Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שירות מזעזע באוטו דיפו סניף חוצות המפרץ


colauti 9
שימו לב! השרשור הזה בן 4330 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ביום שבת,19/5, הגעתי לסניף בשעה 14:30 בצהריים וביקשתי לרכוש 2 פריטים.

כאשר הגעתי לקופה,ביקשתי לשלם באמצעות תו מתנה של GIFTCARD (חברת ישראכארט).

הקופאית ניסתה להעביר את הכרטיס,הוא לא עבר לה ובתגובה היא אומרת "אנחנו לא מקבלים את זה פה" אע"פי

שחוזר,שנשלח הביתה מחברת האשראי אוטו דיפו אמורה לכבד תו זה.

אמרתי לה : " אתם עושים מהלקוחות שלכם צחוק ?" והיא ענתה:" מה אני יכולה לעשות" ?

תשובה ממש מבריקה של נציג שירות.

אז שתדעו,שכאשר אתם מגיעים למקום הזה,לאיזה שירות לצפות ואל תפתחו יותר מידי ציפיות.

 

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כבר בעבר,מישהו דיבר איתי על שרכש שם ג'אנטים,וכאשר ירד הצבע שלהם לא היה עם מי לדבר,הוא גם פירסם אותם פה באחד השירשורים בפורום.יש שירות לקוחות תנסה.ותעדכן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכרטיס עבר בחנות אחרת של הרשת?

ניסית לבדוק אותו בחנויות או/ו סניפים אחרים של החנויות שניתן לרכוש בו?

 

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מצדיק את הנהלת אוטו דיפו בנושא כיבוד התו.

 

אבל אתה ידידי יצאת ישראלי :|

 

כולה מדובר בקופאית מסכנה ויצאת עליה כאילו מדובר מינימום בסמנכלית אוטו דיפו.

 

"אתם עושים צחוק מהלקוחות שלכם" תגובה בזויה ומגעילה מצד לקוח קמצן שנעלב מזה שלא מכבדים את התוים המחורבנים שלו.

 

ובקשר ל "מה אני יכולה לעשות" שקופאית פלטה, מה אתה באמת חושב שהיא כבר יכולה לעשות?

 

לשלם מהכיס שלה בשביל לכבד את התווים שלך? ללכת לצרוח על מנכ"ל אוטו דיפו? מה, מה בדיוק אתה רוצה שתעשה?

 

עוד ישראלי שלא מבין איך זה לעמוד מהצד השני של הדלפק :?

When you're rife with devastation

There's a simple explanation

You're a toymaker's creation

Trapped inside a crystal ball

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

ומה באמת רצית שהיא תעשה? תפצה אותך בחופשה זוגית? לא עובר הכרטיס. לא אשמתה. היא לא בנתה את קורא הכרטיסים שם.

זה לא שירות גרוע, זו כנראה תקלה טכנית. למה לא דרשת יפה לדבר עם האחראי, אולי היה פותר לך את הבעיה. ישר קבעת שזה שרות גרוע ופרסמת באינטרנט.

ואולי בכלל חברת האשראי שנתנה לך את הכרטיס הטעו אותך?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מזכיר לי את הימים שעבדתי מלצרות לפני הצבא.

 

אנשים היו באים אליי בתלונות למה קר באולם, שהאוכל לא טעים

 

קיבינמט!!! מה אני הטבח???, אני מנהל האירוע???? אני יכול לתת ל 400 אורחים לסבול בגלל אורחת שקר לה?

אני לא מבין אנשים לפעמים.

 

נכון זה לא מקצועי הצורה שהיא ענתה - אבל ת'כלס מה היא יכולה לעשות?

 

בד"כ באוטו דיפו תמיד מסתובב איזה אחראי.

פיאט קופה 16VT - כי לא היה תקציב לפרארי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל אתה ידידי יצאת ישראלי :|

תגובה בזויה ומגעילה מצד לקוח קמצן שנעלב מזה שלא מכבדים את התוים המחורבנים שלו

 

הנה -הנה תגובה ישראלית טיפוסית! :nono:

 

"הפוסל במומו-במומו פוסל".

 

ליאור

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תגובה ישראלית טיפוסית תכיל בתוכה בכי על דבר שטותי ומיותר ותפנה את הכעס לכל המקומות הלא נכונים וכל זאת על מנת לפרוק עצבים ולהוכיח עד כמה אותו כותב הודעה הוא "גבר גבר" ועליו לא יעבדו.

