Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיוז נשרף באופן קבוע בטיוטוה קורולה


Omri Yagan
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3859 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

אהלן חברים, חדש בפורום ואשמח לעזרתכם.

מספר פעמים, לפחות חמש, פיוז בטיוטה קורולה שלי נשרף. זה מתבטא בכך שאין וינקרים מרגע שזה קורה. זה קרה לי גם בצפון במהלך טיול.

שלמתי לא מעט כסף על מכונאים שהגיעו עד אלי.

האם עוד משהו נתקל בבעיה זו?

תודה,

עמרי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוקר טוב

פיוז נשרף תמיד בגלל קצר בקו . בדוק אם הוא נשרף בהפעלת מערכת מסוימת ואז תדע היכן לחפש את הקצר.

שנה טובה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צריך לשים לב מה בנוסף לווינקרים אינו פועל כאשר מתרחשת התקלה. אז קיימת אפשרות שהקצר או צריכת הזרם המוגברת נובעת דווקא מהמערכת הנוספת שחדלה לפעול.

 

בנוסף, יש לבדוק כי ערכו הנומינלי של הפיוז הנשרף תואם להוראות היצרן. כלומר, שלא יהיה מצב שמותקן פיוז של 5 אמפר למשל במקום שצריך 15 אמפר. זאת דוגמא בלבד.

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...