Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבצע שלמה Sixt: מאזדה 3 החדשה ב-60 אלף ש"ח, מאזדה 6 החדשה ב-135 אלף ש"ח


koisss
שימו לב! השרשור הזה בן 4086 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלמה Sixt מכירת רכב מיד ראשונה, מקדימה את חגיגות פורים עם מבצע "פורים כבר כאן:" במסגרת המבצע, אשר יתקיים בכל סניפי שלמה Sixt ברחבי הארץ ויחול בין התאריכים 19-20.2.13, תציע החברה כמות מוגבלת של רכבי מאזדה 3, שנת 2009 (תצורה חדשה), במחיר של 59,900₪, במקום 79,500 מחיר המחירון. מדובר בדגם הנמכר בישראל, ולכן מדגישה שלמה sixt כי ההנחה הייחודית על דגם זה תחול על מלאי מוגבל, ותתקיים במהלך יומיים אלה בלבד.

 

להרשמה למבצע ולפרטים נוספים - לחץ כאן!

בימי החג, תצא שלמה Sixt במבצע חגיגי נוסף, אשר יתקיים במהלך התאריכים 24-25.2.13. במסגרת המבצע חסר התקדים, תוצע בסניפים ברחבי הארץ מאזדה 6 חדשה, שנת 2013, במחיר של 135,000 ₪, במקום מחיר המחירון שעומד על כ- 162,500 ₪. בשל ייחודו, יחול המבצע על מלאי מוגבל של 50 יחידות בלבד.

 

כמו כן, יוכלו לקוחות שלמהsixt ליהנות במהלך חג הפורים ממגוון מחירים מיוחדים על שלל מותגי הרכבים הנמכרים בישראל, וממגוון אפשרויות מימון. בסניף גלילות החדש יוצגו במהלך החג מעל ל- 400 כלי רכב מיד ראשונה, וכן ייערכו פעילויות והפעלות לילדים ביניהן סדנת ג'אגלינג, מופעי קוסמים, פינת יצירה וכן כיבוד ושתייה.

 

טל בר לב, מנכ"ל שלמה Sixt מכירת רכב, אמר, "לרגל הביקוש הגבוה, לו זכינו במסגרת מבצע מאזדה 3 שערכנו ביום הבחירות, אנו מציעים כעת ללקוחות שלמה Sixt מבצע אטרקטיבי נוסף, שיתקיים עוד לפני חג הפורים, עם הנחה משמעותית על הדגם בצורתו החדשה. בנוסף, החלטנו באופן תקדימי לצאת במבצע על מאזדה 6 חדשה, ולהציעה ללקוחותינו במחיר נמוך משמעותית ממחיר המחירון. אנו עושים זאת כחלק מהבנת צרכי לקוחותינו, ומזמינים את הקהל הרחב להגיע וליהנות מרכישת רכב מיד ראשונה במחירים ובאפשרויות מימון אטרקטיביים במיוחד".

 

 

להרשמה למבצע ולפרטים נוספים - לחץ כאן!

 

attachment.php?attachmentid=326383&stc=1&d=1361102592

מאזדה-3-החדשה.jpg

מאזדה-6-החדשה.jpg

אינני סוכן של אף חברת רכב ואין ברשותי פרטים נוספים מעבר לכתוב בהודעות. כל המידע הכתוב לעיל נמסר לי על ידי חברות הרכב עצמן, מועבר כלשונו ועל אחריותן בלבד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...