Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה הכי כדאי ב- 50,000


Guest Anonymous
שימו לב! השרשור הזה בן 7779 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

קיבלתי הצעה ל-קאיה מנטור שנת 2000.

 

הייתי מעוניין לדעת, איזה מכונית מומלץ לרכוש בתקציב זה, כאשר הדגש העיקרי הוא על אמינות, ועלות תחזוקה נמוכה (תיקונים, צריכת דלק וכד').

לא משנה לי גיר רגיל/אוטומטי.

 

בברכה :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקיי , דבר ראשון אני ממליץ לשכוח מהקאיה, אין שום סיבה לרכוש את הרכב הזה,

במיוחד שההצעה שקיבלת איננה אטרקטיבית, זה המחיר מחירון הרגיל... וקאיה כידוע

איננה נמכרת במחיר מחירון ברוב המקרים.

בכל מקרה, אין שום סיבה שבעולם ללכת על הקוריאניות , לדעתי לפחות, אמנם אתה יכול לקבל שנתון יותר גבוה באותו הכסף , אבל הרכבים האלה נחותים מבחינה בטיחותית , איכות הרכבה וגם מבחינת אמינות.

 

הייתי ממליץ דבר ראשון להיכנס למחירון של לוי יצחק:

http://www.ynetcenter.co.il/SearchIn.asp?Z=C&TZ=MhValue

ולחפש שם לפי תקציב.

מכיוון שכבר עשיתי זאת בשבילך, ניתן לראות שב-50 אלף ש"ח

אפשר לרכוש מכונית יפנית קופמפקטית ואמינה מאזור שנת 97, כאשר גיר ידני, מאפשר שנתון גבוה יותר.

אישית הייתי ממליץ לך להסתכל על הסוברו אימפרזה או הטויוטה קורולה ואף על הונדה סיביק ידנית אשר נכנסת בתקציב שלך.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואני הייתי זורק פנימה גם את הניסאן אלמרה - האלמוניות שלה מבטיחה קצת יותר ירידת ערך וזה אומר שנתון גבוה יותר במקצת ממקבילותיה.

 

מבין כל האפשרויות שצויינו: אימפרזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקיי , דבר ראשון אני ממליץ לשכוח מהקאיה, אין שום סיבה לרכוש את הרכב הזה,

במיוחד שההצעה שקיבלת איננה אטרקטיבית, זה המחיר מחירון הרגיל... וקאיה כידוע

איננה נמכרת במחיר מחירון ברוב המקרים.

בכל מקרה, אין שום סיבה שבעולם ללכת על הקוריאניות , לדעתי לפחות, אמנם אתה יכול לקבל שנתון יותר גבוה באותו הכסף , אבל הרכבים האלה נחותים מבחינה בטיחותית , איכות הרכבה וגם מבחינת אמינות.

 

הייתי ממליץ דבר ראשון להיכנס למחירון של לוי יצחק:

http://www.ynetcenter.co.il/SearchIn.asp?Z=C&TZ=MhValue

ולחפש שם לפי תקציב.

מכיוון שכבר עשיתי זאת בשבילך, ניתן לראות שב-50 אלף ש"ח

אפשר לרכוש מכונית יפנית קופמפקטית ואמינה מאזור שנת 97, כאשר גיר ידני, מאפשר שנתון גבוה יותר.

אישית הייתי ממליץ לך להסתכל על הסוברו אימפרזה או הטויוטה קורולה ואף על הונדה סיביק ידנית אשר נכנסת בתקציב שלך.

בניגוד לאייל(ולרוב החברים פה) אני כן יכול להמליץ על רכב קוריאני.

כל רכב יפני/קוריאני יתן לך אמינות גבוהה, עלות התחזוקה אינה מהווה מגבלה מאחר וכולן דומות פחות או יותר(תחליט פחות או יותר :lol: ).

בנוסף לכל היפניות המומלצות לעיל ניתן להוסיף:

(1)לאנטיס.

