה.

צריכת הדלק בנסיעה מעורבת עומדת על 14.7 ק"מ לליטר, ורוב הזמן המזגן פועל.

נדמה לי, או שאולי התרגלתי, שפעולת הגיר והמצמד הפכה לחלקה יותר במצב האוטומטי, ובנסיעה שוטפת העברת ההילוכים כמעט ואינה מורגשת.

נוחות הנסיעה המצויינת, המרחב הפנימי המרשים והחסכון בדלק ממשיכים להיות הנקודות החזקות שלה, והנדסת האנוש האיומה והתנהגות הכביש חסרת ההשראה הנקודות החלשות שלה.

לדעתי, ה 301 בגירסה זו הינה מכונית מפוספסת לחלוטין; במקום לפזר אותה לציי רכב בגרושים, לו הייתי מקבל החלטות בלובינסקי, הייתי מציע אותה ב 75K כתחליף לסופר מיני, ושם היתה נוחלת הצלחה גדולה.

עוד אשוב לעדכן.

20160507_075240.jpg

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמעט חצי שנה חלפה , ומד המרחק עומד על 6,000 ק"מ.

התקלה היחידה, אם אפשר לקרוא לה תקלה, היתה הדלקות נורית לחץ האוויר בצמיגים.

למרות שמילאתי לחץ שווה בצמיגים ולחצתי על מתג האתחול, הנורית לא כבתה.

ניגשתי בערב חג שני למוסך מורשה פיג'ו, אולי יוכלו לסייע לי.

ברגע שראו שהמכונית אינה בבעלות פרטית, נשלחתי אחר כבוד חזרה לביתי, או שאשלם להם עבור האיפוס (!).

לבסוף, רוקנתי את האוויר מכל צמיג בנפרד, ומילאתי מחדש, לחיצה על המאפס והנורית כבתה.

צריכת הדלק בנסיעה מעורבת עומדת על 14.7 ק"מ לליטר, ורוב הזמן המזגן פועל.

נדמה לי, או שאולי התרגלתי, שפעולת הגיר והמצמד הפכה לחלקה יותר במצב האוטומטי, ובנסיעה שוטפת העברת ההילוכים כמעט ואינה מורגשת.

נוחות הנסיעה המצויינת, המרחב הפנימי המרשים והחסכון בדלק ממשיכים להיות הנקודות החזקות שלה, והנדסת האנוש האיומה והתנהגות הכביש חסרת ההשראה הנקודות החלשות שלה.

לדעתי, ה 301 בגירסה זו הינה מכונית מפוספסת לחלוטין; במקום לפזר אותה לציי רכב בגרושים, לו הייתי מקבל החלטות בלובינסקי, הייתי מציע אותה ב 75K כתחליף לסופר מיני, ושם היתה נוחלת הצלחה גדולה.

עוד אשוב לעדכן.

[ATTACH=CONFIG]459176[/ATTACH]

 

תן לקראסו לייבא לוגאן ידנית ב-60-65 אלף שקלים ואז תראה איך המחיר של כל התת משפחתיות יורד כדי להתחרות בה.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הביקוש למשפחתיות או אפילו תת משפחתיות ידניות נמוך מאד עד אפסי.

אלא אם תצוץ איזו שוברת שוק אמיתית.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2318 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...