Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7997 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתם אומרים לי תקנה רמקולים אחורים של פיונר זה יותר טוב

מאשר הקומפוננט שאני רוצה לשים

 

אבל אני אומר

שאני ידוע שזה יותר טוב אבל אין לי את הכסף הזה !

הדוגמא עם הפיגו זה שלי כבר יש פיגו ( כמו הקומפוננט שכבר יש לי ) אבל המרצדס יותר טוב מהפיגו לא ? ( כמו שהפיונר יותר טובים מאשר הקומפוננט הזה ) אז זה אומר שאני יחליף למרצדס ?

 

הסדבר מטומטמם...לאנשים שלא ממש מבינים....

 

ובצורה מטומטמת עוד יותר !

אין לי כסף ולא יהיה לי כסף להחליף כלום בעתיד זה מה שיש לי ואם זה אני תקוע

א אני שואל מה לעשות לא מה עדיף לקנות !

 

תודה בכול מקרה..

 

ואני עדייך מחכה לשתובה הגיונית אם נראה לכם שהמגש יחזיק ממד או לא..

פורסם

אהה אני שכחתי שיש לך קומפוננט בבית סליחה סליחה

 

אז כן תתקין אותו מה כבר יכול להיות ליפול בטוח לא ייפול לך המגש...

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם

יש לי כרגע אחורים מותקנים

הם פשוט חרא !

יש ליבבית קומפוננט נחמד מאוד אני לא רוצה להחליף מגש

עכשיו אני שואל האם אני יכול חבר את הקומפ]וננט למגש

כאילו שיהיו 4 רמקולים אבל שאחוריים לא יהיו מחוברים

 

הקומפוננט הוא 6.5 איטנש והאחוריים הם 6 על 9 אז אין לי הרבה אפשרויות או להחליף מגש ואני לא רוצה

או לעשות את מה שאמרתי...

פורסם

מבחינת יכולת הכל אפשרי!

אבל אני לא הייתי עושה את זה גם מבחינה אסטטית וגם מהבחינה שזה יותר מדיי בולט.

אני חושב שלא חייב להחליף מגש ,אפשר להתקין פלטות מעץ על החורים ואז לחתוך חורים מחדש.

תברר אצל מתקינים.

8)
פורסם

אחרי שהסתכלתי קצת באוטו (בחפיף) ראיתי שהמגש מחובר עם חוט ( כמעט כמו כולם 5 דלתות )

 

בכול מקרה אני חושב יש מצב שאם הזמן החוט יקרע...

פורסם

אז עזוב אותך לפי דעתי תוציא את הבוקסות שקיימות ותעשה שם מין פלטת עץ קטנה בדיוק ככה שבחור של הרמקול "ביצה" ייכנס בדיוק ה 6.5 ...

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם

תעשה מתאמים מעץ דל ותרפד אותם וזה יצא לך בסדר גמור. לדעתי לא כדאי לשים 4 רמקולים בולטים גם ככה האוטו שלך נראה כמו מטרה עם כל המדבקות

פורסם

אני יעלה תמונה אבל לא עכשיו אין לי כוח לרדת לאוטו...

בקשר לדלתות הגודל שם זה 4 אינטש...

והקומפוננט 6.5

 

( רק מאחורה זה הגודל מקדימה זה 6.5)

×
×
  • תוכן חדש...