(2)בלאנו.

(3)לאנסר(סופר עלק).

כולן משנות היצור 98'.

אל כל היפניות הללו ניתן להשחיל את היונדאי אקסנט.

היונדאי אמנם נופלת בבטיחות לעומת מתחרותיה היפניות, אך בכל הקטגוריות האחרות עומדת בכבוד.

עם היונדאי תוכל לעלות שנתון.

הסחירות של כולן טובה מאד.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש גבול עמית - המלצה לאקסנט לא יקבלו בפורום הזה :shock:

 

הרכב הנ"ל לא בטיחותי אקטיבית ברמה מסוכנת ומאוד לא בטיחותי אקטיבית עם ציון מכפיר בניסוי הריסוק שגרר איסור שיווק בארופה.

כמו כן, לרכב בוצע ריקול בטיחותי חמור בשלדת הרכב (אמנם לא בשנתון הנ"ל, אבל על אכות מבריקה זה בוודאי לא מעיד).

מלבד זאת, האקסנט סובלת מרמת עידון נמוכה ומרווח של סופר מיני... כי היא סופר מיני ולא משפחתית אמיתית.

 

את הסופר לנסר הייתי מוריד גם.

לגיר האוטומטי שלה תוחלת חיים קצרצרה והיא מיושנת למדי.

 

הבאלנו קרובה יותר לאקסנט מלמובילות הקבוצה ולמעט ביצועים טובים (בגלל משקל נמוך) היא בינונית להחריד.

 

איך אומר י.כ? אלמרה או אימפרזה.

 

(או קורולה, ואפשר גם לנטיס. אגב, אם כבר מתעסקים בתחלואות דוגמת הבאלנו והאקסנט - אפשר בהחלט להכניס את המגאן. היא אמינה, נוחה משמעותית מכל מתחרה בשרשור ובטוחה מהן אקטיבית ופאסיבית. האחזקה זולה והיא חסכונית למדי).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבאלנו והסופר לנסר חולקות את תחתית הקטגוריה של אותן שנים מבחינה בטיחותית,

עם כוכב אחד ועלוב במבחני הריסוק ולכן הייתי ממליץ לוותר...

 

לעומת זאת הלנטיס היא גם אופציה לא רעה...

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקיי , דבר ראשון אני ממליץ לשכוח מהקאיה, אין שום סיבה לרכוש את הרכב הזה,

במיוחד שההצעה שקיבלת איננה אטרקטיבית, זה המחיר מחירון הרגיל... וקאיה כידוע

איננה נמכרת במחיר מחירון ברוב המקרים.

בכל מקרה, אין שום סיבה שבעולם ללכת על הקוריאניות , לדעתי לפחות, אמנם אתה יכול לקבל שנתון יותר גבוה באותו הכסף , אבל הרכבים האלה נחותים מבחינה בטיחותית , איכות הרכבה וגם מבחינת אמינות.

 

הייתי ממליץ דבר ראשון להיכנס למחירון של לוי יצחק:

http://www.ynetcenter.co.il/SearchIn.asp?Z=C&TZ=MhValue

ולחפש שם לפי תקציב.

מכיוון שכבר עשיתי זאת בשבילך, ניתן לראות שב-50 אלף ש"ח

אפשר לרכוש מכונית יפנית קופמפקטית ואמינה מאזור שנת 97, כאשר גיר ידני, מאפשר שנתון גבוה יותר.

אישית הייתי ממליץ לך להסתכל על הסוברו אימפרזה או הטויוטה קורולה ואף על הונדה סיביק ידנית אשר נכנסת בתקציב שלך.

 

ביאור:

לקורולה ולהונדה מנועים חזקים וטובים (שחיים בסלד גבוה) - וזה יתרונם המובהק. לסיביק מרווח פנים מצויין לעומת הקורולה והאימפרזה שהן פחות מרווחות (בעיקר מאחור ומעט מלפנים).

