Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כמה נסענו בשנה שעברה (או: כמה שחטנו את הליסינגומטית)


mickbit
שימו לב! השרשור הזה בן 3472 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
אז מה הקטע בקנאה? שיעשו גם כן ליסינג!

אם אין לחם, תאכלו עוגות? רוב אלה שמקנאים לא יכולים להרשות לעצמם ליסינג וכנראה מתקשים באחזקת הרכב הפרטי שלהם ולכן הם מרגישים נחותים. אחרת מה הסיבה לקנא?

נחמד? - מאוד

כיף? - בטח

מסיר דאגות? - ועוד איך

משתלם? - אולי

שקט נפשי? - ברור

מעורר קנאה? - ממש לא.

כמו שאמרתי, מי שיכול להרשות לעצמו או שלא צריך את זה, אין לו סיבה לקנא.

לא טענתי שאתה ספציפית מקנא בבעלי ליסינג אלא שלא חסרים אנשים שחושבים כך.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 209
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אם אין לחם, תאכלו עוגות? רוב אלה שמקנאים לא יכולים להרשות לעצמם ליסינג וכנראה מתקשים באחזקת הרכב הפרטי שלהם ולכן הם מרגישים נחותים. אחרת מה הסיבה לקנא?

 

אם הם מרגישים נחותים, כנראה שהם נחותים. שיסתמו את הפה, או שישתדרגו. העולם אכזר.

 

גילוי נאות: מעולם לא היה לי ולאף בן משפחה מקרבה ראשונה רכב ליסינג, כך שאני לא נמנה על הקהילה הספציפית הזאת.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

האמת שאני מעדיף שימשיכו לקנא ולהתלהם באינטרנט, אולי זה ירחיק אותם מוונדליזם.

אם היה לי שקל על כל פעם ששמעתי מישהו אומר משפט בסגנון "בן ז#נה, מה אכפת לו, זה של הליסינג" הייתי יכול לעשות ליסינג פרטי.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנתון המסקרן הוא באמת המשאיות.

משאית שנוסעת 28 אלף בשנה אינה מנוצלת היטב.

האם יש מיתון בעולם האמיתי ולא שמנו לב, או שהניצולת של משאיות בארץ תמיד היתה כל כך נמוכה?

It's life, Jim, but not as we know it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

או שהם משחקים עם המונה לפני הטסט :lol:

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שכן, עדיין לא פגשתי בן אדם שמחזיק ברכב ליסינג ויוצא איתו להקפות בכביש החוף סתם כי הוא לא משלם על הדלק.

משפט גאוני!!

 

לאמא שלי יש ליסינג מ-2005 ורוב שנות הרישיון שלי נהגתי בליסינגים שלה. היא מגיעה כמעט ל-30000 ק"מ בשנה. נסיעות בית שמש - ירושלים - מעלות - כרמיאל - אשדוד - שוהם.

עם רכב פרטי היא בחיים לא הייתה עושה את הנסיעות האלה כי אלה נסיעות עבודה ולא הגיוני שהיא תשלם מהכיס שלה.

איזה קטע? הנסועה עלתה!

אבא שלי עם הקנגו מהעבודה היה עושה גם 50000 בשנה, הרכב שימש אותו לצרכי העבודה.

עריכה אחרונה על ידי In Flames

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה הממוצע כי המדינה לא ממסה את זה. זה הכל. מספיק שהמדינה לא תכיר בהוצאה/מעמ האלה, והופ - הנסועה תרד משמעותית כי המעביד לא יהיה מוכן יותר לספוג את זה.

 

 

אתה כבר עכשיו יכול לשלוח קורות חיים למשרד האוצר, הם אוהבים רעיונות של "בוא נדפוק אותם/ נאיים בקנסות/ נשים מצלמות/ מס אחזקת רכב/ מס גודש/ מס נסיעה לעבודה/ מס חנייה בעבודה ותראו איך הכל יהיה בסדר".

 

אם יבנו פה תחבורה ציבורית נורמאלית חשבת אולי כמה "הופ" אנשים יחזירו את רכבי החברה שלהם?

אבל רעיון כזה הוא מטופש כי פחות רכבים חדשים ימכרו, משמע פחות דלק מבוזבז משמע הרבה פחות מיסים.

 

שהגרמנים האלה בברלין יממשו רעיונות מטופשים כאלה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תחבורה ציבורית נורמלית קצת נוגדת את האינטרסים של המדינה.

