Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3877 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המחיר נמוך מאוד בקטע הזוי לרכב בן שנה עם טסט לעשרה חודשים ונתונים טובים.

אבל יש כמה דברים שלא מסתדרים: חודש עליה לכביש ינואר טסט בספטמבר. (זה לא הגיוני פשוט) מנוע 2000 לא בדגם הזה ואני לא בטוח שקיימת בכלל בארץ סיאט איביזה מהדור הזה עם מנוע 2000. (הרוב הן 1.2TSI)

 

יש מצב שהרכב גם לא ביד פרטית (אחרת אין הסבר למה בתמונה הוא מצולם מאחורי פרגוד שרשום עליו http://WWW.CAR.CO.IL שאגב הקונספט של הצילום הזה מזכיר לי את אוטודיל [תסתכל אצלהם ותבין]).

עם זאת, יתכן שהסיפור אמיתי והרכב ייצא מצוין בבדיקה ללא תקלות. אני לא יודע מה הייתי עושה אילו הייתי רואה את זה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

האמת שאני מחפש איביזה אבל כמובן בשנתונים יותר נמוכים כי זה התקציב שלי אבל ראיתי את זה ופשוט נדהמתי.

חייב להיות פה איזשהו קאץ' אבל קשה לי להבין מה.

קצה שילדה - רואים בכל בדיקה, כמו כן בעיות במנוע, גיר שהולך לשבוק חיים וכו'

אז מה האינטרס פה עוד לא הצלחתי להבין.

מה גם שנכנסתי לאתר של CAR (שהאוטו מצולם) ואין להם בכלל בקטגוריות של המכירה דגמים של סיאט.

פורסם

בדוק היטב שעבוד ומשכון, בצע בדיקה במכון שאתה בחרת, קח את הרכב למוסך טוב לבדיקה סופית ואם הכל בסדר - לך על זה. לפעמים יש מציאות.

 

המסר שלי הוא לא לדלג על אף שלב.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

המודעה הזו פיקטיבית. תפסיקו להיות מטומטמים. אף אחד לא מוכר רכב בן שנה ב 40,000 שקל.

תמונה? התמונה עושה לכם את זה?

מה הבעיה לקחת תמונה מאתר אחר, מהאינטרנט, או 'השד יודע מאיפה' ולשים ביד 2. אפשר באותן לחיצות מקלדת לשים תמונה של אנג'לינה ג'ולי או של קמח אוסם.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

נראה כמו בדיחה,מפרסמים במחיר אטרקטיבי ,הטלפונים משגעים את בעל המספר.

לרוב עושים את זה על תוכי גאקו .

opel astra,כבר מרגישים יותר טוב

פורסם

ברור שזו בדיחה!

שים לב מה כתבו תחת "תוספות".

"גמיש עושה שפגט", "להתקשר בכל שעה".

 

גם ציינו שיש מערכת יוקרתית.

נראה לי כמו ניסיון להציף קו של מישהו בטלפונים

נדמה לי אתה יכול להביא אותו עם 172 כ"ס, וזה יותר ממה שאתה מבקש ב 22 כ"ס, אז אל תלחץ עד הסוף.
פורסם

יד2 היום זה 70% סוחרים מתחזים ו 15% אנשים פרטיים שבודקים כמה שווה הרכב שלהם ולא לחוצים ו 15% שאשכרה רוצים למכור, במקרה הטוב.

 

שומר נפשו ירחק.

כמה כללים:

1. מחיר חשוד

2. אשה רשומה בשם ועונה גבר

3. צפון השרון - ישוב שנשמע יוקרתי - שם של נשים = סוחר רכב

4. תיאור מפורט מדי - סוחר

5. מחיר חשוד - סוחר

6. ליסינג מימוני - סוחר

7. מפגש במקום ציבורי - סוחר

8. אני מוכר בשביל אחי/אבא/אמא/אחות/סבתא - סוחר

 

כמובן שיש יוצאים מן הכלל.

 

הם כבר כל כך שקופים ולא מתוחכמים וגם לא מתביישים, אז זה מקל את מלאכת הסינון, אבל תבדוק טוב טוב לפני שאתה יוצא מהבית סתם.

פורסם

תמיד תעשה גוגל גם על מספר הטלפון, אם תמצא הודעה נוספת למכירת רכב, זה יחסוך לך את כל שאר הבדיקות.

אל תתבייש לבקש שישלחו לך בווטסאפ צילום של רשיון רכב ות.ז.

פורסם

המודעה הזאת היא בדיחה. באיזור תל אביב גם תיזהר ממודעות שעונות לשם ״יובל״, מדובר בסוחר שיפגוש אותך באיזור עזריאלי, יחזור ממספרים שונים, יספר שהוא עוזר למכור לאחיו/אביו ועוד.. יש לו איזה 10-15 רכבים בלוח לפחות.

 

כמובן שכל מקרה לגופו, ותבדוק טוב טוב, אבל גם תלמד מנסיונם של אחרים :-)

פורסם
ברור שזו בדיחה!

שים לב מה כתבו תחת "תוספות".

"גמיש עושה שפגט", "להתקשר בכל שעה".

 

גם ציינו שיש מערכת יוקרתית.

נראה לי כמו ניסיון להציף קו של מישהו בטלפונים

זה מה שלא חשבתי עליו אבל נראה הכי הגיוני

סתם בדיחה של מישהו שמנסה לשגע את אחד החברים שלו או משהו

×
×
  • תוכן חדש...