היתרון של האימפרזה על הקורולה והסיביק הוא בעיקר בנוחות ובמנוע גמיש יותר. לאימפרזה יש את ההגה עם המשקל הכי נעים מבין השלושה שצויינו והאחזקה שלה זולה מהסיביק (במיוחד אם ניקח בחשבון מקיף לסיביק) - אינני יודע מה עלויות הטיפולים של הקורולה, אך מניסיון הטיפולים של האימפרזה זולים והחלפים המתבלים (מסננים וכו') גם כן זולים להחריד.

 

ממה שאני יכול לספר על האימפרזה - הדגמים הבסיסיים (LX) הראשונים הגיעו כסטנדרט עם ה"כ מתכוונן, הזרקה רב נקודתית, 2 מראות חשמליות, מד סלד וכיסא נהג מתכוונן לגובה.

בדגמים האובזרים יותר (93-98 GL, או 99 ומעלה LX) בנוסף למה שיש ב LX הראשונות יש גם פגושים בצבע הרכב, צמיגים רחבים יותר (וג'אנט גדול יותר) 4 חלונות חשמל, נעילה מרכזית, מושב אחורי מפוצל, ריפודים/דיפונים יפים יותר, הגה עם 3 חישורים, עמעם אורות ללוח שעונים, צלחות נוי, 4 רמקולים ורדיו מקורי.

 

בכולן, כמובן, יש מזגן מקורי מעולה, מערכת הזרקת דלק רב נקודתית וחגורות בטיחות קדמיות מתכווננות (אפשר להוריד/לגביה לפי גובה הנוסע).

 

בכולן קיימים מוטות חיזוק בדלתות (מעין צינור בעובי 3/4 צול מסביב לתא הנוסעים) שנועד לתת חיזוק לדלתות והגנה משופרת בעת פגיעת צד.

 

בארץ הותקנו אזעקות של "קליפורד" בכל הדגמים - ופרט לכך כל שאר האיבזור שציינתי מקורי מהיצרן.

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוב רובו של העם היושב בציון, ציוני הדרך שלו בבחירת רכב הינם:

(1)אמינות.

(2)סחירות(שמירת ערך).

(3)אבזור(אוטו', ח"ח, נ"מ וכו').

(4)בטיחות.

(5)ביצועים.

 

וזה בערך הסדר הקובע(אולי 4 ו-5 מתחלפים בינהם).

כמו כן, לרכב בוצע ריקול בטיחותי חמור בשלדת הרכב (אמנם לא בשנתון הנ"ל, אבל על אכות מבריקה זה בוודאי לא מעיד).

רועי, זהו מעשה מחפיר ומכוער להזכיר את הריקול הנ"ל, גם אם הסתייגת וציינת כי אין מדובר על אותו שנתון.

הריקול בוצע לגבי השנתון 95-6 ונמצאו פחות מ-8% מהרכבים שנמכרו בארץ כפגומים, כאשר התיקון עבר אישור תקינה מחדש.

הדגם של 99' שלדתו שונה לחלוטין מהדגם הישן(דבר שאולי אינו ידוע לך :shock: ), נכון ששינוי זה אינו מוסיף לבטיחותו של הנוסע, אך כמו שכבר ציינתי נושא הבטיחות הוא אחד האחרונים בשיקולו של "מר-ישראלי".

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוב רובו של העם היושב בציון, ציוני הדרך שלו בבחירת רכב הינם:

(1)אמינות.

(2)סחירות(שמירת ערך).

(3)אבזור(אוטו', ח"ח, נ"מ וכו').

(4)בטיחות.

(5)ביצועים.

 

וזה בערך הסדר הקובע(אולי 4 ו-5 מתחלפים בינהם).

כמו כן, לרכב בוצע ריקול בטיחותי חמור בשלדת הרכב (אמנם לא בשנתון הנ"ל, אבל על אכות מבריקה זה בוודאי לא מעיד).