הרבה מאוד כסף מגיע מרכבים - החל מהעלויות של לימודי הנהיגה, דרך הטסטים, מיסי רכישת רכב, ביטוח, מיסים על חלקים, פרנסה ליצרני משנה ויבואני אביזרים (הבחור עם האפוד הזוהר והמדבקות מחזירות אור לפגוש) ועוד 1001 דברים שלא חשבנו עליהם בכלל.

 

עד שנגלה כאן משאב טבעי שייתן גם קצת כסף למדינה ולא רק לטייקונים - היא ממשיכה להסתמך עלינו כמקור ההכנסה עיקרי ולכן התחבורה הציבורית תהפוך נסיעה של 15 דק' ברכב לשעה וחצי בשני קווים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין כמו "ממוצע" בשביל לצחוק מעט.

דו-גלגלי מורכב מכל-כך הרבה קטנועים בערים והנסועה הממוצעת נמוכה מאוד. לעומת זאת אני עושה קרוב ל-24K ק"מ בשנה עם הקטנוע רק כדי להגיע לעבודה.

"Metal is like flesh. Both carry potential in their veins. When tempered with heat and pressure, the potential surfaces"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הם מרגישים נחותים, כנראה שהם נחותים. שיסתמו את הפה, או שישתדרגו. העולם אכזר.

גילוי נאות: מעולם לא היה לי ולאף בן משפחה מקרבה ראשונה רכב ליסינג, כך שאני לא נמנה על הקהילה הספציפית הזאת.

 

נחותים? מה נהיה?

לשתי האחיות שלי יש רכבי ליסינג, ואני אומר לך - הדבר הזה ממוסה בחסר על ידי הממשלה, ולא משנה כרגע אם אצל העובד או אצל החברה. זה מכשיר נוסף שפוגע בשוויון ומייצר קוטביות. מה אתה מצפה? ששכניך קשי היום "יסתמו את הפה או ישתדרגו"? איך ישתדרגו בדיוק? [למעט גניבת רכב הליסינג, אבל אז ממילא הדלק עליהם...]

 

אתה כבר עכשיו יכול לשלוח קורות חיים למשרד האוצר, הם אוהבים רעיונות של "בוא נדפוק אותם/ נאיים בקנסות/ נשים מצלמות/ מס אחזקת רכב/ מס גודש/ מס נסיעה לעבודה/ מס חנייה בעבודה ותראו איך הכל יהיה בסדר".

אם יבנו פה תחבורה ציבורית נורמאלית חשבת אולי כמה "הופ" אנשים יחזירו את רכבי החברה שלהם?

אבל רעיון כזה הוא מטופש כי פחות רכבים חדשים ימכרו, משמע פחות דלק מבוזבז משמע הרבה פחות מיסים.

שהגרמנים האלה בברלין יממשו רעיונות מטופשים כאלה

 

אני מייד שולח קורות חיים. אציע גם למסות שטויות של אנשים בפורומים, לפי מילים או אותיות (משתלם יותר, כי סופרים גם רווחים).

שלא תבין, אני חושב שזו שערורייה שאין פה תחבורה ציבורית בשבת, ותחבורה ציבורית טובה יותר בכלל. אבל אולי אם היו ממסים כמו שצריך את הליסינג היה יותר כסף לתשתיות. לך תדע.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נחותים? מה נהיה?

לשתי האחיות שלי יש רכבי ליסינג, ואני אומר לך - הדבר הזה ממוסה בחסר על ידי הממשלה, ולא משנה כרגע אם אצל העובד או אצל החברה. זה מכשיר נוסף שפוגע בשוויון ומייצר קוטביות. מה אתה מצפה? ששכניך קשי היום "יסתמו את הפה או ישתדרגו"? איך ישתדרגו בדיוק? [למעט גניבת רכב הליסינג, אבל אז ממילא הדלק עליהם...]

 

 

 

אני מייד שולח קורות חיים. אציע גם למסות שטויות של אנשים בפורומים, לפי מילים או אותיות (משתלם יותר, כי סופרים גם רווחים).

שלא תבין, אני חושב שזו שערורייה שאין פה תחבורה ציבורית בשבת, ותחבורה ציבורית טובה יותר בכלל. אבל אולי אם היו ממסים כמו שצריך את הליסינג היה יותר כסף לתשתיות. לך תדע.

