Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חולצות של אדידס- מקוריות וחדשות (חלקם נלבשו פעם אחת בלבד)


-Negative-
השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
שימו לב! השרשור הזה בן 3910 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום! לפני שנה-שנתיים קניתי מספר חולצות של אדידס שלא שימשו אותי, אז החלטתי להפטר מהם, אשמח לקבל הצעות מחיר בעבור החולצות, בה"פ או בטלפון: 0546689200- אוהד.

 

מי שמעוניין לקבל תמונות איכותיות יותר של החולצות אשמח לשלוח, רק תבקשו :-D .

 

חולצה 1 מידה M: חולצה מהסדרה של דיויד בקהם, החולצה בלי תווית כיוון שהיא נתלשה לי כשהוצאתי את החולצה מהחבילה, אבל אני מוכן להבטיח שלעולם לא נעשה בה שימוש! סדרת 365 של אדידס.

 

6h7415.jpg

 

חולצה 2 מידה M: חולצה מסדרת "Predator", חדשה עם תווית, לא נעשה בה שימוש מעולם.

 

2wmgu1g.jpg

 

חולצה 3 זמין במידה M ובמידה S: חולצה מסדרת "Condivo", חדשה עם תווית.

 

2n0ubld.jpg

 

חולצה 4 מידה S: חולצה של הקבוצה Liverpool, חדשה עם תווית

 

35hpqb9.jpg

 

חולצה 5 מידה M: חדשה, מעט מלוכלכת, ככה הגיע מהמשלוח, החולצה חדשה אני מתחייב על כך שמעולם לא נעשה בה שימוש, בכביסה הכל ירד והחולצה תצא חדשה, כמו כן מגיעה עם תווית (הוכחה לכך שהיא לעולם לא נלבשה). סדרת 365 של אדידס.

 

4lrk1w.jpg

 

חולצה מספר 6 מידה M או S (רשום YXL ככה שאני לא בדיוק זוכר): נלבשה פעם אחת לא לפעילות ספורטיבית ומאז מעולם לא נעשה בה שימוש, אפשר לאמר חדשה! UEFA CHAMPION LEAGUE, סדרת 365 של אדידס.

 

25unp8x.jpg

 

חולצה מספר 7 מידה M: דגם "Predator" חדשה עם תווית.

 

33os7ko.jpg

 

חולצה מספר 8 מידה M: דגם "Predator", חדשה, מעט מלוכלכת, ככה הגיע מהמשלוח, החולצה חדשה אני מתחייב על כך שמעולם לא נעשה בה שימוש, בכביסה הכל ירד והחולצה תצא חדשה, כמו כן מגיעה עם תווית (הוכחה לכך שהיא לעולם לא נלבשה).

 

297uao.jpg

 

חולצה מספר 9 מידה S: דגם "Predator" חדשה ללא תווית (מקורית), מעולם לא נעשה בה שימוש, התווית נתלשה בעת שמדדתי את החולצה, מתחייב על כך שהחולצה מקורית וחדשה!

 

294rnna.jpg

 

חולצה מספר 10 מידה S: חדשה עם תווית. סדרת 365 של אדידס.

 

2jbnotz.jpg

JL Audio

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חולצה (ג'קט) מספר 11 מידה S- ג'קט מהסדרה של דיויד בקהם - Predator, הג'קט בלי תווית כיוון שהוא נלבש פעם אחת בלבד, הג'קט היה בכביסה ומאז בארון שלי, בגלל הכביסה כיתוב קטן (בצד ימין למטה) מהג'קט "התחמם" ושינה צורה (זה כבר קרה לי עם מכנס של אדידס, הם לא משקיעים בדברים הקטנים האלה לדעתי האישית עדיף לקלף את זה עם הציפורן ולשכוח שזה היה, הג'קט עצמו מחומר איכותי ובמצב מושלם!) .. סדרת 365 של אדידס.

 

2cglslj.jpg

 

16idqjb.jpg

 

חולצה (סוודר) מספר 12 מידה S: מסדרת "Condivo", חדש ללא תווית, יום אחד החלטתי ללבוש את הסוודר ובסוף התחרטתי, זאת הסיבה שאין תווית, אני יכול להבטיח שמעולם לא נעשה בסוודר שימוש והוא חדש חדש.

 

2vmj8no.jpg

JL Audio

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • שבועיים מאוחר יותר ...
×
×
  • תוכן חדש...