Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4562 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אין כמו ג'ארה של חלב רותח (+ קרום...) וכפית של דבש מומס (למען הסר ספק - אני שותה כמעט כל יום כוס בירה מלאה בחלב...).

גם אני שמעתי שלא טוב לצרוך הרבה חלב מכל הסיבות שציינתם. לא יודע אם זה נכון או לא.

מה שכן - זה מרדים טוב...

alfa 156 2.5.

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

דיי מזמן הצהרתי על צריכת מוצרי החלב שלי

בערך מה שאני צורך בשבוע - משפחה שלמה לא צורכת בחודש

 

אני עדיין חי, בריא ואפילו מצליח להקליד

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

לכל אחד רגישות אחרת למאכלים אחרים. תאכל כמה מוצרי חלב שתרצה. אם תתחיל להרגיש רע - תוריד את הכמות. זה הכל. (וזה נכון לכל סוג אוכל).

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אתה יודע בדיוק למה הוא מתכוון, אל תתמם.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם
דיי מזמן הצהרתי על צריכת מוצרי החלב שלי

בערך מה שאני צורך בשבוע - משפחה שלמה לא צורכת בחודש

 

אני עדיין חי, בריא ואפילו מצליח להקליד

 

גם אני.

אפילו מצליח לקרוא מה שאתה כותב וגם להבין...

alfa 156 2.5.

פורסם
בטבע, אין בעל חיים שצורך חלב בבגרותו.

כל היונקים (למעט האדם) מפסיקים לצרוך חלב בצעירותם.

 

בטבע אין בעל חיים שלובש בגדים או נועל נעליים.

כל היונקים (למעט האדם) יודעים להסתדר בטמפרטורות מעל/מתחת ל 20/30 מעלות ללא הזעה או צינון ותופעות אחרות

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
אין כמו ג'ארה של חלב רותח (+ קרום...) וכפית של דבש מומס (למען הסר ספק - אני שותה כמעט כל יום כוס בירה מלאה בחלב...).

גם אני שמעתי שלא טוב לצרוך הרבה חלב מכל הסיבות שציינתם. לא יודע אם זה נכון או לא.

מה שכן - זה מרדים טוב...

 

חלב עם קרום (אמיתי) כבר שנים לא ראיתי, אין כמו חלב ישר מהפרה (שלא עבר דרך מחלבות תנובה/שטראוס/יוטבתה) לסיר להרתחה.

דרך המחלבות החלב עובד תהליכים של הומגניות ושות' שבעיני הורסים אותו.

פורסם
חלב עם קרום (אמיתי) כבר שנים לא ראיתי.

 

בטח שלא תראה כי הרבה קרום לא יצא לך מחלב מפוסטר-על (קרטון)

קח חלב מפוסטר (שקית) תרתיח בקלחת/פינג׳ן ותראה שיוצא קרום ״כמו פעם״

יש עוד דרך מודרנית, תרתיח במיקרוגל (עד שמבעבע בכוס), תוציא ותן לו להתקרר עד לטמפרטורה שניתן לשתות ממנו ואז תרתיח שוב במיקרוגל ותקבל כמות של קרום

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

גם חלב 3% שומן, (על אחוז אחד - אין מה לדבר. מים יותר טוב מזה...) במיקרו, למשך 2-3 דקות (תלוי בכמות) ייתן קרום.

מה יותר שמן - יותר טוב.

אני בתור ילד, זוכר שהחלב הורתח ע"י הורי על הגז (לפעמים היה גם גולש. חלב על האש - דיי עצבני, וכשחם מאוד - הוא עולה מייד) ואז היה אחלה קרום...

בעבודה, עשיתי ניסוי עם עוד חבר חובב חלב: לקחנו קומקום חשמלי, חדש-דנדש, והרתחנו בו חלב. במהלך ההרתחה, הקומקום נשרף (מבפנים - החלב נשרף) ונהרס. אל תנסו בבית.

alfa 156 2.5.

פורסם
בטח שלא תראה כי הרבה קרום לא יצא לך מחלב מפוסטר-על (קרטון)

קח חלב מפוסטר (שקית) תרתיח בקלחת/פינג׳ן ותראה שיוצא קרום ״כמו פעם״

יש עוד דרך מודרנית, תרתיח במיקרוגל (עד שמבעבע בכוס), תוציא ותן לו להתקרר עד לטמפרטורה שניתן לשתות ממנו ואז תרתיח שוב במיקרוגל ותקבל כמות של קרום

אנו בבית שותים רק חלב משקיות ולמה שיוצא אינני קורא קרום, דרך אגב יש חלב של תנובה בטעם של פעם כ 3.5% (הם לא מתחייבים בדיוק על האחוזים) שהוא טעים ומוצלח מאוד.

 

בכל זאת, אינני יודע עם יצא לך פעם ללכת עם סיר למלא בו חלב ישר מהפרה ואז ישירות לכיריים להרתחה, אחרי ששותים חלב שכזה, אזי כל חלב מקרטון/שקית מדורג בכמה רמות למטה.


×
×
  • תוכן חדש...