הבנת בדיוק הפוך מהכוונה שלי.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תמשיכו לקנות רכב מליסינג... רכבים שנוסעים פי 2 מרכב פרטי .

ובטח לא הכל לצרכי עבודה בעצם 50% מהנסיעות זה סתם (כן אנשים עם רכבים פרטים גם נוסעים לעבודה אם לא ידעתם) ביזבוז דלק אבל מה איכפת להם זה על חשבון העבודה .

והחשיבה הזאת היא גם השמירה פיזית על הרכב ... "מה איכפת לי לא שלי לא שומר". וכן יהיו כאלו שיגידו שהם שומרים על הרכב אבל לנסוע פי 2 ממה שצריך ? זה ניקרא לחרוש על הרכב ולא לשמור עליו כאילו היה פרטי.

חבר שלי סיפר לי על הרכב מיליסינג שברשותו כאשר שאל את קצין הרכב מה ההשתתפות העצמית שלי במידה ואני הורס הרכב ? קיבל תשובה של סכום מסוים שכניראה כל אחד יכול לעמוד בו , התשובה שלו היתה שאין לו בעיה להחזיר את הרכב בשקית !

אז הוא לא בסדר ולא כולם כאלו אבל הממוצע הוא בדיוק כזה ! נסע פי 2 מהממוצע ביחס לרכב פרטי.... למה ? סתם כי זה רכב ליסינג!!!

תמשיכו לקנות ליסינג ותשכנעו את עצמכם שזה רק נהג יחיד ( רופא , מנהל בנק, מנכ"ל , טייס או כל שקר אחר שיגידו לכם)

בהצלחה .

 

היי,

אני קניתי רכב מליסינג שנסע יותר מכפול מהממוצע [50-60 לשנה]. היום, 5 שנים ו-130 אלף ק"מ אחרי, אני עדיין מרוצה. סה"כ הרכב עם 240K בערך.

רכב אמור לנסוע. לנסוע הרבה זה לא "לשחוט". לשחוט זה לנסוע רק עם קיק ובדיקת בלמים, לעלות על מדרכות כאילו אתה בסופה וכדומה. האדון שמסר את הרכב חזרה לליסינג אמר לנו בכנות שהוא נסע בו בדיוק כמו ברכב הפרטי שלו. רכשנו ואנחנו מרוצים. אגב, הוא לא טייס ולא רופא. הם דווקא נוהגים לא משהו.

 

אל תשכח שישנן גם משאיות של רנו שמאזנות את זה לכיוון השני

:roflmao: גדול

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נחותים? מה נהיה?

לשתי האחיות שלי יש רכבי ליסינג, ואני אומר לך - הדבר הזה ממוסה בחסר על ידי הממשלה, ולא משנה כרגע אם אצל העובד או אצל החברה. זה מכשיר נוסף שפוגע בשוויון ומייצר קוטביות. מה אתה מצפה? ששכניך קשי היום "יסתמו את הפה או ישתדרגו"? איך ישתדרגו בדיוק? [למעט גניבת רכב הליסינג, אבל אז ממילא הדלק עליהם...]

 

 

 

אני מייד שולח קורות חיים. אציע גם למסות שטויות של אנשים בפורומים, לפי מילים או אותיות (משתלם יותר, כי סופרים גם רווחים).

שלא תבין, אני חושב שזו שערורייה שאין פה תחבורה ציבורית בשבת, ותחבורה ציבורית טובה יותר בכלל. אבל אולי אם היו ממסים כמו שצריך את הליסינג היה יותר כסף לתשתיות. לך תדע.

גם אם היו ממסים את זה שאתה ברכב ליסינג ונושם תוך כדי נסיעה לא היו משפרים את התחבורה הציבורית. מקום העבודה שלי ממוקם 100 ק"מ מהבית שלי הלוך חוזר, ניסיתי תחבורה ציבורית, באמת שניסיתי. 3 שעות הלוך ו3 שעות חזור כולל 3 אוטובוסים ורכבת. אז לפי הלך הרוח פה או שאני אמשיך עם התיזמונים האלה כי ליסינג לפי מה שאתם רושמים זה מה שהורס את החברה הישראלית או שאני אקח ליסינג שישרת אותי ויעזור לי להגיע לעבודה ולא אני לא סתם נוסע לחיפה ולא אני לא נוסע עם מזגן וחלון פתוח.נוסע כמו בנאדם! #יוםראשוןמחזיריםאתהליסינג

כדי להיות זקן וחכם צריך קודם להיות צעיר וטיפש (א.ב לא זוכר מי אמר את המשפט הזה)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החברה כאן שחושבים ש- 31 אלף קילומטרים בליסינג נובעים באמת רק מצרכים הכרחיים רגילים של נהגי הליסינג, הם תמימים בלשון המעטה.

