Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יעוץ ברכישת מונדאו - מספר רכבים כאופציה


jupiter1
שימו לב! השרשור הזה בן 4145 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום חברים. מחפש רכב איכותי וסביר במצב טוב עד 20,000 ש"ח (טוב=נראה יחסית שמור ושלא הולך להכניס אותי להוצאות).

בדקתי רכבים כמו אקסנט 2003, פולו 2002, פוקוס 2000, קליאו בי 2002, כמו כן שקלתי את המגאן II שמחירה ברצפה אך נמנעתי מלהתפתות עקב ריבוי המידע אודות רגישותה וההוצאות הרבות לאחזקתה. בעבר נהגתי על פוקוס 2010 כך שחיפשתי משהו דומה במחיר שמתאים לכיסי ולכן שמתי עין על האופציה של מונדאו 2002-2004. הסיבה היא שאני מאד אוהב את התחושה בתא הנהג, הכוח ואת האיכות של הרכב הזה באופן כללי, ומחירו היום די ברצפה מחוסר ביקוש.

 

ראיתי שני רכבים, אחד מונדאו 2002 שמור ביותר פנימית וחיצונית, למעט גירוד רציני של הכנף מקדימה עם פגיעה כנראה בטמבון החזיתי. בנוסף נראה גם שמכסה המנוע לא יושב בדיוק במקום וטיפה התרומם. לרכב 130,000 ק"מ. הקוסמטיקה לא מטרידה אותי כל עוד המוכר יהיה מוכן להתקזז על התיקון. הרכב יד שניה ועבר במשפחה מהורים מבוגרים.

 

המונדאו השניה היא 2003, עם 180,000 ק"מ, נראית קצת פחות שמורה (יש צורך בתיקוני צבע פה ושם, כולל צביעה של כל הטמבון האחורי + גומיות בצידי החלון הקדמי התפוררו כמעט לחלוטין + כפתור חשמלי מתחת לכסא הנהג לא מתפקד, כל זה ללא בדיקה עדיין), היה עד 30,000 ק"מ ראשונים בהשכרה, ואח"כ אצל יד אחת, שלא חסכה בטיפולים, והכל במוסך מורשה עם קבלות על הכל. במעבר בין הקבלות נצפו (מעבר לטיפולים השוטפים) החלפת גיר (נעשה ב 130,000), החלפת מדחס מזגן, תיקונים שונים במזגן, צמיגים חדשים איכותיים, החלפת סידקיות בלימה ועוד. הנהג משתמש קבוע בדלק 98/99 ונראה כי היא שומר על הרכב.

 

ההתלבטות היא כדלהלן -

 

1. צריכת דלק - הבעלים טוען ל 1:9 בעיר אך קראתי ביקורות שמדברות על 1:7

2. האחזקה של המונדאו - עושה רושם שהחלפים מאד מאד יקרים (מדחס למזגן 4000 ש"ח). לא בטוח שאני אהנה להשקיע כ"כ הרבה ברכב שאני עומד לנסוע איתו 10,000 ק"מ בשנה (בעיר - לעבודה וחזרה. אין בעיה של חניה אגב).

3. הרכב עם ה 180K עבר החלפת גיר, ומטופל שוטף. האם לדעתם הוא מהווה רכישה עדיפה על רכב עם פחות ק"מ אבל שלא עבר עדיין החלפת גיר ? כיוון שלמיטב הבנתי רוב המונדאו דורשים שיפוץ גיר בסביבות 150K ואני לא מעוניין ליפול עם הרכב ה"צעיר" יותר - זה שהגיר בו לא הוחלף).

4. האם 180K למונדאו 2.0 ליטר הוא קילומטראז' יותר מדי מכדי לצפות שהמנוע ישרוד ? ז"א האם בקילומטראז' שכזה אני עלול ליפול עם בעיות מנוע בכמה עשרות אלפי ק"מ הקרובים ? האם השימוש הקבוע בדלק 98/99 אמור להאריך את חייו ? הרכב השני שקט יותר וממש מרגיש "חדש" בנסיעה, כולל החלפת הילוכים בגיר.

 

אני פשוט מאלה שאוהבים "להרגיש" את האוטו ולא רק להשתמש בו בתור כלי תחבורה מא' לב'.

 

מה דעתכם ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4145 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...