 

ליאור, אנא בלה יום בעבודה בה עליך להתעמת כול דקה עם הישראלי הטיפוסי וחזור לשפוט את תגובתי בשנית

 

"אל תשפוט אדם עד שתצעד בנעליו"

 

When you're rife with devastation

There's a simple explanation

You're a toymaker's creation

Trapped inside a crystal ball

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מצדיק את הנהלת אוטו דיפו בנושא כיבוד התו.

 

אבל אתה ידידי יצאת ישראלי :|

 

כולה מדובר בקופאית מסכנה ויצאת עליה כאילו מדובר מינימום בסמנכלית אוטו דיפו.

 

"אתם עושים צחוק מהלקוחות שלכם" תגובה בזויה ומגעילה מצד לקוח קמצן שנעלב מזה שלא מכבדים את התוים המחורבנים שלו.

 

ובקשר ל "מה אני יכולה לעשות" שקופאית פלטה, מה אתה באמת חושב שהיא כבר יכולה לעשות?

 

לשלם מהכיס שלה בשביל לכבד את התווים שלך? ללכת לצרוח על מנכ"ל אוטו דיפו? מה, מה בדיוק אתה רוצה שתעשה?

 

עוד ישראלי שלא מבין איך זה לעמוד מהצד השני של הדלפק :?

 

להגיד את האמת? מאוד אהבתי את התגובה ומתחבר אליה. חסכת לי לרשום את זה.

 

דוד, אם אני לא טועה, בטוח בחוברת שלך רשום איפה שהוא בכוכבית קטנה, ואחריה יש עוד אחת קטנה, שרשימת המקומות שמקבלים את הכרטיס יכולה להשתנות כל הזמן בלי הודעה מוקדמת לאדוני מראש.

בכל מקרה, בעיה טכנית, כרטיס תקול, תקשורת לקויה. הגברת הזאת היא קופאית פשוטה שקיבלה משמרת שבת. וכן השבת מודגשת בכוונה. כי אני בטוח שאין אף אחד בהנהלה או במשרדים הראשיים של אוטו דיפו בשביל שיתן לה איזה שהיא תשובה בפאקינג יום שבת.

 

אגב, אני באמת אשמח לדעת. מה רצית שהיא תעשה?

I Ride Because I Really Like Dessert

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצטרף לתלונות כלפי אוטודיפו.

 

קניתי מצבר, התקלקל ובמסגרת האחריות אין עם מי לדבר.

התירוץ: "הם בפשיטת רגל ולכן לא מכבדים אחריות". נאלצתי לנסוע ליבואן כדי להחליף.

 

כל הסיפור היה לפני שלושה חודשים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוטו-דיפו מעולם לא הצטיינו בעניין האחריות - אבל ממש אל תנסו אותם עכשיו.

 

התירוץ הזה של ה"פשיטת רגל" גרם לכך שהם כבר לא מכבדים אף כרטיס חבר מועדון (למרות ששילמתי על שלי כסף).

אין אחריות, אין תווים, אין כלום.

 

פשוט תבוא, תקנה במחיר מופרז ולך ת***ן.

 

אין דבר כזה חצי היריון - פשטתם את הרגל? תסגרו - יאללה ביי.

אתם בעסקים - תעבדו כרגיל - זה שיש לכם קשיים זה לא תירוץ ללא לעבוד, אם כבר ההפך.

 

תנסה להיכנס לאחד מהסניפים בראשון - אווירה של שכונה, זלזול. לאף לא אכפת ממך, 2 עובדים וקופאית יושבים ושומעים מוזיקה בטלפון ומדברים ושהלקוחות ייחכו. אחד מהם הוא האחראי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תגובה ישראלית טיפוסית תכיל בתוכה בכי על דבר שטותי ומיותר ותפנה את הכעס לכל המקומות הלא נכונים וכל זאת על מנת לפרוק עצבים ולהוכיח עד כמה אותו כותב הודעה הוא "גבר גבר" ועליו לא יעבדו.

 

ליאור, אנא בלה יום בעבודה בה עליך להתעמת כול דקה עם הישראלי הטיפוסי וחזור לשפוט את תגובתי בשנית

 

"אל תשפוט אדם עד שתצעד בנעליו"

 

 

אנכי נוצר נישקי ומנופף כלות בדגל לבן לאות כניעתי ,לפני שתכה בי שוק על ירך ותדרוך עלי כעל אסקופה נדרסת ,תוך עינוי המתבטא בשליטתך הוירטואוזית ברזי השפה העברית ונפלאות ציטטותיה.

