Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב ראשון, ועוד ספורטיבי. נעקצתי!


RS
שימו לב! השרשור הזה בן 3183 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שמתי לב שלא הגבתי לך בשרשור... אז למרות שכבר כתבתי לך איזה מאה פעם במקומות אחרים: תתחדש!

 

האבארט הזאת נראית מעולה במיוחד בצבע הזה וגם נוסעת מעולה - בצירוף השירות המשובח של סמל"ת עשית עסקה טובה. תהנה ממנה וסע בדרכים מהנות ומפותלות!

 

נ"ב

1. מה עם תמונות פנים ותא מנוע? :-)

2. כותבים "אבארט" או "אבארת'"? אף פעם לא הבנתי, כל אחד כותב משהו אחר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 105
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • שבועיים מאוחר יותר ...

אסכם בקצרה את חציית ה-3100 ק"מ (בחודש. כן כן, בחודש) - פגז. היא לא מושלמת, אבל היא כיף אדיר.

 

משתמש בה כ-Daily כמובן והאמת היא שמעט חששתי מנושא הנוחות והשימושיות ביום יום, ברגעים שרוצים להשאר עם מצב Normal, לנהוג ברוגע ובחסכוניות (שהיא) - והופתעתי לחיוב. היא לחלוטין לא מענישה בשימוש היום יומי.

 

בכל הנוגע לנוחות הנסיעה, כל עוד לא מדובר באספלט מהסוג המאוד שבור / מצולק ובעל שיבושים חדים (מכסי ביוב בולטים, למשל) - הנוחות טובה בהחלט (גם ביחס לחלק מהמתחרות). אין ספק ש-500 בלי קיט (עם בולמים וקפיצים מעט רכים ו"רגועים" יותר) תספק נוחות נעימה יותר משלי, אך בכללי גם שלי אינה מענישה (גם בעלי גב דפוק - כמוני). רק אנקדוטה קטנה - היא לא שיא השקט והבידוד. המצב די סביר ולא נוראי בצורה מעיקה, אבל ביחס לפוקוס (עליה אני נוהג מידי פעם) היא מרגישה חסרת בידוד שהוא בכלל. רעשי רוח די נוכחים (בעיקר מעל 110).

 

בימים / ק"מ הראשונים, צריכת הדלק לא הבריקה וביקרנו לא מעט בתחנת הדלק. הממוצע עמד על 1:12 במקרה הטוב. כעת, אחרי שגמאנו לא מעט ק"מ (יחסית. כן?) - יש שיפור די ניכר, וצריכת הדלק הממוצעת עומדת על 1:14.8 (מהבדיקה האחרונה שעשיתי). יש שיגידו שזה לא מדהים או סנסציוני, רק אזכיר שהנסיעות היומיומיות שלי (רובן) נעשות אל העבודה (בת"א) בשעות העומס / עומס הכבד בשעות הבוקר / שעות אחה"צ-ערב. לדעתי זה מכובד בהחלט - וכמובן שאמשיך לבדוק עם צבירת הק"מ ואעדכן אתכם במסקנות שיגיעו, במידה ואכן יהיה שינוי.

 

לכל מחפשי הפינוקים השונים - זה לא המקום בשבילכם. תצטרכו לדלג הלאה. זה רכב שנועד לנהיגה, לא לפינוקים.

מעבר לבקרת אקלים דיגיטלית (לא רעה בכלל), מושבים מאוד נוחים (שלא הייתה מזיקה להם אקסטרה תמיכה) ולוח שעונים דיגיטלי 7' (מגניב) - אין שום דבר חריג. ישנן 7 כריות אוויר וכמובן דיבורית BT ו-AUX / USB. סה טו.

 

על איכות חומרים דיברנו? ובכן, לא תמצאו כאן מהחומרים הרכים והנעימים שמוכרים לנו בימינו, אבל המשטחים בהחלט מרגישים איכותיים יחסית והכל מורכב די בסדר. מה שכן תמצאו (וזה לא בעקביות) - זמזומים וקרקושים. יש ימים שישנה דממת אלחוט בתא הנוסעים, ויש ימים שהצד האיטלקי (או הפולני?) פורץ החוצה ומביע מחאתו על סלילת כבישינו ה"משובחת".