רועי, זהו מעשה מחפיר ומכוער להזכיר את הריקול הנ"ל, גם אם הסתייגת וציינת כי אין מדובר על אותו שנתון.

הריקול בוצע לגבי השנתון 95-6 ונמצאו פחות מ-8% מהרכבים שנמכרו בארץ כפגומים, כאשר התיקון עבר אישור תקינה מחדש.

הדגם של 99' שלדתו שונה לחלוטין מהדגם הישן(דבר שאולי אינו ידוע לך :shock: ), נכון ששינוי זה אינו מוסיף לבטיחותו של הנוסע, אך כמו שכבר ציינתי נושא הבטיחות הוא אחד האחרונים בשיקולו של "מר-ישראלי".

 

עמית

 

עמית, דבר ראשון אני מסכים אתך בקשר למר ישראלי אבל בוא שניה נעבור לקטע האישי . . .

ידידה שלי התהפכה עם רנו מגאן של ההורים שלה, היא לא עשתה דאווינים, היא לא לקחה את הפניה מהר מדיי, לפי מה שאני הבנתי היא נהגת טובה וזהירה מאוד, מכיוון שאני לא הייתי שם אני לא יכול לספק לך את הסיבה להתהפכות, אבל זה לא העניין, העניין הוא שאם היא הייתה עושה את אותה התהפכות עם יונדאי אקסידנט היא הייתה מבלה הרבה זמן בבית חולים במקרה הטוב :shock: . . . .

אני רוצה לראות אותך נותן לבנים (החמודים :oops:) שלך לנהוג ברכב שקיבל בחסד 2 כוכבי בטיחות . . .

לא מדובר פה במה יותר חשוב למר ישראלי אלא אנחנו (חברי הפורום) אמורים לחנך את עם ישראל לערכים טובים יותר (לדוגמא, ידני זה לא אסון, קורס נהיגה מתקדמת זה לא עונש וגם לא לגעת ביונדאי ודייהו!!!!!!!!), זה אחד מהמטרות של הפורום הזה ולכן אני רואה לנכון לקטול כל בנאדם שחושב אפילו לקנות את הרכב הזה מכיוון שיונדאי אקסידנט מהשנים האלו פשוט אסון טבע . . . .

כן, הרכב אמין, כן, המזגן בו טוב, כן, הוא רכב זול אבל ברגע שמישהו יעשה איתו תאונה הוא ירגיש טוב מאוד את ה-2 כוכבי הבטיחות של הרכב . . .

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוב רובו של העם היושב בציון, ציוני הדרך שלו בבחירת רכב הינם:

(1)אמינות.

(2)סחירות(שמירת ערך).

(3)אבזור(אוטו', ח"ח, נ"מ וכו').

(4)בטיחות.

(5)ביצועים.

 

וזה בערך הסדר הקובע(אולי 4 ו-5 מתחלפים בינהם).

כמו כן, לרכב בוצע ריקול בטיחותי חמור בשלדת הרכב (אמנם לא בשנתון הנ"ל, אבל על אכות מבריקה זה בוודאי לא מעיד).

רועי, זהו מעשה מחפיר ומכוער להזכיר את הריקול הנ"ל, גם אם הסתייגת וציינת כי אין מדובר על אותו שנתון.

הריקול בוצע לגבי השנתון 95-6 ונמצאו פחות מ-8% מהרכבים שנמכרו בארץ כפגומים, כאשר התיקון עבר אישור תקינה מחדש.

הדגם של 99' שלדתו שונה לחלוטין מהדגם הישן(דבר שאולי אינו ידוע לך :shock: ), נכון ששינוי זה אינו מוסיף לבטיחותו של הנוסע, אך כמו שכבר ציינתי נושא הבטיחות הוא אחד האחרונים בשיקולו של "מר-ישראלי".

 

עמית

 

עמית, דבר ראשון אני מסכים אתך בקשר למר ישראלי אבל בוא שניה נעבור לקטע האישי . . .

