Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מזגן לא מוציא קור אפילו שיש גז ומדחס נכנס לעבודה, סובארו B4 2004


shlomi_e11
שימו לב! השרשור הזה בן 3201 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

את המשקל מדדתי עם משקל הבלון לפני ואחרי עם משקל רגיל.

הלחץ של המערכת בעבודה הוא 30 וקצת אחרי שמילאתי את הגז.

יש מי קירור בכמות הנכונה, לא חסרה טיפה.

 

אני ממש חושד בברזים, שאולי המנועים שלהם זזים אבל בתוך הם לא באמת סוגרים לחלוטין את כמות החום הנכנסת

או באמת במדפים שלא נסגרים כמו שצריך.. אני אפתח את זה מתישהו כשיהיה לי זמן..

 

איך אפשר לבדוק את סגירת המדפים או את רדיאטור החימום ברכב הזה?

מה זה לחץ 30? שלושים מה? איפה בדקת את הלחץ הזה ביניקה או בדחיסה ובאלו תנאים סביבתיים?

בדיקה תחושה של הצינורות זה גם עצה מעולה, האם הצינור יניקה קר למגע?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעיית החימום עלולה להיגרם בגלל כמה דברים:

 

1. רדיאטור פנימי סתום.

2. ברז החימום זז אבל ייתכן שהוא סתום חלקית.

3. בעיה במדפים אשר מערבלים אוויר חם עם קר. לפעמים הם נתקעים במצב מסויים או שהאטימה שלהם אינה תקינה.

 

1. אבדוק את הצינורות שנכנסים אל רדיאטור החימום לראות אם הם חמים ואולי אפילו נפתח את הכניסה והיציאה ואנסה להזרים משם מים לראות אם/כמה סתום הוא.

 

2. מדובר בברזים חשמליים כאלה, נראים כמו 2 קופסאות בגודל 10X7 ס"מ והם מזיזים כמו זרוע כזו שצמודה אליהם. אני שוקל אם להחליף אותם בשלי כדי לראות אם הבעיה פה.

 

3. מבחינת המדפים- איך אפשר לראות את זה? כי ממה שראיתי המנועים שם עובדים, והבורר משפיע ישירות על כיוון זרימת האוויר, לכם לא נראה לי שזו הבעיה אלא יותר מכיוון הברזים (אולי משאירים תמיד מעבר לחצי חום וחצי קור ןאז תמיד יש לי אותה טמפ' עם סטיה קלה לחום/קור.

 

ד"א, בדקתי את הטמפ' בכל היציאות של המזגן ומשום מה יש לי תחושה שמכל יציאה יוצא אוויר בטמפ' שונה (רק/חם יותר)

שלומי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחיל בדבר הפשוט ביותר תשלול בעיה במדחס על ידי כך שתחבר שעון יניקה ודחיסה שהמדחס עובד

ודווח מה הלחצים.

אם לחץ הדחיסה שווה ללחץ היניקה אז יש בעיית מדחס.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודשיים מאוחר יותר...

עדכון:

ביצעתי ואקום למערכת (חצי שעה עם מדחס ייעודי) ומילאתי גז לפי המשקל שרשום על לוחית המתכת בתא המנוע.

 

היום ביצעתי ניקוי יסודי למערכת הקירור, פתחתי את כל צינורות המים שמחוברים לרדיאטור (עליון ותחתון) , צינורות שנכנסים למנוע ולרדיאטור החימום ולברז שבכניסה, הזרמתי מים בלחץ מכל הכניסות והיציאות ויצאו מלא מים מלוכלכים עם חלודה וקצת אבנים קטנות. כנראה שרדיאטור החימום היה סתום ברובו ולכן הזרמתי מים מהכניסה ומהיציאה שלו עד שיצאו מים נקיים לחלוטין בלחץ גבוה (אחרי ששיחררתי את הסתימה שהיתה שם) כנראה שהשתמשו במים רגילים קודם שגרמו לכל הבלאגן הזה, אז עכשיו כל המערכת נקיה והזרימה מצויינת.

ניקיתי את מיכל הרזרבה כמו שצריך , מילאתי מי קירור אדומים של zerex מבית valvoline שמתאימים לסובארו וביצעתי ניקוז אוויר למערכת.

 

כעת החימום עובד מצויין והקירור עובד מצויין.

 

תודה לכולם!

שלומי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3201 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...