 

 

בכל הקשור להנאה מנהיגה - היא כיף. יותר מזה - כיף גדול.

 

ל-500 יש (הרבה) קסם משלה. היא לא הכי טובה, גם לא מושלמת. היא כן יודעת לגרום לך (כנהג וכנוסע) לחייך בכל רגע נתון - שוב ושוב ושוב. בעיני ההגדרה "קארטינג" היא ההגדרה שהכי הולמת את ה-500 בכל הנוגע להתנהגות שלה. היא מרגישה קלה מהמתחרות שלה (וגם צנומת מידות ביחס אליהן), מה שגורם לה להרגיש "עצבנית" ותזזיתית משהו. קל מאוד (אבל מאוד) לייצר איתה קצב מהיר (עד מאוד) - בכל כביש שהוא.

צרפו לכך את העובדה שהיא גם נשמעת טוב ממרבית המתחרות שלה (אני עוד על האגזוז המקורי [המשודרג עוד לא נחת בארצנו לדאבוני] - וכל העברת הילוך מלווה ב"פלוצים" מטריפים, מהסוג שגורם להולכי הרגל מסביב לבהלה).

 

*מי שמצפה לרצועת כוח רחבה מאוד (או זמינה מאוד) כמו במנועי TSI / אקובוסט - לא כאן. נראה שהאיטלקים שיחקו קצת עם המנוע הזה לעומת הגרסה המצוייה במיטו / בראבו. הוא מרגיש כמו מנוע טורבו של פעם, משמע - שיא המומנט מגיע יחסית מאוחר וגם הדחף. עד 2500 / 3000 סל"ד (במצב SPORT) הוא לא מייצר את הדחף לו אתם מצפים, ומשם ואילך תקבלו דחיפה נאה (יחד עם שלל רעשי יניקה, גדישה ופליטה) עד מגביל ההצתה.

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין ספק שמבחינתך עשית עסקה מצוינת.

הרכב אכן מספק את ה"דרמה" מנהיגה, כולל רעשי הרקע והאחיזה הנדרשת (וזה עוד מבלי לדבר על השירות של סמל"ת).

איכות החומרים ברכב אמנם לא מהגבוהות, אולם החומרים עצמם נראים מספיק עמידים לשמש הישראלית (בשונה מהלאון דור קודם שהייתה בבעלותי).

רכב שמוסיף צבע לכבישי ארצנו וכמובן הרבה הרבה רעש ;)

מי שאוכל לבד, אוכל יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אח שלי גיבור, תודה על הסיבוב הפתעה מהיום! לאיזה 'rush' גורמת המכונה הזו. :)

 

איכשהו זה הופך את ההמתנה לשלי ליותר נסבלת..

 

רק בשמחות.

עריכה אחרונה על ידי Fkl0ster
:idea:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה נסגר איתכם? רוצים חדר בנפרד כדי לשחק אחד לשני בלאו לאו?

SlowRide כתב:
עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.
Pika007 כתב:
זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אני לא פסיכולוג, אבל קראתי את כל הספרים של ג'ורדן פיטרסון חוץ מהאחרון שיצא.

  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה נסגר איתכם? רוצים חדר בנפרד כדי לשחק אחד לשני בלאו לאו?

 

:roflmao:

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 Performance | Palisade Calligraphy | F250 Duper Duty Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה נסגר איתכם? רוצים חדר בנפרד כדי לשחק אחד לשני בלאו לאו?

 

רוצים שאתה תשחק לנו בו... אין לך את זה בפחות מטומטם וחסר טעם?

 

אז הבחור מתלהב מהאוטו, זאת זכותו. מתנייד לו במיני שממנה ציפה לגדולות והתאכזב, וכרגע הוא בהמתנה לאבארת' חדשה משלו.

 

תפרגנו מעט, זה לא כואב ואפילו לא עולה לכם כסף.

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3183 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...