ידידה שלי התהפכה עם רנו מגאן של ההורים שלה, היא לא עשתה דאווינים, היא לא לקחה את הפניה מהר מדיי, לפי מה שאני הבנתי היא נהגת טובה וזהירה מאוד, מכיוון שאני לא הייתי שם אני לא יכול לספק לך את הסיבה להתהפכות, אבל זה לא העניין, העניין הוא שאם היא הייתה עושה את אותה התהפכות עם יונדאי אקסידנט היא הייתה מבלה הרבה זמן בבית חולים במקרה הטוב :shock: . . . .

אני רוצה לראות אותך נותן לבנים (החמודים :oops:) שלך לנהוג ברכב שקיבל בחסד 2 כוכבי בטיחות . . .

לא מדובר פה במה יותר חשוב למר ישראלי אלא אנחנו (חברי הפורום) אמורים לחנך את עם ישראל לערכים טובים יותר (לדוגמא, ידני זה לא אסון, קורס נהיגה מתקדמת זה לא עונש וגם לא לגעת ביונדאי ודייהו!!!!!!!!), זה אחד מהמטרות של הפורום הזה ולכן אני רואה לנכון לקטול כל בנאדם שחושב אפילו לקנות את הרכב הזה מכיוון שיונדאי אקסידנט מהשנים האלו פשוט אסון טבע . . . .

כן, הרכב אמין, כן, המזגן בו טוב, כן, הוא רכב זול אבל ברגע שמישהו יעשה איתו תאונה הוא ירגיש טוב מאוד את ה-2 כוכבי הבטיחות של הרכב . . .

אני מסכים עם הדברים, אך השיקול שלי בהמלצה על רכבים שונה משלכם.

אני פועל ע"פ אופן שיקול דעתו של "מר-ישראלי".

וכמו שאדוני יודע אני ומשפחתי מתנייעים על רכבים קוריאנים ואין בי כל טענות לגביהם(מלבד הנוחות).

ולגבי תאונות והתהפכויות, אין מדד מדוייק(גם לא מבחני הריסוק) לגבי התוצאות ואופן הפגיעה ביושבים ברכב.

מעניין איזה ציון היה מקבל ביאנקי-A112 ג'וניור במבחני הריסוק :shock: בהתהפכות שהייתה לי :roll: עם הרכב הזה יצאתי בשריטה קלה בלבד.

אז להשליך ממקרים פרטניים על הכלל הוא מעשה לא רלוונטי.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוב רובו של העם היושב בציון, ציוני הדרך שלו בבחירת רכב הינם:

(1)אמינות.

(2)סחירות(שמירת ערך).

(3)אבזור(אוטו', ח"ח, נ"מ וכו').

(4)בטיחות.

(5)ביצועים.

 

וזה בערך הסדר הקובע(אולי 4 ו-5 מתחלפים בינהם).

כמו כן, לרכב בוצע ריקול בטיחותי חמור בשלדת הרכב (אמנם לא בשנתון הנ"ל, אבל על אכות מבריקה זה בוודאי לא מעיד).

רועי, זהו מעשה מחפיר ומכוער להזכיר את הריקול הנ"ל, גם אם הסתייגת וציינת כי אין מדובר על אותו שנתון.

הריקול בוצע לגבי השנתון 95-6 ונמצאו פחות מ-8% מהרכבים שנמכרו בארץ כפגומים, כאשר התיקון עבר אישור תקינה מחדש.

הדגם של 99' שלדתו שונה לחלוטין מהדגם הישן(דבר שאולי אינו ידוע לך :shock: ), נכון ששינוי זה אינו מוסיף לבטיחותו של הנוסע, אך כמו שכבר ציינתי נושא הבטיחות הוא אחד האחרונים בשיקולו של "מר-ישראלי".