 

אף אחד לא חידד את הבעיה עם רכבי הליסינג, לנהגי הליסינג כאמור יש חבילת קילומטרים, שבה הם מקבלים דלק חינם.

 

דבר זה גורם להם לאינטרס למצות את אותה חבילת קילומטרים מעבר לאותם צרכים הכרחיים, שכן בכך הם למעשה מגדילים את השכר שלהם, בצורה של ניצול טובת הנאה שניתנת כאמור בחינם.

 

כלומר אותם אנשים יסעו נסיעות שהן מעבר לנסיעות ההכרחיות (לטיולים, אירועים, משפחה וכיוצ״ב) בלי חשבון למעשה (עד לתקרת הגבלת הקילומטרים).

 

בשעה שאנשים בעלי רכבים פרטיים שמשלמים על הדלק ויסבלו מהוצאות נוספות הנלוות לקילומטרז גבוה יותר (טיפולים, תיקונים, ירידת ערך) יחשבו פעמיים ושלוש פעמים.

 

כדי למצות את הגבלת הקילומטרים, אני מכיר רכב ליסינג שפשוט נודד בין בני משפחה שלא גרים יחדיו ואפילו בין חברים, בכל פעם שיש צורך לבצע נסיעה ארוכה.

 

עכשיו אני לא מאשים את חוכרי הליסינג, הם נוהגים באופן רציונלי.

 

הבעיה היא בשיטה, שגורמת לניצול הטבת שכר, על ידי עידוד נסועה מיותרת, שגורמת לזיהום, ביזבוז, עומס בכבישים, תאונות ועוד.

 

היה צריך לבטל לחלוטין את הטבת הדלק ושכל עובד ישלם על הדלק שלו ושיקבל תוספת שכר קבועה במקום זאת.

 

מי שמשתמש ברכב גם לצורכי עבודה, יכול לדווח על הנסיעות שהוא עושה ולקבל החזרים. אני משתמש בכב הפרטי שלי לצורכי העבודה וכך אני עושה ואין סיבה שנהגי רכב ליסינג לא יעשו כן.

 

תאמינו לי, נהגי הליסינג רק יודו על זה, למי יש כוח לנסוע כל כך הרבה :shock: (ואני מדבר מניסיון, בעבר קיבלתי רכב צמוד מעבודה, עוד בתקופה שלא היה שווי שימוש ולא שילמתי כלל על הדלק, לא הייתה לי הגבלת קילומטרים ולא שילמתי דבר. כל סוף שבוע הייתי בלחץ לעשות טיולים עם הרכב).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

....שכן בכך הם למעשה מגדילים את השכר שלהם, בצורה של ניצול טובת הנאה שניתנת כאמור בחינם...

 

 

 

....הבעיה היא בשיטה, שגורמת לניצול הטבת שכר...

 

מה בדיוק ניתן בחינם?

על איזה הטבת שכר מדובר?

 

 

שום דבר לא ניתן בחינם ולא מדובר בהטבה.

 

בהסדר ליסינג סטנדרטי (כלומר מי שלא מקבל רכב צמוד או גילום רכב) אתה משלם על רכב ליסינג יותר כסף ממה שיעלה לך רכב פרטי זהה שנוסע עד איזור 25-30 אלף ק"מ בשנה.

 

אם כבר שילמת על ה"חבילה" אז למה שלא תנצל אותה?

 

הרי אם תסע רק 15.000 בשנה לא יורידו לך את התשלום החודשי ולא ישנו את השווי שימיוש.

 

ז"א "הם" לא "מגדילים את השכר שלהם" אלא רק מקבלים משהו שכבר שילמו מראש.

 

אם אתה נוסע 10-15 אלף בשנה, כדאי לעבור לרכב פרטי. הרבה יותר משתלם. ואם זה יהיה רכב משומש בן כמה שנים או שלא תחליף את הרכב כל 3 שנים אלא כל 6-7 שנים, זה יהפוך למשתלם בפער משמעותי מאוד.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3472 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...