 

מי שמך כשופט מורם מעם ,לבוא ולסקול אדם שעוונו ופשעו היחיד הוא שהעלה את כעסו על שרות אוטודיפו.

 

"קמצן","תווים מחורבנים" "דבר שטותי" "גבר-גבר",אכן מילים כדורבנות מפיך ואולי "פנינים".

 

אדם הביע כעסו בצורה עניינית והצדק עימו .אי כיבוד תו (ששווה ערך לכסף מזומן ) מראה בדיוק את תודעת השרות הקלוקלת שפושה כאן במדינת ישראל,סליחה.. ברפובליקת בננות של עולם פרה היסטורי. מצופה מנותן שרות שיעשה ככל יכולתו לעזור ולפתור בעיה .קצת רצון טוב וחיוך עושים נפלאות גם לרגזן הישראלי המצוי והקופאית ,(לפי הבנתי מהשורות) פשוט משכה בכתפיה ובפשטות וחוסר חשק פטרה ופתרה את העניין במשפט סתמי.

 

אז על מה ולמה הארס הזה?

 

ליאור

 

נ.ב.

 

אגב,אני עובד כבר יותר מ 20 שנה בשרות לקוחות על כל רבדיו .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאלו שהגיבו חיובי ולא חיובי,אעדכן !

 

שוחחתי טלפונית עם מנהל הסניף והוא הזמין אותי לבוא כאשר הוא נמצא.

הגעתי עם הכרטיס ועם הוכחה חד משמעית,שאכן אוטו דיפו אמורה /מחוייבת לכבד את התו.

הוא בירר את העניין עם הקופאית, שעבדה באותה משמרת וטענה שימו לב שהיא לא זוכרת מקרה כזה !(מעניין עכשיו היא לא זוכרת).

בכל מקרה,היום התו עבר בקופה.

אז לכל אלו שקטלו אותי כאן אומר שכנראה,אותה קופאית (שעובדת שם רק בימי שבת לדברי המנהל) כנראה אינה יודעת להעביר כרטיסי הנחה במחשב.

שוב,במקרה כזה כל אחד מכם שהגיב לחיוב או לשלילה היה מתעצבן מהעניין ופולט כמה קללות עסיסיות אבל אני סה"כ חושב שאדם שרוצה לתת שירות לא יכול לבטל לך עסקה בפנים,לנפנף אותך,לא לכבד תו שערכו שווה למזומן ועוד לעשות ממך צחוק.

לא חושב שפגעתי בה כשאלתי אותה אם הם עושים צחוק מהלקוחות שלהם- מה מעליב כאן בדיוק ?

עכשיו שכל אחד שכתב כאן תגובה לא חיובית,שיחשוב שנית האם התגובה שהגיב ראוייה בנסיבות המקרה.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מצדיק את הנהלת אוטו דיפו בנושא כיבוד התו.

 

אבל אתה ידידי יצאת ישראלי :|

 

כולה מדובר בקופאית מסכנה ויצאת עליה כאילו מדובר מינימום בסמנכלית אוטו דיפו.

 

"אתם עושים צחוק מהלקוחות שלכם" תגובה בזויה ומגעילה מצד לקוח קמצן שנעלב מזה שלא מכבדים את התוים המחורבנים שלו.

 

ובקשר ל "מה אני יכולה לעשות" שקופאית פלטה, מה אתה באמת חושב שהיא כבר יכולה לעשות?

 

לשלם מהכיס שלה בשביל לכבד את התווים שלך? ללכת לצרוח על מנכ"ל אוטו דיפו? מה, מה בדיוק אתה רוצה שתעשה?

 

עוד ישראלי שלא מבין איך זה לעמוד מהצד השני של הדלפק :?

 

אגיב בצורה עדינה: אני ועוד איך את עניין השירות מהצד השני של הדלפק,לא חשוב כרגע התחום בו אני נמצא (רק אומר שהוא מאוד אכזרי).

כאשר אני נתקל בבעיה כעובד/מנהל משמרת ויש לי בעיה אני לא פוטר את הלקוח בלא כלום,אלא יוצר קשר עם מנהל סניף/מנהל איזור גם אם זה בשבת /חג.(בעיות קטנות אני מוסמך לפתור לבד,בעיות גדולות עם אישור מדרגה למעלה)

הקופאית היא עובד פשוט אבל מעט הגדלת ראש, הפעלת שיקול דעת וטלפון למנהל שלה (שאמר לי "אני לא מבין למה היא לא התקשרה אליי) יכלו לפתור את העניין ולמנוע נסיעת חינם מקרית אתא לחוצות המפרץ וחזרה הביתה בידיים ריקות בלי שתקבל את המגיע לך.לא ביקשתי דבר שאינו מגיע לי.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ליאור, כל כעסי מופנה לצורה בה תוקף פותח השירשור את ה"שירות המזעזע" אותו קיבל .