 

עמית

 

ת'אמת לא בדקתי אם בתקציב שלו נכנסת הMK2... בדבריי התייחסתי רק לMK1 - מבדיקה עכשיו - דגמי ה99' נכנסים בדוחק ואני חוזר ומדגיש, שלדעתי חבל לקנות רכב כאילו משפחתי כשיש מתחרות טובות משמעותית. הפרש המחיר לא מצדיק את זה.

 

עמית, עם כל הכבוד למה שמר ישראלי רוצה - אנחנו בפורום נמצאים כדי להגיד מה טוב אובייקטיבית.

זה שלישראלי הממוצע אין שום ראייה בשום תחום בטיחותי או התנהגותי (שזה בטיחות בראש ובראשונה) - לא אומר שאנחנו צריכים לשתף פעולה עם זה.

להפך - מתפקידנו להחדיר מודעות לנושאים חשובים מאוד אלו.

אם אפשר להמליץ על רכב בטוח, מודרני, נוח ומתנהג (קרי- בטוח אקטיבית) כמו למשל האימפרזה, למה להמליץ על ארכאיות מוטוריות כמו הלנסר או האקסנט?

הפורום צריך לעזור לאנשים להבין מה טוב להם, לא לשבת ולראות אותם קונים שוב ושוב את הבינוני והרע (וזה לא שהמלצתי לו פה על ארופאיות מתפרקות, רחמנא ליצלן).

 

שים לב - אנחנו ממליצים על מכוניות טובות יותר בכל מובן (נוחות, התנהגות, מרווח, בטיחות, מוניטין וכדומה), אבל אולי בשנתון אחד-שניים אחורה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באם תרקא שוב את תגובתי הקודמת תמצא כי הנני מסכים רוח הדברים.

אני מסכים עם הדברים, אך השיקול שלי בהמלצה על רכבים שונה משלכם.

אני לא פסלתי אף אחת מהמכוניות המומלצות על-ידכם.

בנוסף לכל היפניות המומלצות לעיל ניתן להוסיף

אני פשוט עניתי לבחור(מוש) לפי הדרישות אותן הוא הציג.

הייתי מעוניין לדעת, איזה מכונית מומלץ לרכוש בתקציב זה, כאשר הדגש העיקרי הוא על אמינות, ועלות תחזוקה נמוכה (תיקונים, צריכת דלק וכד').

כאשר שיקול הדעת שהנחה אותי הוא: איך הרכב עובר את מבחן השנים.

גם בעיתונות הרכב, במדורי הבקורת על "יד-שניה" השיקול המכריע את הכף לחובה או לזכות הינו מבחן השנים.

כאשר השיקולים של ביצועים ובטיחות(חשובים מאד) הינם נתון מזערי בשקלול הסופי.

בבואנו להמליץ על רכבים אנו צריכים לקחת בחשבון את שיקול ה"עם" ולא רק את שיקול המומחים.

נכון,האימפרזה והקורולה עולות בדרגה אחת מעל השאר, אך אין כל פסול מלתת לבחור מגוון אפשרויות רחב כאשר מציגים לו את כל נתוני הפתיחה.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקיי, מוסכם :)

 

(כל עוד מובהר שאקסנט נחותה מאימפרזה למשל, שעונה על כל הצרכים ומוסיפה ערך מוסף בניגוד לאקסנט שבקושי עומדת בצרכים ובינונית מאוד בכל השאר).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עמית, אין ספק שאנחנו רוצים להציג לפני הבחור את התמונה המלאה לפני שהוא בוחר.

אבל הייתי מציג את תמונת הקוריאניות (העגומה) תוך כדי הסתייגות מרכישתן.

אני בטוח גם שהקורולה והאימפרזה של שנת 97 נמצאות במצב טוב יותר מאשר קאיה

של שנת 2000 וצולחות את מבחן השנים בהצטיינות.

 

(מנסיון עם לנטרה שנת 2000 שאחרי 3 שנים נראית בת 10)

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7779 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...