Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חוות דעת על בדיקה של פיאט בראבה (לא ניסחתי את זה לבד).


Imobilyzer
שימו לב! השרשור הזה בן 7138 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מחקתי פה חלק מהתגובות, אבל התייאשתי באמצע. מה עובר עליכם אנשים?? מההתלהבות של צביקה אפשר לחשוב שהוא מוכר בדיוק אוטו זהה ומנסה שהקונה יעבור אליו. הרכב יצא בסדר גמור בבדיקה, אפילו טוב!! ברור שכדאי לנסות להוריד כמה אלפים מהמחיר, אבל לברוח כמו מאש? אתם משוגעים? בדיקה כזאת תצא גם לרכב עם פחות ק"מ. אין פה תאונות, המנוע והגיר תקינים (רק צריכים לעבור טיפול), צריך לבדוק את מצב הבולמים והצמיגים (ויכול מאוד להיות שהם יחזיקו עוד שנתיים בקלות), לעשות כיוון פרונט (200 ש"ח) ולסדר את מערכת הפליטה (כמה כבר עולה להחליף דוד?).

 

אם הרכב יד ראשונה והוא טופל במוסכים מורשים כדאי לבקש מהמוכר היסטורית טיפולים כדי לאמת את הק"מ. בהנחה והק"מ מתאים והרכב עבר טיפולים בזמן - תוריד אותו כמה שתוכל במחיר (הרכב לא סחיר בגרוש) ותקנה!! בשביל המחיר שלה הבראבה היא קנייה מצוינת.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שמוזר... שיש לאוטו גלגלים חדשים! פשוט רואים צמיגים חדשים...

מה שמדאיג אותי באמת - זה מצב המנוע.. ונזילות שמן בכל מקום...

מה מוזר בצמיגים חדשים? מה מוזר בלהחליף צמיגים בזמן אחרי 70 אלף ק"מ?

 

אני חושב באופן אישי שלא תמצא בראבו שיעבור בדיקה יותר טוב ממה שיש לך ...

השלדה נקייה , המנוע יחסית בסדר, נתוני הקומפרסיה של מכוני הבדיקה הם ברוב המקרים צחוק מהעבודה, כי לעתים הבדיקה נעשית ע"י בלון ידני.

 

הזעות שמן שמופיעות באזור הגיר והמנוע, שזה דבר טבעי במקום הכולל חלקים זזים , מכוסתחות ע"י המכון כ"נזילת שמן" ולדעתי לא מדובר במשהו רציני.

 

אני הייתי רוכש את הרכב, עושה לו טיפול גדול , מחליף כל מה שצריך וזה הכל.

לא נשכח שזה אוטו של 20 אלף ש"ח....

 

בנוסף לא ברור לי מה עובר על צביקה שלנו, שנתקף חרדה מנתוני הבדיקה של הרכב....

צריך לוודא שהק"מ לא זוייף זה הכל....

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבר'ה, ירדתם לגמרי מהפסים.

 

מי שטוען שהרכב במצב רע, כנראה שלא היה מספיק במכוני בדיקה לרכב או שלא קנה/מכר מספיק מכוניות בחייו - כן כן, גם "זקני הפורום" ! גם אתה צביקה ! עם כל הכבוד, ויש כבוד, הדעות שלך נחרצות באופן מזעזע - על אחת כמה וכמה מבלי שראית את האוטו במו עיניך !!! זה מתחיל לעלות לי על האמאמאמא של העצבים - וכנראה שיתחילו להתעופף פה הודעות לפח הזבל בקצב מטורף יותר ממה שרוני עושה סטייג'ים ברעננה, כי בקצב ההודעות הדיביליות שאני רואה כאן לאחרונה - מישהו חייב לשים לזה סוף.

 

לפי שתעלו לי ולרוני על העצבים (והתוצאות יכולות להיות הרסניות, ראו הוזהרתם), כדאי שתבינו שכל רכב משומש מעל גיל 4-5 שיכנס למכון בדיקה, ולא משנה אם יש עליו 50,000 קמ או 150,000 ק"מ, יצא עם רשימת רג'קטים שלא תבייש רשימת קליאנטים של זונה בתל ברוך.

 

מה לעזאזל עובר עליכם ?! שאפתם יותר מידי גזים רעילים מהאגזוז באוטו שלכם ?!

 

נעבור שוב על הבדיקה לכל אלו שלא מבינים עברית:

 

זה כסתח -> מנוע, מע' הצתה, מע' דלק, מע' קירור: רעש מערכת תיזמון ושסתומים, נזילות שמן, פיח בצילינדרים, לחץ דחיסה נמוך, קורוזיה וסימני נזילה בחיבורים, קורוזיה בית טרמוסטט, ניקוי הזרקה

אין מכון בדיקה שלא רושם את זה ! זו ההגנה הבסיסית שלהם כנגד תביעות !

מי המטומטם שיבטיח לכם ברכב בן 6 שהמנוע "חדש" ?! א-ף אחד !

