Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אאודי A8 4.2 דרכים להוספת כוח ללא טורבו/מגדש על.


שימו לב! השרשור הזה בן 3645 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שרון, מדובר בשני הליכים שונים לחלוטין.

 

לשינוי יחס דחיסה אתה מוריד את הראש מהמנוע, מגלח ממנו שטח ומחזיר בחזרה למקום, זה כבר נקרא פתיחת מנוע על כל ההשלכות שלה (כולל זה שבבדיקה לפני מכירה הבוחן יעיר ש"נפתח כאן מנוע".

 

לעבודה על גלי הזיזים, כל שדרוש הוא להוריד את המכסים של גלי הזיזים (לוחית ארוכה לאורך כל ראש מנוע, בד"כ עם לוגו החברה).

כמה ברגים קטנים לכל מכסה ומשם עושים את כל העבודה. אין מה להתרגש מעניין העבודה על המנוע במקרה הזה.

 

 

ככה זה נראה לאחר הפרוק של המכסה:

 

eng41-a8valv5.jpg

בהחלט יש לקחת בחשבון שמי שיעשה את העבודה ידע בדיוק מה הוא עושה.

אין פה מקום לניחושים וטעויות.

 

קח בחשבון שיש הרבה הגיון בלדחות את העבודה על גלי הזיזים לתקופה שבה אתה צריך להחליף רצועת טיימינג כי זה לא זול ועושים את זה ממילא בעבודה על גלי הזיזים.

 

אם תלך על העניין, אז פולי קל לגלי הזיזים זה רק מתבקש.

 

דבר אחרון לגביהם, אל תתפתה ללכת על פרופילים יותר מידי חמים, זה לא נעים ברכב יום יומי.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 246
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אני לא מתכוון לגלח כלום, רק הגלי זיזים חשבתי לעשות. הוא יודע מה הוא עושה הבחור אני סומך עליו, ללכת על זה?

האוטו עבר טיימינג לפני כמה חודשים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה תחליט!

 

אם חבר היה מביא לך אותם במזוודה והיית עושה את העבודה לבד, זה היה מאוד משתלם.

 

מאחר ואתה לא זה ולא זה, קבל הצעת מחיר כוללת עבודה ונראה אם זה שווה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה תחליט!

 

אם חבר היה מביא לך אותם במזוודה והיית עושה את העבודה לבד, זה היה מאוד משתלם.

 

מאחר ואתה לא זה ולא זה, קבל הצעת מחיר כוללת עבודה ונראה אם זה שווה.

לא בקטע כלכלי, בקטע של אמינות, מצד אחד אמרו לי לא להתעסק עם הראש בכלל, מצד שני זה אכן משפר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אה זא העבודה של הקאמשפטים לא דורשת פירוק של הראש מהבלוק? (טלטלים, מנתק ומרימי שסתומים לא מצריכים את זה?)

בסדנה אמרו שזה דורש הוצאת המנוע מהאוטו בכדי לכוון את הקאמשפטים לפי מה שהוא אמר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה שוב עושה בלגן.

 

טלטלים זה להוריד מנוע (בחלק מהרכבים אפשר עם מנוע על הרכב אבל באמת לא יודע ב A8) ולפרק אותו לגורמים.

 

קאמשפטים זה עבודה שדורשת רק פתיחת מכסה שסתומים.

 

 

כמו שאמרתי, לא מכיר A8 לעומק אבל נשמע לי מוזר שבשביל לכוון קאמשאפט צריך להוריד מנוע מהאוטו.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השמות האלה לא ממש רלוונטים לתוצרת גרמניה.

 

לגרמנים יש סדנאות מתמחות ליצרנים ספציפיים, פה לדוגמא הבאתי את SHERICK

 

http://www.bar-tek-tuning.com/lshop,showdetail,10688,en,1401200824-10709,1107452820.1210835618.audi_v8,0457e1641lo-ro_0457a1721lo-ro,3,Tshowrub--1107452820.1210835618.audi_v8,.htm

 

נא להכין את הארנק, זול, זה לא!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה טועה, גם קנט וגם קט מציעים קאמשאפטים לאאודי, רק לא למנוע הזה...

 

ראיתי את הסט של Schrick - סט כזה "אוכל" לבחור את כל התקציב (וזה עוד לפני משלוח+מס+עבודה+נלווים).

 

 

הרגשה שלי - אין באמת אופציות ריאליות לבחור (לפחות לא מכיוון הקאמשאפטים).

עריכה אחרונה על ידי Yarin
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היצרנים האנגלים מייצרים לדגמים הגרמנים הנפוצים, לא לדגמים המעניינים באמת.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע איזה חברה כל כך, אבל אשאל אותו מחר. לגבי המחיר כמובן שזה בארץ אז משלוח ומס לא מעניינים, ולפי מה שהוא אמר זה לא עולה יותר מכמה אלפים, בטח לא יותר מ7 אלף. מחר נשמע אותו לגבי החברה והדגם ואגיב כאן.

 

ד"א סתם לפרוטוקול, דיברתי במיילים עם החברה האוסטרלית שמשפרת את הגיר, הרמה הראשונה עולה 5000 דולר וצריך לשלוח את הגיר אליו הוא עובד עליו שבוע ושולח לי חזרה אחרי שהוא מסיים. בקיצור יקר מאוד ומיותר כרגע. לאט לאט.. 400 כ"ס קאמשפטים צנרת וציפ אני ירגיש את ההבדל והרעש בכלל יגרום לי להרגיש שהרכב שונה, נראה בעתיד אם אני ירצה עוד ותהיה אפשרות. נבדוק את האופציה של טווין טורבו והשיפור גיר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם יש לך כסף מיותר אז סבבה,

ללכת במסלול השיפורים האטמוספרי ואז להחליט שעוברים למסלול לא-אטמוספרי, אומר להחליף שוב מניפולד, גלי-זיזים וצ'יפ ,

אין פה שדרוג במובן של סטייג'ים בהם בונים שיפור על גבי שיפור, אתה תשרוף כסף על שריפת הגשר האטמוספרי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מכיר אוודי A6 בי-טורבו שמוציאה הספק דמיוני (הסיפרה הראשונה לא 4, גם לא 5) אבל זה רכב הרבה יותר קל לשיפור.

...

גם אני מכיר משהו עם הספק דומה- לפחות כאן כפי שצילמתי לפני כמה שנים:

 

AUDI.jpg

 

P9064207-1.jpg

 

 

אבל זה היה חתיכת פרוייקט שנעשה בכלל בארץ השטרודלים (לא על ידי), וכלל הלבשת בודי של V8 על ה-200:

 

aidokarose072.jpg

 

aidokarose037.jpg

 

aidokarose006.jpg

 

 

וכן, הבעלים גם "טיפל" במנוע:

 

aidokarose010.jpg

 

 

שמעתי שהיום הוא כבר בשלב ה-700+ כ"ס. פרוייקט שלא יסתיים לעולם (וטוב שכך).

 

אבל כמו שאמרתי, ארץ אחרת, עולם אחר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3645 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...