 

אני מבין את התיסכול של פותח השירשור בנוגע לאי כיבוד התווים אך אינני מסכים לצורה בה בחר להטיח האשמות על הקופאית שנכחה במקום.

במידה ופותח השירשור היה מספר כי כאשר ניגש לסניף אוטו דיפו הקרוב לביתו וזו על מנת שיוכל לרכוש מכל טוב החנות בעזרת התווים אשר ברשותו אך נענה בתשובה כי חברת אוטו דיפו איננה מוכנה לקבל את תוו וכאן היה עוצר לא הייתי מקלס את פותח השירשור בצורה בה בחרתי.

טענתי היחידה לפותח השירשור היא שהוא בחר להפיל את חוית הקניה\חוסר קניה שלו בקופאית המסכנה שלא ידעה כיצד להגיב על תלונות האדון היות והיא עובדת פשוטה שרק אוכפת את הנהלים ולא היא שקובעת אותם.

 

לכן שים לב שפתחתי את הודעתי הראשונה במשפט "אני לא מצדיק את הנהלת אוטו דיפו בנושא אי כיבוד התו."

הקופאית איננה אשמה בחוסר אונו של האדון ואיננה ראויה ליחס העויין אותו קיבלה מפותח השירשור,

"אתם עושים צחוק מהלקוחות שלכם" הינה התגובה הכי מגעילה שלקוח יכול לפלוט כלפי עובדת בחברה, כיצד הקופאית שולטת בהחלטות החברה? יש לך תלונות פנה ישירות להנהלה הראשית ועזוב את הקופאית בשקט היא הרי לא יכולה לעזור לך.

 

וכאן הבעיה שלי, השירות שר קיבל פותח השירשור מהקופאית מקובל לחלוטין ואפילות תקינה, הקופאית הייתה היתה יכולה לומר גם "ככה זה וזה מה יש, לא טוב לך, לך חפש"

ישנה צורה מנומסת לפתור בעיות אפילו מהסוג הזה

דוגמא:

לקוח: "שלום אני מועניין לרכוש את המוצרים הבאים האם את מקבלים את התווים הנ"ל?"

קופאית: "לא"

לקוח: "מדוע לא?הרי רשום בפרוש כי חברתכם אמורה לקבל תווים אלה?!"

קופאית: "הנהלת החברה החליטה שלא לאשר שימוש בתווים אלה ואפילו הפיצה מכתב שמפרט על כך"

לקוח: "לא הייתי מודע לכך, האם יש דרך בה תוכלי לעזור לי בנושא או האם תוכלי להפנות אותי לגורם שכן?"

קופאית: " לצערי בגלל שמדובר ביום שבת אף אחד הממונים אינו זמין, אתה מוזמן לחזור ביום X בוא מנהל הסניף נמצאו הוא יוכל לעזור לך"

לקוח: " תודה רבה ויום טוב לך"

 

לא היה עדיף לכולנו אם כך הייתה מתנהל השיחה? אבל דבר שכזה אינו יכול להתרחש היות והישראלי הממוצא הוא בהמה חסרת כל תרבות שמחפש רק להרים את קולו עד אשר יקבל את מבוקשו.

הרי במידה ובאמת היה מעוניין במוצרים אותם בחר, יכל האדון לשלם בכל אמצעי אחר שהוא אינם התווים, אבל למה שיעשה זו הרי הוא קיבל תווים וראס בן אמו הוא ישתמש בהם.

 

כשאתה צועק - שומעים אותך,

כשאתה מדבר - מבינים אותך,

כשאתה מחייך - אוהבים אותך.

 

אין פה שום בעיית שירות מצד סניף חוצות המפרץ אלא בעיה של אי כיבוד תווים מצד חברת אוטו דיפו וזו ידידי בעיה שיותר מתאימה להגדרה של "אי כיבוד הסכם מזעזע באוטו דיפו".

 

לילה טוב,

When you're rife with devastation

There's a simple explanation

You're a toymaker's creation

Trapped inside a crystal ball

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...