 

תקלה מינורית -> מערכת פליטה: דליפה בחיבורי צינורות, דוד עמעם מרכזי פגום

דוד עמם מרכזי פגום ? אז מה ? כל רכב שלא נוסע הרבה סובל מחלודה במערכת הפליטה שלו !

אז 500-700 שח תיקון זה מה שישבור אתכם ?

 

כסתח -> מערכת היגוי: לתקן זויות היגוי

כיוון פרונט - לא יותר מ 200 שח !

תקלה מינורית -> קפיצים: בולמי זעזועים אחוריים חלשים, נזילותשמן במערכת הידראולית

זוג בולמים חדשים (בערך 200-250 שח לבולם + עבודה = סביבות ה 750 שח לזוג !)

 

שילדה נקיה -> שילדה: פגיעות פח מסביב, פגמים בצבע

אין רכב משומש שלא יוצא עם השורה הזו בבדיקה, והשורה הנ"ל עוד מחמיאה ! ברוב המקרים מוסיפים גם מעיכות בתחתית הרכב וכד' !

 

בלאי -> -צמיגים: אובליות אחוריים

אז מחליפים זוג צמיגים - גג 500-600 שח.

 

בד' מחזירים שמן והח' שמן גיר -> העברת כח: שילוב החלוכים קשה, נזילת שמן תיבת הילוכים

לא יותר מ 300-400 שח למחזירים שמן חדשים, עבודה ושמן גיר חדש.

 

אז מה היה לנו כאן ? 700 לדוד, 200 לפרונט, 750 לבולמים, 600 לצמיגים ו 400 לשמן גיר ומחזירי שמן ? סה"כ 2650 שח. אתם יודעים מה - נעגל ל 3000 שח ויש לנו אוטו תקין .

 

המוכר כבר הוריד 2500 שח, לא מספיק ?

 

תכניסו ת'רכבים שלכם לבדיקה ותראו מה ייצא...אם לא תקבלו חושך בעיניים ותתעלפו.

 

 

פניה מיוחדת ונרגשת למר NIT_ZAN:

תכניס את כל הרכבים בפורום הזה לבדיקה, 90% מהם משתמש בנוזל קירור מאיכות מעולה או מקורי - ותראה שלכולם ירשמו "קורוזיה בחיבורים" !

אז מה, לכולם יש מנוע רקוב ? פאקינג שיט !

לעיתים קורה שנוזל הקירור חודר דרך הבנדים/אזיקונים שתופסים את הצינור לפלאנג' והדבר נראה כמו "קורוזיה", אז מייד רושמים קורוזיה !

בוא תראה את כל המכוניות שמכרתי עד היום שטופלו במים ירוקים (ואם היית מסתכל טוב טוב לתוך הפלאנג', היית רואה מנוע נ-ו-צ-ץ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) בכולם רשמו "קורוזיה בחיבורים".

זה כסת"ח ע-ל-ו-ב !

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמע גבר רוב הדברים שמצאו ברכב בבדיקה ואני מדבר על 60 אחוז לפחות זה כס"תח,הדברים הנ"ל מופיעים כמעט בכל טופס של בדיקת רכב.

 

תבדוק תקילומטרז' ואם הוא תקין ואתה אומר שהבחור מוריד לך 2500 ש"ח זה בדיוק הבולמים והצמיגים כמו שאמרו לך פה,אז תקנה תרכב בלב שלם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב יאללה...תתחדש :smile::wink:

 

ניצן

קבלו תיקון: קודם לכן השתרבב שמו של M&T בטעות לשירשור זה, הכוונה היתה לניצן (NIT_ZAN).

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קבלו תיקון: קודם לכן השתרבב שמו של M&T בטעות לשירשור זה, הכוונה היתה לניצן (NIT_ZAN).

 

איציק

איציק ,

 

נראה לי לקחת את הענין אישית לוחצת-נכון אני עשיתי רק שתי עיסקאות רכב בחיי-במידה וארצה לקנות רכב אקח אותו למוסך בו אני מטפל ,ושם אקבל תמונת מצב אמיתית.

 

ניצן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איציק ,

 

נראה לי לקחת את הענין אישית לוחצת-נכון אני עשיתי רק שתי עיסקאות רכב בחיי-במידה וארצה לקנות רכב אקח אותו למוסך בו אני מטפל ,ושם אקבל תמונת מצב אמיתית.

 

ניצן

נכון ! ובשביל זה אין צורך להבהיל אנשים תמימים שבאים לקבל יעוץ בכל מיני המלצות כמו "תברח כמו מאש !!!" או "אחי, האוטו גמוררררררררר !!!" או "כסת"ח או לא, תברח גם אם תצטרך לרוץ על גחלים שבוע !!!".

 

אני מקווה שהנקודה הובהרה...

 

התגובה שלי ממקודם באה בעקבות תגובות קיצוניות סטייל צביקה (שאותו אני מאוד מעריך) ואם לומר את האמת, נשבר הZין שאנשים יוצאים בהצהרות על רכב שהם מעולם לא ראו וסך הרג'קטים בו הוא סביר ביחס למודל, למחיר ולמצב הכללי של הרכב.

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7138 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...